niedziela, 18 listopada 2012

Inglot 986

Inglot ma w swojej ofercie ogromny wybór lakierów, ale jak dla mnie 90% z nich to kolory podstawowe, bardzo klasyczne-zwyczajne, podobne do siebie. Ciężko o bardziej nietypowe odcienie.

986 jest w moim odczuciu jednym z tych niewielu oryginalnych kolorów :). Pochodzi z zielono-niebieskiej kolekcji. To chłodna zieleń, trochę taka turkusowo-miętowa (dla mnie mocna, ciemna mięta) z lekką złotą poświatą, która ociepla ten kolor. Bardzo mi się podoba, dla mnie niespotykany odcień. Na zdjęciach dwie warstwy.

DSCN6188

DSCN6193

DSCN6194

DSCN6195

Lakier nosiłam jak jeszcze było ciepło więc miałam wtedy ochotę na kwiatkowo-owocowe wzorki. Tutaj kwiatki domalowałam sondą.

DSCN6199

DSCN6202

66 komentarzy:

  1. Nietypowy kolor, ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pomyślałam, że ten kolor jest nietypowy :) Podoba mi się!

      Usuń
  2. Nie do końca przypadł mi do gustu, muszę się wreszcie przekonać do zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kazdy musi lubic zielone lakiery:) ja akurat kocham:D

      Usuń
  3. Kochana nie przepadałam za zielenią ale jak pomalowałam paznokcie w tycm odcieniu to mi się spodobało. Zapraszam cię na ostatni mój wpis o zielonych paznokciach w dwóch odcieniach. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy kolor, ale odcienie cyjanu wszelakiego rodzaju w ogóle do mnie nie przemawiają ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama jestem w posiadaniu tego koloru,potwierdzam jest cudowny.Niestety trzeba nakładać dwie warstwy,tak jak u Ciebie:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie dwie warstwy to norma, zaczynam narzekanie od trzech wzwyz:D

      Usuń
  6. naprawdę piękny, lubię takie nietypowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak kameleon. Ma żółtawą poświatę, chyba, że to efekt aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak wspomnialam w poscie ma zlota poswiate;)

      Usuń
  8. ale słodziutkie sa te kwiatki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyszło z kwiatuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ma połysk ten lakier, kwiatuszki dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za zielenią na pazurkach, ale ten kolorek jest bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor niby łączka a jednak coś w niej jest:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka radosna ta zieleń, nic dziwnego, że kwiatki na niej wyrosły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to wlasnie typowo wiosenna zielen:)

      Usuń
  15. Nie przepadam za zielenią, ale gdy patrzę na Twoje pazurki, aż mi się chce ten lakier nałożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny odcień, na wiosnę/lato jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie to taki typowo tropikalny kolor :) wygląda bardzo oryginalnie. ja do inglota zapuszczam się jeśli chcę jakiś klasyczny lakier, bez drobinek i innych bajerów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takich klasycznych kolorow Inglot ma mnostwo:). Wszystko zalezy jakie odcienie lubimy:)

      Usuń
  18. Całkiem przyjemna ta miętka... Inglot od jakiegoś czasu wprowadza wiele ciekawych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczo wyglądają te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor ciekawy, ale nie dla mnie - w sensie, że nie wyobrażam go sobie na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny kolor, muszę kiedyś dokładnie przyjrzeć się Inglotkom, bo szczerze mówiąc jakoś porzuciłam zainteresowanie inglotowymi lakierami... :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka ciekawych kolorow sie znajdzie;)

      Usuń
    2. kilka ciekawych kolorow sie znajdzie:)

      Usuń
  22. rzeczywiście bardzo ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny ♥ koniecznie na niego muszę zwrócic uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny kolor, chociaż sama nie czułabym się w nim chyba komfortowo.

    Uświadomiłaś mi, dlaczego nie mam żadnego lakieru z Inglota :) Wszystkie są podobne i dość zwyczajne, dokładnie o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wlasnie jest - jesli ktos ma dwa lub trzy ulubiobe kolory lakierow, jakas czerwien klasyczna przykladowo to moze inwestowac w Inglota ale ja najbardziej lubie zgnilaki i dziwaczne odcienie...dlatego rzadko widze cos dla siebie w lakierach Inglota

      Usuń
  25. bardzo ładny odcień :) mam podobny,ale dużo jaśniejszy,i juz taki ładny jak ten nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kolor :) Mimo, że może faktycznie lakiery Inglota są do siebie podobne, to jednak cenię je za jakość, uważam, że to dobra marka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jalosciowo sa przecietne..z Inglota najbardziej sobie cenie kremowe blyszczyki i cienie:)

      Usuń
    2. O tak cienie i błyszczyki też bardzo lubię :) Mam dobre wspomnienia z takimi błyszczykami w tubce o zapachu owocowym, ale już je zdjęli niestety ;)

      Usuń
  27. Kolor świetny ;] Taki niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty to nawet jak namalujesz takie zwykłe kwiatki to mają one coś w sobie! Ahh. Właaaśnie, namaluj coś fajnego, bo dawno tego nie było, a tęsknie już za Twoją niesamowitą wyobraźnię i kreatywność jeśli chodzi o mani na paznokciach ;)) PLOOOOOSIE !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, bardzo mi milo:D
      jak tylko czas pozwoli to cos pokaze:))

      Usuń
  29. lubię lakiery Inglota a ten kolor jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kolor. Podoba mi się równie mocno jak jego braciszek, 985. Chłodniejszy co prawda, ale równie piękny i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny odcień. Raczej nie noszę zieleni na pazukrach, ale na ten bym się chętnie skusiła. W zbiorach własnych natomiast posiadam podobny, lecz nieco bardziej turkusowo-niebieski, też ze złotą poświatą :) Nr 322 o ile sie nie mylę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam, bardzo fajny blog i jak się dla mnie okazało również przydatny. Sama prowadzę od niedawna stronę o paznokciach, ale ku mojemu zaskoczeniu twoja strona spodobała mi się głównie ze względu na makijaże. Na co dzień w ogóle się nie maluję, mam same podstawowe kosmetyki:P ALE przy "większym" wyjściu na imprezę albo na randkę^^ z pewnością tutaj wpadnę. Świetnie, że zdjęcia pokazują makijaż krok po kroku:)
    Teraz oprócz lakierów, będę zwracać większa uwagę na inne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. dzieki za mile slowa:) bardzo sie ciesze ze spodobaly Ci sie moje makijaze:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor ciekawy, szczególnie ten złotawy shimmer. Szkoda tylko, że pociągnięcia pędzla są widoczne, bez nich sprawiałby bardziej eleganckie wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Twój aparat dobrze odtworzył kolor, rzeczywiście kolor przypomina taką mocną, ciemną miętę :)
    Ciekawy kolor, rzeczywiście - podoba mi się w nim to ocieplenie połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładny kolor, dla mnie taki morko-szmaragdowy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo interesująca barwa. Ogólnie nie jestem zwolenniczką zielonych kolorów, jeśli chodzi o lakiery, ale ten jest bardzo ciekawy i ślicznie prezentuje się na paznokciach. Będę musiała go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. akurat nie zgodzę się z faktem ze inglot ma mały wybor kolorów...kiedy oglądam ich stoiska w centrach handlowych czy sklepy uważam- w porównaniu do innych marek- że wybór jest naprawdę duży. choć z ich jakością jest troszkę gorzej. bo niektóre odcienie bardzo szybko odpryskują, inne trzymają się dłużej. za to cienie polecam. kolory bardzo trwale i intensywne.

    OdpowiedzUsuń