środa, 14 listopada 2012

Wellness & Beauty - sole do kąpieli

Moim skromnym zdaniem w Rossmannie wybór kosmetyków do kąpieli (a zwłaszcza mam na myśli te w pojedynczych saszetkach) nie jest oszałamiający. Pewien wybór oczywiście jest, ale jeśli ktoś często kupuje takie dodatki to myślę, że przetestuje prawie wszystko dość szybko…a już na pewno prędzej czy później trafi na sole z Wellness & Beauty :D.

DSCN6740

Miałam okazję wypróbować kilka wersji zapachowych tych soli, a ostatnio zużyłam “fiołek i czerwona koniczyna”. Najbardziej podobała mi się kakaowa sól z tej serii, ta fiołkowa ma dosyć chemiczny zapach, przypomina nawet trochę zapach proszku do prania. Zresztą wszystkie wersje zapachowe, które wypróbowałam pachniały niestety dość mocno sztucznie.

Ciekawa jestem czy Wy używaliście soli tej marki i jakie macie o nich zdanie. Ja przyznam szczerze, że uważam je za mocno przeciętne – zapachy takie sobie i na dodatek szybko się ulatniają, pod koniec kąpieli nie czułam już nic. Minimalnie się pieni..a tak poza tym to nie robi nic. Nie oczekuję od kosmetyków do kąpieli mocnego nawilżania (czy nawilżania w ogóle), stawiam na ładny i intensywny zapach. A tutaj..mocno średnio jak dla mnie. Więcej się raczej nie skuszę;).

DSCN6741

34 komentarze:

  1. Ja miałam wersję chyba lawendową... Nie nadawała się do wanny, ale do kąpieli stóp przed pedicure całkiem nieźle się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę beżową wersję. Uwielbiam za zapach! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie mam wanny na stancji ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Do stóp są bardzo przyzwoite!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego zapachu koniczyny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to żadna koniczyna tylko proszek do prania;)

      Usuń
  6. Miałam i byłam z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się z nimi ;p może kiedyś się skuszę na jedną saszetke do wypróbowania .

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba skusze sie na kakaowa :) zapraszam do mnie rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wpadły mi w oko przy wizycie w Rossmanie, ale przy najbliższej okazji rozejrzę się za nimi :) Wybrałabym fiołkowy, ponieważ w kąpieli lubię delikatne zapachy, ale skoro mówisz, że pachnie chemią to chyba zmienię na kakaową :)Chyba, że masz do polecenia inny delikatny zapach z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zdecydowania najlepiej pachniała ta kakaowa:)

      Usuń
  10. Jakoś nie przepadam za solami do kąpieli, w sumie nigdy nie zwróciłam na nie uwagi i chyba dobrze:).

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam je :)i różne rzeczy do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  12. Parę razy kupiłam te sole w saszetkach bo lubię sobie uprzyjemniać kąpiel, moim zdaniem wszystkie zapachy są przeciętne, niektóre sole z marketów są lepsze od tych Rossmannowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam ten puder do kąpieli i zapachy mi się bardzo podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam z makiem i jak dla mnie zapach okropny, odpada;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś jakiś zapach, ale szału nie było...

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam waniliową saszetkę, jeszcze nie zużyta. ciekawe czy mnie zachwyci...

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam i mam wrażenie że robiła tylko kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam wersję z pomarańczą i czymś tam i nie mogę jej zużyć, bo zapach mnie odrzuca, jest przeokrutnie intensywny i wcale nie jest przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  19. wiesz, w porównaniu z UK to w Polsce wybór dodatków do kąpieli jest wręcz ogromny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhhh to współczuję! Ja zawsze mam wrażenie, że u nas z tym kiepsko!

      Usuń
  20. właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że nigdy nie używałam soli do kąpieli. :P w związku z tym, że brałaś udział w moim Projekcie Finish, postanowiłam Cię zaprosić do kolejnej zabawy: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/11/projekt-change-of-weather.html

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę się wreszcie na jakąś skusić bo są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam. I wiem już,że nie będę miała :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzadko kiedy korzystam z tego typu umilaczy kąpieli, a soli Wellness&Beauty jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mialam, kupilam w promo 4 zapachy... te sole nie powalaja, ale niektore calkiem ladnie pachna :) no i tylko 2 zlote.. ;))

    OdpowiedzUsuń