piątek, 16 listopada 2012

Sensique – Amber Beach

Ostatnio odgrzebałam lakier Amber Beach z Sensique, już zupełnie nie aktualny i raczej niemożliwy do kupienia bo z letniej kolekcji 2011.

Amber Beach to chyba ten typ lakieru, który będzie się podobał bardzo albo wcale. Wygląda bardzo “bogato” więc nie każdemu może przypaść do gustu;). Moim zdaniem jest całkiem ładny i niespotykany. Ma metaliczne/foliowe wykończenie i miedziany kolor. Kojarzy mi się typowo jesiennie.

Na zdjęciach dwie warstwy.

DSCN6227

DSCN6231

DSCN6233

DSCN6234

DSCN6235

46 komentarzy:

  1. Będzie ładnie komponował się z czarną suknią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam, że Sensique ma najlepsze lakiery własnie w limitowankach, sama mam kilka i mają piękne niepowtarzalne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Te ze stałej kolekcji są ładne ale zwyczajne, za to w limitowankach zdarzają się prawdziwe perełki!

      Usuń
  3. Mi się podoba, ja mam podobny z Essence :D

    OdpowiedzUsuń
  4. NA Twojej płytce wygląda zjawiskowo, na mojej żal by było patrzeć :/

    OdpowiedzUsuń
  5. myśle, że ma taki efekt ciekawy ze do jakiejś stylizacji na pewno się dopasuje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z biżuterią odpowiednią tylko zestawić i już ładnie:)

      Usuń
  6. piękny kolor, szkoda, że już niedostępny..

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba, kojarzy mi sie z wakacjami na jakiejs plazy... ;) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz może jak trwałe są te lakiery?

    http://joanna-interestingdetails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem ocenić, bo to zależy zwykle od paznokci.

      Usuń
  9. ciekawy odcień :) faktycznie wbrew nazwie kojarzy się raczej jesiennie,ale wyobrażam go sobie do eleganckiej świątecznej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bursztynek, bursztynek, znalazłam go na plaży...

    I od razu zrobiło się cieplej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej...
    ...zapraszam Cię do wzięcia udziału w tagu... :)
    ...mam nadzieję, że Ci się spodoba o ile oczywiście będziesz miała ochotę... ;)
    ...więcej informacji znajdziesz u mnie... ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny lakier, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor mam podobny od Wibo z tej nowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się, takiego koloru w swoich zbiorach to nie mam.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolorek bardzo mi się takie lakiery podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazwyczaj nie maluję paznokci takimi kolorami, wolę mniej "bogate", ale ładny połysk ma ten lakier :) Jednak spodobało mi się coś innego- kształt twoich paznokci! Są naprawdę bardzo zadbane i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć, dzięki!

      Usuń
  17. Przypomina mi Wibo z tej nowej kolekcji ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny kolor, rzeczywiście taki trochę bursztyn, trochę złoto (żeby nie powiedzieć Amber Gold) w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie bardziej bursztyn niż złotko:)

      Usuń
  19. Ładny, pomarańczowy odcień złota. Oprócz jesiennych liści kojarzy mi się już z bombkami i świecidełkami :P

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba podziękuję, za bogato jak dla mnie :) niedawno przekonałam się do złota, więc na takie szaleństwo poczekam pewnie kolejny rok :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kolor, taki "świąteczny"!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podszedł mi ten kolor,ale może to dlatego ,że moje łapy ,a raczej ich odcień śmiesznie by w nim wyglądały.Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś tak nie przypadł mi do gustu - co potwierdza Twoje słowa ze wstępu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, uwielbiamy twoje notki i posty. Będziemy tutaj często zaglądać. Jeżeli chcesz zajrzyj do nas. www.lurienandkaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super kolorek! Taki kolor jest zawsze na czasie, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładny kolor, kojarzy mi się z bursztynem albo taką miedzią.
    super

    OdpowiedzUsuń