poniedziałek, 5 listopada 2012

Sensique Strong & Trendy Nails 159

To jeden z nowych kolorów, które weszły do stałej oferty Sensique. Szczerze mówiąc nie bardzo mi się podoba… Nie przepadam za brązowymi lakierami choć wiadomo, że są wyjątki. Lubię przykładowo bardzo ciemne brązy albo te zupełnie chłodne złamane szarością. A 159 to taki typowy brązik, może się podobać, ale nie dla mnie ;).

Jak widać jest dosyć ciemny i mocno ciepły, ma kremowe wykończenie. Jakościowo dobry, ładnie się rozprowadza i kryje przy dwóch warstwach.

Mam teraz ekstremalnie krótkie paznokcie i do tego niestarannie pomalowane uhhh (a zalane skórki czyszczone w corelu)!

DSCN6696

DSCN6697

DSCN6698

52 komentarze:

  1. Nie lubię takich kolorów, zbyt jesiennie mi się kojarzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Masz rację, taka czekoladka z tym że bardzo ciepła;)

      Usuń
  3. ostatnio się delikatnie skłaniam ku brązom... ten jest bardzo przyjemny :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor fajny ;] Swego czasu miałam manię na brązowe lakiery. Teraz mi przeszło i przyszła faza na brokaty wszelkiej maści :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brokaty to to co lubię najbardziej:D

      Usuń
  5. Niestety też nie lubię takich kolorów. Zależy od stylizacji i okoliczności, ale raczej na co dzień wydaje mi się, że raczej postarza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się kojarzą tak strasznie "poważnie"..

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolor :) Niesamowicie się błyszczy... Jakiego nałożyłaś na niego topa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma topa, zdjęcie po prostu zaraz po pomalowaniu paznokci;)

      Usuń
  7. faktycznie niezbyt ciekawy odcień .. za to jeden z przyjemniejszych brązów z jakimi miałam do czynienia to "wanna say hello" z essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach wygląda ładnie ale nie mam go:)

      Usuń
  8. Kolor chyba też nie w moim guście...

    OdpowiedzUsuń
  9. wg mnie trochę czekoladowy :) z tej nowej serii podobają mi się róże i czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  10. na poczatku myslalam ze to taki odcien w kolorze krwi, dopiero po przyjrzeniu faktycznie wpada bardziej w braz niz w bordo, taki sobie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest faktycznie mocno bordowy ale jak dla mnie to jednak bardziej brąz.

      Usuń
  11. Taki czekoladkowy... a czekoladkę to ja lubię jeść, a nie mieć na pazurkach :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jeden podobny kolorek i mi wystarcza ;D wole chłodniejsze brązy

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor, a długość paznokcia na małym palcu jest powalająca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam na tych małych bardzo krótką płytkę w ogóle, całe małe palce mam tak poza tym nieproporcjonalnie małe do reszty;)

      Usuń
  14. mam go i uwielbiam :) jeden z moich 3 ulubionych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny, choć ja bym go użyła tylko do zdobień . za ciemne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy, ale chyba wolę chłodniejsze odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor mi się nie podoba, ale wykończenie ma super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym roku wyjątkowo lubię jesienne kolory ale ten ma coś co mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się :) jesienny w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. też nie lubię brązów :))

    OdpowiedzUsuń
  21. magia programów do obróbki ;) czary mary i mamy piękne skórki :D:D:D kolor mi się podoba choć może dla przy moich dłoniach źle by się prezentowała - ten brąz to tak rozgrzana czekolada :) wykończenie bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  22. Na zdjęciach ładnie wygląda :) ale chyba też by mi się nie podobał na moich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też wolę chłodne brązy złamane szarością lub z nutą fioletu. Ten jest dla mnie zbyt ciepły.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się nie podoba ale to tylko dlatego że nie znoszę brązów na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czekolada na paznokciach! to mogłoby się źle skończyć w moim przypadku ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. troszke taki dziwny , ale nie jest zły :) z tym kształtem Twoje paznokcie sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem fajny, mam podobny :D

    OdpowiedzUsuń
  28. nie przepadam za takimi kolorami . nie zbyt dobrze się w nich czuję

    OdpowiedzUsuń
  29. Też wole ciemniejsze brązy.. Mogą być ciepłe, zimne czy neutralne, ale wole jak są ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Aż za jesienne:D
    Ale to dobrze, bo ja akurat bardzo lubie jesien;P

    OdpowiedzUsuń
  31. lubie ciemne brazy czekoladowe,kawowe, nielubie rudawych, karmelowych, jakos kiepsko mi w nich

    OdpowiedzUsuń
  32. chcę czekolaaadęęę a jestem na diecie puf :C

    OdpowiedzUsuń
  33. osobiście preferuję bardziej ciepłe kolory - ten wydaje mi się taki neutralny, tak jak napisałaś "typowy brązik" ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. interesujący blog. :))
    zapraszam również do siebie: roznoscikosmetyczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki piękny kolorek, i połyk niesamowity - chce, chce!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny kolor :) Lubię takie!

    OdpowiedzUsuń