środa, 21 listopada 2012

Mariza Cukrowy peeling do ciała – Brzoskwinia

Nie miałam zbyt wielu kosmetyków z firmy Mariza, ale zdecydowanie najlepszym do tej pory okazał się u mnie cukrowy peeling do ciała o brzoskwiniowym zapachu.

Peeling ma 200ml i proste, zwyczajne opakowanie. Nie jest brzydkie, ale w moim odczuciu nie zachęca jakoś specjalnie do zakupu a szkoda – bo zawartość jest naprawdę niezła!

DSCN6757

DSCN6764

Peeling jak już wspomniałam ma brzoskwiniowy zapach, w moim odczuciu bardzo apetyczny. Nie wyczuwam chemicznych nut.

Konsystencja jest gęsta za co ma u mnie ogromnego plusa :D. Nie przepadam za rzadkimi, lejącymi się peelingami, czym gęstszy tym lepszy. Drobinki są dość grube, zresztą nie ma sensu ich dokładnie opisywać, bo to po prostu kryształki cukru ;). Peeling zostawia lekko tłusty film na skórze i nie wysusza skóry. Zaliczyłabym go do peelingów gruboziarnistych, mocno ściera naskórek, drobinki cukru podczas zabiegu rozpuszczają się stopniowo.

DSCN6760

DSCN6761

Ja jestem bardzo zadowolona, to jeden z lepszych peelingów jakie miałam okazję używać:). Jest gęsty, mocno złuszcza i bardzo fajnie pachnie.

Z tego co się orientuję kosmetyki Mariza można kupić w niektórych drogeriach i zamawiać u konsultantek Marizy. Ja swój peeling mam właśnie od konsultantki, jeśli jesteście zainteresowane to serdecznie polecam panią Joannę: lodyszkaa@gmail.com / http://www.lodyszka.klubmariza.pl/.

40 komentarzy:

  1. ja jestem dosyć zadowolona z Marizy :) na razie trafiłam tylko na odżywkę do włosów, która prawie nic nie robi, a reszta całkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam ale jak gdzieś ją znajdę to chętnie przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic Marizy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny peeling na liście "do wypróbowania" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mariza stawia na produkt, a nie na jego opakowanie, dlatego kosmetyki tej firmy mają niezbyt ciekawe opakowania. Trwałość napisów na opakowaniach też ma wiele do życzenia, ale same produkty są dobre. Polecam Ci wypróbować również peeling solny grejpfrutowy z olejkiem migdałowym. Po zastosowaniu go skóra jest już dobrze nawilżona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda kusząco :) Z tej firmy jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku, więc trzeba to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię ich nowe żele pod prysznic, świąteczny czar pachnie jak szarlotka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam peelingi gruboziarniste, są najlepsze! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli szukacie konsultantki z okolic Warszawy to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię cukrowe peelingi do ciała, ale nie przepadam za zamawianiem przez konsultantki, bo to trochę trwa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cukrowe peelingi są super świetne, ten również wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tę firmę tylko z blogów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto poznać osobiście - mówię z doświadczenia nie tylko klientki ale i konsultantki
      :)

      Usuń
  13. Mam już chyba 3 opakowanie tego peelingu.
    W sumie nie jest zbyt tani ani wydajny, ale... działąnie i zapach są super, dlatego do niego wracam.
    Moim kochanym, najukochańszym, jest jednak solny z FM

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie znam kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat film pozostawiany po żelu/peelingu mi nie przeszkadza, bo wiem, że nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z Marizy- firma kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten peeling jak i solny z Marizy, ale ten wypada o wiele lepiej ;) Ma cudowny zapach, ale moim zdaniem jest trochę za drogi

    OdpowiedzUsuń
  18. oj, ale ta brzoskwinia to mnie mocno zachęca... ;) uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ojejejejejej...ale bym chciała ;)))))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z Marizy miałam tylko solny, ale po Twojej recenzji muszę mieć ten cukrowy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://zwariowanyswiatlawencja8888.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam same pozytywy o tych peelingach :) Zapachy mają smakowite!

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam i polubiliśmy się :) Ten peeling jest świetny, jakiś czas temu też o nim pisałam :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dawna mam chęć na ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam i był świetny. Dla mnie to też był jeden z lepszych, mógłby tylko mniej chemicznie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię peelingi cukrowe, a tego nie używałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda,że nie są dostępne te kosmetyki w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie Zapraszam Cię do Akcji Mikołajkowej na moim blogu!Zostałaś nominowana do udziału !

    http://cfortress.blogspot.com/2012/11/akcja-inspire-santa-claus.html

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłabym choćby dla samego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Używałam kiedyś takiego peelingu, właśnie zapach mnie do niego zachęcił, ponieważ uwielbiam owocowe kosmetyki. Co do opakowania to jest dla mnie zwykłe- niczym specjalnym się nie wyróżnia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Używałam jedynie kolorówki tej firmy, z pielęgnacji nic nie miałam. Ten peeling wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham brzoskwinie i na pewno kupię kiedyś ten peeling! ;3

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam Cię za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam, używam i polecam! Zapach jest obłędny! :)

    łaaaa bardzo miło było Cię poznać :)))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Z pewnością wypróbuję ! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej, kosmetyki Mariza są świetne ;) jestem konsultantką jakiś czas i wypróbowałam już wiele kosmetyków tej firmy, moje klientki bardzo chwalą i wracają po więcej. Jeżeli któraś z Was chciałaby zostać konsultantką to zapraszam ;)

    Świetny blog! ;)

    OdpowiedzUsuń