poniedziałek, 8 października 2012

MeMeMe – Sensuous

Do tej pory nie miałam nic z MeMeMe chociaż słyszałam o tej marce. Lakier ma świetną buteleczkę, bardzo podoba mi się ornament na opakowaniu. Jak chodzi o takie techniczne sprawy – pędzelek jest klasyczny i wygodny.

Sensuous to jasny, brzoskwiniowy odcień o żelkowym wykończeniu. Na zdjęciach mam nałożone dwie warstwy i jak widać końcówki paznokci trochę prześwitują. Nie testowałam lakieru pod względem trwałości, na moich paznokciach wszystkie lakiery wypadają podobnie.

Jest całkiem całkiem, mimo że wolę całkowicie kryjące brzoskwinki. Lakier mam ze strony http://www.kosmetykomania.pl/.

DSCN6424

DSCN6423

DSCN6427

DSCN6428

Przy okazji pokażę zapowiedź nowych odcieni lakierów Sensique:

Sensique_Kompozycja

Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_152Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_153Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_154Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_155

Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_156Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_157Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_158Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_159

Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_161Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_162Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_163Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_164

Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_165Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_166Sensique lakier_Strong&Trendy Nails_167Sensique lakier_Strong&Trendy Nailsy_160

Cena 5,99zł. Czy jakiś kolor wpadł Wam w oko? Tak na pierwszy rzut oka przyciągnęły mnie dwa granaty;).

49 komentarzy:

  1. Nie mam nic z MeMeMe, ale podoba mi się ta nazwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś w buteleczce bardziej mi się podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  3. na pazurkach wygląda średnio , w buteleczce bardziej zachwyca ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowanie bardziej całkowicie kryjące lakiery, więc na MeMeMe się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fiolet wygląda ciekawie. dodatkowo kolekcjonuję odcienie różu, więc szczególnie te wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. z Sensique nic mnie nie uroczyło, a ta brzoskwinka na Twoich paznokciach bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny jest ten lakier MeMeMe!

    a z Sensique - morski i fiolet! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek śliczny,ale moje dłonie wyglądały by przy nim blado.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nazwa super, kolor zupełnie nie mój... ale na Twoich pazurkach wszystko wygląda świetnie :)

    Sensique..hmm... granat na pewno będzie mój i jestem bardzo ciekawa zółtego. Szukałam w weekend takiej ciepłej głębokiej zółci, lekko przybrudzonej - troszkę nawet musztardowej - jesiennej po prostu i nic nie znalazłam :(
    Ten na przybrudzony nie wygląda, ale może na jesień się nada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię takich prześwitów :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek Mememe nie dla mnie, ale z Sensique mogłabym wybrać kilka do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mememe nawet mi się podoba, tylko to krycie..:/


    Z sensique kilka naprawdę mi się podoba!;D



    xoxo;*

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek ładny tyle ze nie kryje w 100% co widać przy końcówkach paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje paznokcie podobają mi się w każdym wydaniu :) A ten kolor jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie trochę mało jesienne kolory tych lakierów Sensique... Wygląda jak kolekcja letnia ;-) Jedynie bordo wpadło mi w oko :)

    A MeMeMe niezbyt mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  16. Na kolana jakoś mnie nie powalił ale u Ciebie wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie najbardziej zainteresowała szmaragdowa zieleń, przy najbliższej okazji przyjrzę się jej bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi wpadł w oko numerek 159 z lakierów Sensique ;) Teraz tylko zmusić się do pójścia do pobliskiej Natury, w której jest jeden z tych durnych ochroniarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmmmm nie no, kusisz w 100% tym kolorkiem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie to taki mniej nudny nudziak;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakoś słabo kryje, ale fakt buteleczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na Twoich paznokciach każdy lakier wygląda rewelacyjnie!:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. in love with the colour you wear ♥♥♥♥♥♥ and the others are so pretty too !!!! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mój kolor, a te Sensique śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię lakiery z Sensique. Jestem im wdzięczna za taki jeden róż ;)
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurczę czemu wcześniej nie trafiłam na Twój blog?:) Jest świetny :) Od razu dodaję do blogrolla :D Kolor bardzo ładny, lubię takie stonowane odcienie. Z marką MeMeMe jeszcze nie miałam styczności ale niedługo będę miała okazję testować parę z nich. Jeszcze raz- pochwała dla bloga, panuje tu taka miła atmosfera:) będę wpadać częściej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten sam kolorek z MeMeMe:)
    Ja bardzo lubię lakiery z Essence ♥
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam nic z tej firmy, lakier prezentuje się ładnie, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy kolorek bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny kolorek... Właśnie uświadomiłaś mi, że w mojej kolekcji brakuje takiej brzoskwinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj :) Dlaczego w tym miesiącu nie było postu z zakupami? :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam.

    Ja tak troszkę z inne beczki :)
    Widzę, że we wcześniejszych wpisach dotyczących makijażu używasz cieni Sleek. Chciałabym się dowiedzieć jaka jest Twoja opinia na ich temat? Zastanawiam się nad zakupem kilku paletek, tylko nie wiem czy kolory są trwałe i wyraźne?

    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Pozdrawiam :)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Przedostania linijka lakierów jest cudowna, mogłabym mieć wszystkie. Poza tym masz cudowny kształt paznokci : o

    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. odcień jest ładny ale zbyt duże przeswity wyszły, nie dla mnie :\
    co do lakierów to mi z kolei wpadły w oko odcienie różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wracaj do nas kochana, nie mam co czytać i na co się napalać jak Ciebie nie ma.. zaglądam codziennie ale coraz rzadziej coś znajduję nowego. Pewnie nawał obowiązków, nie mniej czekamy, pamiętaj o nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tęsknie za Twoimi lakierowymi postami :( Wracaj do nas i szybciutko coś napisz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tej marki,bardzo ładna buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się ten brzoskwiniowy kolor
    obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. kolor lakieru mememe obłędny :)

    OdpowiedzUsuń