sobota, 27 października 2012

Inglot 801

Intensywna, czysta czerwień czyli Inglot 801. Nie jest to typ “klasycznej”, trochę bordowej czerwieni, to ta strażacka, pomidorowa, jasna czerwień. Jak to w przypadku takich kolorów bywa lakier jest lekko żelkowy i mimo dwóch warstw końcówki paznokci lekko prześwitują.

Nie jest niespotykany ale mimo wszystko bardzo ładny. Na zdjęciach dwie warstwy.

DSCN6040

DSCN6035

DSCN6036

DSCN6038

Lubicie taką żarówiastą czerwień na paznokciach? Ja uwielbiam, szczególnie w duecie z pomadką w podobnym kolorze, ale jakoś tak się zawsze składa, że jest milion innych kolorów i nie noszę czerwieni jakoś często.

78 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) wręcz neonowy :) i mam taki sam stosunek do czerwieni jak Ty :) jest piękna, ale aż żal nie spróbować tych wszystkich innych równie pięknych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi si zawsze wydaje, ze czerwien ma niewiele odcieni w porownaniu do zieleni czy blekitow dlatego nie czesto kupuje czerwone lakiery;)

      Usuń
    2. w sumie tak bo jaśniejsza czerwień wchodzi w róż albo pomarańcz a ciemniejsza to już bordo ;)

      Usuń
  2. Ja mam to samo! :) Mimo że lubię czerwienie na paznokciach, na ustach zresztą też. Poza tym u mnie dochodzi również fakt, że nie zawsze mogę sobie na taką żaróweczkę pozwolić ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie szaleje na punkcie czerwonych paznokci :D Ale muszę przyznać kolor śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię takie czerwienie u innych, jednak do mnie takie kolory nie pasują :/
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z delikatnymi polprzezroczystymi lakierami, podobaja mi sie u kogos ale nie u mnie.

      Usuń
  5. piękny kolorek prawdziwa czerwień bez domieszek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no musze przyznac ze kolorek jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba mam złe ustawienia monitora, bo jest bardzo różowy u mnie ;p ale wygląda ładnie ;) Czerwień to klasyka i do wszystkiego pasuje ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, wina monitora i moze po czesci moich zdjec. Ten lakier nie ma zadnych rozowych tonow;)

      Usuń
  8. lubię jaskrawe kolorki na paznokciach:) a ten jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz piękne paznokcie, w sumie mam podobny kształt, ale zawsze mi pękają i muszę wszystkie obcinać... Kolor lakieru świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna czerwień, chociaż ostatnio dostawałam szału, żeby taką zmyć :p

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna czerwień :-)
    ja jednak wolę bardziej przygaszone czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  12. 801 to jeden z moich ulubionych kolorów z Inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny odcień :) Daje po oczach ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię czerwień, chociaż wolę coś spokojniejszego, idącego trochę w wino. niemniej wygląda na paznokciach bardzo ładnie :) dla mnie bardziej latem, wiosną niż jesienią - teraz przerzuciłam się na ciężkie, drobinkowe czerwienie zahaczające o bordo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az mi narobilas ochoty na bordowy manicure:D

      Usuń
  15. naprawdę przepiękny kolor! lubię czerwienie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor, ale na takich paznokciach każdy kolor wyglądałby pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej jaką ty masz ładną płytkę paznokciową! Kolor lakieru jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wolę ciemniejsze, bardziej winne czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam taki kolor z maybelline (ta nowa seria myc, teraz już colormania czy jakoś tak) i pięknie kryje, a kosztuje o połowę mniej niż inglot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na tyle popularny odcien ze mozna znalezc tanie odpowiednniki:)

      Usuń
    2. I nawet lepsze jakościowo, that's my point :D

      Usuń
  20. ta czerwień jest po prostu FENOMENALNA :***

    OdpowiedzUsuń
  21. CU*DO*WNY - serio, jak nie lubię ostatnio Inglota, to chyba pobiegnę kupic.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś ją miałam, ale strasznie irytowała mnie marna pigmentacja i te 2-3 warstwy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm moim zdaniem z większością czerwieni jest taki problem:/

      Usuń
  23. Nie wiem czy juz tego nie pisałam, ale na takiej płytce wszystko wyglada ładnie :) Tylko pozazdrościć pazurków ich posiadaczce:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna czerwień, fajnie wygląda z tym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny!
    Ja lubię czeriwem z Rimmel-a 60 sec

    OdpowiedzUsuń
  26. kształt Twoich paznokci jest idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny odcień, lubię czerwień ale jakoś też za często nie malują nią paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz po prostu idealne paznokcie, jak z reklamy *_*

    OdpowiedzUsuń
  29. Nieważne są wady, ja po prostu mam słabość do czerwieni...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w ogóle czerwieni u siebie nie lubię.. :)
    brakuje mi Twoich migdałowych pazurków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nie dam rady mieć takiego kształtu choćbym chciała bo mi się łamać zaczęły:/

      Usuń
  31. osobiście bardziej lubię czerwień wpadającą w wino,ale na kimś ostry kolorek mi się podoba-ja na niego nie mam odwagi,a na czerwone usta tym bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ... uwielbiam takie intensywne czerwienie na paznokciach... :)

    OdpowiedzUsuń
  33. coś się ze mną dzieje, bo ostatnio zaczynają mi się podobać czerwienie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. http://krakow.gumtree.pl/c-Spolecznosc-drobne-pytania-hobby-ktos-chetny-jutro-na-pokaz-makijazu-jesiennego-W0QQAdIdZ426409715

    OdpowiedzUsuń
  35. Great post! I'm your new Follower! :) I hope you visit my blog sometimes.. Thank's!! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  36. kolor przepiekny! A czy to prawda ze Ingloty tak szybko schodzą z paznokci??

    OdpowiedzUsuń
  37. czerwień to klasyk czasem może się wydawać zbyt nudna dlatego ja sama często sięgam po inne kolory - ten prezentuje się ładnie ale machnęłabym jeszcze jedną warstwę - tylko że inglot nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  38. osobiście kocham czerwień (zwłaszcza lakiery, szminki i sukienki) bezwarunkową miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  39. LSiczny kolor, dla mnie taki niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń