sobota, 10 listopada 2012

OPI – Skyfall

To pierwszy lakier OPI na blogu (choć nie pierwszy mój opik:D). Oto odcień Skyfall z kolekcji James Bond Skyfall. Jest to ciepły odcień, gdzieś pomiędzy ciemnym bordo a brązem, jak przeczytałam gdzieś w internecie – kasztanowy kolor. Ma kremowe wykończenie i jest dobrze kryjący. Rozprowadza się bez żadnych problemów.

Wydaje mi się, że to najmniej oryginalny odcień z kolekcji Skyfall, na podstawie obejrzanych swatchy. Jest ładny, w moim odczuciu bardzo kobiecy i idealny na jesień/zimę. Lubiłabym go jeszcze bardziej gdyby był bardziej bordowy-wiśniowy a mniej brązowy. Na zdjęciach dwie warstwy.

DSCN6725

DSCN6720

DSCN6726

DSCN6729

Mój lakier pochodzi ze strony kupkosmetyk.pl (teraz promocja na lakiery z tej kolekcji – przy zakupach powyżej 200zł przesyłka gratis).

61 komentarzy:

  1. dokładnie, jakby był mniej brązowy, byłby ładniejszy. ten dziwnie mi się kojarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! lubię takie kolory jesienią :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. mleczna czekolada do picia:) smakowity kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę tak samo! Gdyby był bardziej bordowy byłby idealny. Jakoś najmniej mnie interesuje z całej kolekcji, a pozostałe muszę przyznać, że kuszą, ojj kuszą:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest taki najzwyklejszy z kolekcji:). Niby ładny ale wolę bordo!

      Usuń
  5. ja bym tam jeszcze coś złotego dała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. takie czerwone brązy do mnie nie przemawiają...

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba, wygląda jak kasztany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od zawsze jestem zazdrosna ... Masz tak piekne paznokietki... ! Moje sie ciagle lamia niestety :( A co do lakieru uwielbiam takie kolory na jesien/zima wprowadzaja mnie w taki odpowiedni klimat :)

    Zapraszam na swoje rozdanie: paulaslittleworldd.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje właśnie też się łamią! Nie mogę ostatnio zapuścić:/

      Usuń
  9. Ńie lubię takich odcieni, już nie będę mówić z czym mi sie kojarzą :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go :) U mnie na zdjęciach wyszedł mniej brązowy. Uwielbiam ten kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że w rzeczywistości jest własnie ciut bardziej bordowy.

      Usuń
  11. Rzeczywiście wygląda jak świeżo obrany z zielonej łupiny kasztan :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kojarzy mi się on ze Skyfall..

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor

    ale tak jak Maggie ze Skyfall mi się nie kojarzy

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba! Jest taki, hm, dorosły? Dojrzały? Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny i idealny na jesienną pogodę ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. zachęcona pozytywnymi opiniami o tych lakierach kupiłam ładny odcień czerwieni i żałuję. ten lakier niczym się nie różni od tych z rossmanna za kilka złotych czy z inglota. szkoda kasy na coś tak przeciętnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię opiki ale nie nastawiałam się nigdy na wybitną jakość więc pewnie dlatego się nie zawiodłam. Nastawiam się tylko na ciekawe kolory;)

      Usuń
  17. od jakiegoś czasu dziewczyny zachwalają kolor burgundu... nie mam jego w mojej kolekcji ale chyba muszę się zapatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kolor sezonu:D mi bardzo się podoba

      Usuń
  18. Cudo! zdecydowanie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię brązów na paznokciach :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny, przyjemny kolor. Można się skusić na taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę w nim brąz, ale moim zdaniem i tak przypomina ciemną wiśnię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękny kolor. taki nietypowy brąz przełamany czerwienią. ideał na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny! Mam w tym sezonie fazę na bordo :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostalas otagowana:) po wiecej informacji zapraszam http://mojparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. mi się nie podoba,ale rzeczywiscie kasztanowy ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyjemny, jesienny kolor. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Może nie jest oryginalny, ale piękny :) Klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda, jak kasztan :) Ale nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja go bardzo lubię, choć kolor nie jest oryginalny bo mam podobny lakier z GR, ale nakładanie ich obu stanowczo się różni, na korzyść wiadomo czyją :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, bardzo ciekawy kolor. Przyznam szczerze,że takiego odcienia pomiędzy brązem a bordo jeszcze nie widziałam :) Na jesień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Typowy kasztan. Ładny u kogoś ale sama bym takiego nie kupiła ;)
    A tak z innej beczki to jak długo czeka się na zamówienie z sklepu Quiz? Bo właśnie zamierzam kupić kilka lakierów ale nie wiem czy zdążą przyjść.

    OdpowiedzUsuń
  33. Troszkę nie mój kolor, za dużo w nim brązu, za mało czerwieni :) Ale każdy lubi coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny kolor ! Mega mi sie podoba :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor mnie nie zachwyca ja tam wolę bardziej kosmetyki Astor

    OdpowiedzUsuń