piątek, 30 listopada 2012

OPI – Tomorrow Never Dies

Kolejny kolor z kolekcji Skyfall – tym razem piękny fiolet Tomorrow Never Dies. Przyznam szczerze, że nie oczekiwałam po nim cudów, bo średnio lubię ciemne, mocno chłodne fiolety (wolę te ciepłe). Jednak zaskoczył mnie zupełnie, na paznokciach wygląda o wiele lepiej niż w butelce. Jest nasycony, głęboki i lekko opalizuje. Dla mnie naprawdę świetny.

Co do technicznych szczegółów: rozprowadza się ładnie i dobrze kryje (dwie warstwy). Czas schnięcia w porządku. Wykończenie to oczywiście shimmer.

DSCN6785

DSCN6784

DSCN6789

Kolory na zdjęciu mogą być trochę zmienione. Ja wiem, że pokazywanie przekłamanego kolorystycznie swatcha mija się z celem, ale jak już mam czas na zdjęcia to pogoda beznadziejna albo ciemno i niestety muszę korzystać ze sztucznego światła:/.

Lakiery OPI można kupić na stronie http://www.kupkosmetyk.pl/, teraz promocja na kolekcję Skyfall, darmowa przesyłka przy zakupach za 200zł.

53 komentarze:

  1. Według mnie super i jestem w stanie go sobie wyobrazić, skoro piszesz, że kolory przekłamane :D. Z fioletami zawsze ten sam problem... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny! Bardzo lubię fiolety na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom, u mnie wygląda niebieskawo. I taki mógłby być w rzeczywistości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda właśnie zbyt niebiesko. W rzeczywistości jest bardziej fioletowy.

      Usuń
  4. u Ciebie mi się podoba a u mnie trochę trupio wygląda, ale mam tak z większością niebieskich niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  5. jest boski! (ja wolę chłodne fiolety :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie jak Ty, wolę ciepłe fiolety, choć ten niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. To jest fiolet, niestety przekłamany na zdjęciach :/

      Usuń
  8. Uruchomiłam wyobraźnię i... bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się być niesamowity, bo w butelce rzeczywiście zapowiadał się nie robić wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazwyczaj nie podobają mi się takie lakiery, ale ten zwala z nóg. Bardzo efektowny ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie kolory na paznokciach. Są tak piękne, że czasem sama się z siebie śmieję bo siedzę i podziwiam swoje pazurki:D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba:) Lubie takie odcienie niebieskiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhh ehhh to fiolet tylko wyszedł zbyt niebiesko;)

      Usuń
  13. "ale czadowy denaturat masz na pazurkach" :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się zakochałam! Jest przecudowny!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrząc na zdjęcia wygląda tylko i wyłącznie na niebieski i to co widzę mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny ten kolor!
    Na taką porę roku ideał :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Głęboki i wchodzi w intensywny chabrowy, piękny! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  18. całkiem jak kolor lakieru na samochodzie męza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zjawiskowy... nie spodziewałam się takiego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki fiolet to najpiękniejszy fiolet jaki istnieje <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam lakier dający podobny efekt z zestawu H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  23. widzę, że kobalt z hean wygląda chyba praktycznie identycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie bo na zdjęciach wyszedł zbyt niebiesko i pewnie w rzeczywistosci by się jednak różnily;)

      Usuń
  24. Fantastyczny kolor. Taki głęboki i pięknie błyszczący! :)

    OdpowiedzUsuń