czwartek, 29 listopada 2012

Spotkanie Etre Belle

W sobotę miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu zorganizowanym przez firmę Etre Belle. Spotkanie odbyło się w Centrum Szkoleniowym firmy w Częstochowie. Etre Belle to firma działająca od ponad trzydziestu lat – w asortymencie znajdziemy pielęgnację jak i kolorówkę.

Niestety nie mogłam zabrać mojego aparatu, bo jest w połowie rozwalony i taśmą zaklejony – więc niepraktycznie i wsi też nie chciałam robić;). Dlatego u mnie tylko troszkę zdjęć zapożyczonych z profilu Etre Belle na facebooku.

59040_488047137906218_261759962_n

W spotkaniu wzięło udział w sumie osiem dziewczyn oprócz mnie – tutaj od lewej na pierwszym planie anulaat, dalej vexgirl, Red Lipstick, Moment Urody, Sexi Chic, jagoo-peppermint, Kadik Babik, Brain for Sale i ja schowana na tym zdjęciu za anulaat ;).

30363_488047181239547_68858813_n

Najpierw dowiedziałyśmy się co nieco o firmie, ja najbardziej nie mogłam się doczekać aż będę miała okazję obmacać kolorówkę – wiadomo ;). Pozytywnie zaskoczył mnie fakt, że firma nie testuje swoich kosmetyków na zwierzętach i nie zleca tego innym firmom, dla osób które zwracają na to szczególną uwagę to z pewnością wielki plus.

546925_488047674572831_1789666135_n

Następnie przeszłyśmy do pokoju zabiegowego, mi został wykonany zabieg witaminowy na twarz. Zabieg był wykonany bardzo powoli i dokładnie, naprawdę można było się zrelaksować a podobno była to wersja skrócona. Towarzyszyła mi anulaat, która w czasie mojego zabiegu mogła zapoznać się z kosmetykami pielęgnacyjnymi :D.

305621_488047431239522_186984226_n

Następnie przeszłyśmy do kolorówki. Wizażystka pani Tatiana opowiadała nam o każdym kosmetyku po kolei, mogłyśmy wszystko obejrzeć i wypróbować. Mi tradycyjnie wpadły w oko pomadki – po pierwszym maźnięciu wydawały się bardzo kremowe i dobrze napigmentowane, kilka kolorów w moim guście.

574635_488048707906061_1937312897_n

Pani Tatiana zrobiła nam też makijaże – na zdjęciu to ja malowana. To w sumie najlepszy sposób na zapoznanie się z kosmetykami, bo od razu mogłam sprawdzić który produkt mi spasował a który nie.

14132_488058057905126_2094020977_n

Tu ja oglądam mój makijaż wykonany przez Tatianę. Nie często mi się zdarza być malowaną przez kogoś więc byłam ciekawa efektów.

270002_488094697901462_1706095014_n

Moim zdaniem najciekawszy makijaż miała Vexgirl, która zdecydowała się na makijaż-maskę. Został zastosowany ciekawy trik – przyłożony kawałek wydartej cienkiej tekturki użyty jako szablon. Proste a efekt zaskakujący!

9676_488102494567349_564147535_n

 

Na sam koniec spotkania każda z nas też coś dostała – ale o tym już innym razem :D. Mam nadzieję, że wkrótce bo mam straszne zaległości, nawet nie zdążyłam się pochwalić co kupiłam na targach kosmetycznych w Nowohuckim Centrum Kultury! Spotkanie było bardzo przyjemne i dobrze zorganizowane, fajnie że mogłam w nim wziąć udział. Jeśli jesteście ciekawi formy Etre Belle to zapraszam na stronę główną firmy, tam można się dokładnie wszystkiego dowiedzieć http://etrebelle.pl/.

 

Było mi przede wszystkim bardzo miło poznać wszystkie dziewczyny, mam nadzieję że okazja do spotkania powtórzy się jeszcze nie raz:)!

32 komentarze:

  1. A Ty jak zwykle po nocach siedzisz :D Aj.. ten trik z tym makijażem Vex był imponujący, prosty, ale jaki efektowny :D Dobrze, że miała blisko do domu.. inaczej byłoby gorzej :P

    następne spotkanie przy piwie z sokiem imbirowym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już gdzieś zdjęcia z tego spotkania i też ten makijaż przykuł moją uwagę. Świetny jest ten patent z tekturką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kleo, świetnie wyglądałaś. Podobają mi się zwłaszcza Twoje dżinsy i sweterek.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też dostałam zaproszenie, ale z oczywistych względów nie mogłam się pojawić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś pojawi się jakaś okazja i będę mogła Cię poznać:))

      Usuń
  5. ładny nowy kolor włosów! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiało być fajnie :)
    Miło słyszeć, że firma nie testuje na zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko widziałam relacje u Dziewczyn i zobaczyłam Ciebie, to od razu wpadłam w zachwyt. Jesteś przepiękna :). Szkoda, że nie mogłam być na tym spotkaniu :( kisiłam się na uczelni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie powiedziałabym tego o sobie hehe:D ale dziekuje bardzo za komplement:*:)

      Szkoda, że Cię nie było, może będzie jeszcze okazja:)

      Usuń
  8. Ależ masz świetny kolor włosów ;D Zazdroszczę udanego spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że spotkanie się udało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie pokazałaś makijażu, bo ten VEX faktycznie robi wrażenie :) Fajnie Wam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo wyglądałam w nim jakoś mało apetycznie mimo wszystko;)

      Usuń
  11. fajne spotkanie, sama dostałam zaproszenie na nie, ale niestety ze względów odległości musiałam odmówić

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie Cię widzieć znowu całą :) Aż zapomniałam jak wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :) fajny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aparat można naprawić na krakowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że spotkanie tak miło przebiegło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne spotkanie ...inspirujące

    OdpowiedzUsuń