niedziela, 25 listopada 2012

porcja wzorków

Z chwilowego braku aparatu odgrzebałam trochę staroci – wzorki jeszcze z kwietnia! Na “starym” kształcie paznokci:D. Zdobienia brały udział w wizażowym konkursie, ale na blogu pokazywałam tylko niektóre, tych jeszcze nie było :).

Pierwsze na bogato – wzór odbity przez siateczkę do zdobień za pomocą gąbki, a do tego cyrkonie, hologramy, trawka, piegi.

DSCN2958

DSCN2955

Gwiazdki malowane farbkami akrylowymi, do wzorków najlepsze!

DSCN2681

DSCN2682

Proste kropeczki robione sondą i lakierami.

DSCN2831

Tu kratka zrobiona metodą na taśmę klejącą a dokładnie na cienką tasiemkę do zdobień. Najpierw pomalowalam paznokcie w kolorowe paski, potem nakleiłam tasiemki we wzór i na całość czarny lakier.

DSCN2908

DSCN2909

Szachownica w jesiennych kolorach (tutaj też wykorzystywałam taśmę klejącą).

DSCN2789

Żółte moro i złoty bulion = dziwaczne połączenie ;).

DSCN2739

Brokat na końcówkach paznokci i kwiatki malowane farbkami akrylowymi.

DSCN2858-1

76 komentarzy:

  1. Szachownica najbardziej mi się podoba.
    Potem kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się bardzo podoba, łącznie z kształtem paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze, paski i kwiaty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wzorki, szczególnie kratka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze i kratka mi się podobają najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A dla mnie kratka i kwiaty są the best! Chciałabym kiedyś nauczyć się tak precyzyjnie malować paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne! Początkowo trudno uwierzyć, że sama to wszystko zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1, 3, 4, 7 są CUDOWNE. chciałabym tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze i ostatnie są niesamowite! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze i drugie, i trzecie... i wszystkie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze i ostatnie - prześliczne! do takich kwiatków talentu mi brak, ale spróbuję zrobić coś na wzór tego granatowego mani! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kratka najlepiej się prezentuje. Ile precyzji i pracy w to wlozylas! Podziwiam! Utalentowana jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze rzeczywiście na bogato- prezentują się pięknie, widać, że niesamowicie pracochłonne, dopracowane, ale nie dla mnie :/

    pozostałe- świetne, nie mogę się zdecydować, które są naj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szachownica świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam pytanie: czy te farbki akrylowe nie wysychaja Ci za szybko???

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdolniacha! Wszystkie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się pierwsze i ostatnie zdjęcie. Pierwsze zdobienie jest takie oryginalne, nietuzinkowe. A ostatnie - wymagało pewnie od Ciebie nie lada precyzji w malowaniu tych kwiatków. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie mani najpiękniejsze. Ale to moro bulionowe jest świetne ! I dziękuję za ten post ;D ha

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się z tych gwiazdkach i kropkach <3

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsze i ostatnie ... Wspaniałe ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kropki i gwiazdeczki są świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdobienia :) te z kwiatkami wyglądają jak hybrydowe prosto z salonu :) cudo! Te pierwsze takie elektryczne :D a z gwiazdkami takie komiksowe ;) Masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze i ostatnie <3 śliczne! Te w kropeczki są jeszcze fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne!
    Podobają mi się najbardziej te bąbelki na białym tle i te kwiatki na końcu - istna bajka! *_*

    OdpowiedzUsuń
  25. strasznie Ci zazdroszczę, że umiesz takie cuda na paznokciach stworzyć :) pięknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnie najpiękniejsze!:) Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę piękne te wzory. Najbardziej podoba mi się błysk numer 1.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gwiazdki, szachownica i kratka po prostu boskie! :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkie piękne! ale na te pierwsze nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczności! :) Jednak ostatnie najbardziej mnie urzekły =)

    OdpowiedzUsuń
  31. Co jedne mani to ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie niesamowite :) Bardzo podoba mi się twój kształt paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  33. 1,3 i ostatni są super, najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. szachownica i kwiatki wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  35. Najpiękniejsze te pierwsze w wersji ba bogato :)) Super Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnie powalają na podłogę... Jak zwykle! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczególnie spodobała mi się ta kratka. Świetny pomysł na zdobienie :)
    pozdrawiam. amandi.
    na-paznokciu-malowane.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj ciężko się zdecydować ale chyba te ostatnie są najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. one są prześliczne , nie wiadomo ,które ładniejsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne te wzorki, też chciałabym ta umieć je robić:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak ja bym chciała mieć taki talent do robienia wzorków jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne :) szczególnie podoba mi się pierwsze i kratka :)
    Zapraszam na mój blog jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwsze i trzecie - wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Na pewno dużo pracy kosztuje zrobienie takich wzorków... Mi podobają się tylko nr 3 - kropki. Fajnie dobrane kolory i super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ale cuda, wszystko ładne. :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwsze to jest to prostu mistrzostwo swiata!

    OdpowiedzUsuń
  47. oo te kwiatki są cudowne ile pracy w nie włożyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zawsze, kiedy wchodzę na Twojego bloga wiem, że się nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne wzorki, a pierwszy po prostu powalający

    OdpowiedzUsuń
  50. ostatnie zdobienie najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ale wrzutka!
    pierwsze świetne, ostatnie takie romantyczne, do tego wesołe kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. podziwiam, ja tam jestem z kropek dumna :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie - najbardziej podobają mi się te pierwsze i ostatnie :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak zawsze podobają mi się kropeczki- proste i urocze :]

    OdpowiedzUsuń
  55. ostatnie są fenomelne!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Podobają mi się kropki, kratka i te ostatnie z kwiatkami. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie wiem , który mi się najbardziej podoba!
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudo, spory talent kwitnie w tych rączkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo podoba mi się motyw z kratką;) Poza tym wydaje mi się, że ładniej Ci w tych migdałkach :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne, szczególnie ostatnie i pierwsze bardzo mi się podobają, muszę spróbować odbić jakiś wzorek przez siateczkę.

    OdpowiedzUsuń
  61. gwiazdeczki sa poprostu super, najladniejsze ;-)

    OdpowiedzUsuń