sobota, 6 października 2012

Projekt Finish: Tydzień siódmy – Holo

Po krótkiej przerwie wracam (mam nadzieję, że już na dobre :D) z ostatnim tygodniem projektu Finish. Na lakier Color Club Nomadic in Nude nałożyłam jedną warstwę holograficznego top coatu Essence – holo topping, please!

Efekt holograficzny jest delikatny i rozproszony, ogólnie całkiem fajny ten top, będę z nim jeszcze eksperymentować. Wybaczcie starte końcówki, zdjęcie zrobiłam po kilku dniach noszenia :).

DSCN6523

DSCN6525

DSCN6521

 

Wszystkie prace do zobaczenia TUTAJ :).

Untitled-2 copy

53 komentarze:

  1. Podoba mi się - jest subtelnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt fajny, w sumie takie paznokcie można robić na codzień :). Muszę zrobić coś podobnego na swoich pazurkach z wykorzystaniem nudziaka i toppera Essence :P

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że coraz dłuższe paznokcie ;) bardzo ładny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:) juz skrocone znow, ostatnio wole nosic krotsze pazurki;)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się takie połączenie, muszę też kupić top coat holo.

    OdpowiedzUsuń
  5. MOŻESZ DOKŁADNIE PISAC POD POSTEM JAKICH LAKIERÓW UZYŁĄŚ DO ZROBIENIA MANICURE? PROSZE TO DLA MNIE WAŻNE PODBAJA MI SIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo, wystarczylo tylko przeczytac tego krotkiego posta. Zawsze podaje nazwy i firmy uzytych lakierow.

      Usuń
  6. Masz przepiękny kształt paznokci ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój monitor nie pokazuje efektu holo [chlip]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie! A efekt holo jest delikatny ale jednak widoczny..

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam holo, ten ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nosiłam podobne połączenie z lakierem/topem space queen (również essence). efekt mniej holo, ale równie przyjemny. ten odcień color club idealnie nadaje się pod topy i pękacze, bardzo go lubię w roli tła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo lubie Nomadic in nude, tak jak piszesz jest idealny pod rozne wzorki ale solo tez jest swietny.

      Usuń
  11. Twoje paznokcie wyglądają obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo podobnie jak "Światło proszę" z Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ho ho! :) holo :D

    świetny odcień

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wygląda to połączenie lakierów
    koniecznie muszę się przyjrzeć bliżej temu topowi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezly jest ale zupelnie mi sie nie podoba na ciemnych lakierach.

      Usuń
  15. moim zdaniem nic nie przebije tygodnia drugiego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny jest bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podziwiam Cię za ten cały projekt... naprawdę kosztuje Cię chyba mnóstwo pracy. Pozdarawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem autorem projektu a zadania na kazdy tydzien wykonuje mnostwo dziewczyn wiec mysle ,ze jakos duzo pracy z tym nie ma:)

      Usuń
  18. ładny kolorek, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. doskonały efekt na co dzień, odcień bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zostałaś nominowana ;)
    http://swiatzapachow.blogspot.com/2012/10/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał, śliczny duet! :) Niby tak niewiele, ale efekt powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi sie kolor i kształt Twojej płytki :)
    Zapraszam na nowy post i do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wygląda.
    Zazdroszczę takich długich pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawie w ogóle nie widać, że końce są starte- gdybyś o tym nie napisała, pewnie nie zwróciłabym nawet na to uwagi ;)
    Efekt śliczny- holo kojarzy mi się z wyrazistym mani, a tu proszę- tak subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne, delikatne a jednak robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak dla mnie rewelacja:)
    stonowane kolory są czasami wskazane:P

    OdpowiedzUsuń