poniedziałek, 3 grudnia 2012

OPI – Goldeneye

Z kolekcji Skyfall mam w sumie pięć lakierów – Goldeneye to mój ulubiony! Nawiasem mówiąc od dawna marzył mi się Orly Glitz and Glamour a z tego co widziałam na znalezionych porównaniach jest dosyć podobny, nie identyczny ale moja potrzeba posiadania glassfleckowego złotka została zaspokojona :P.

Goldeneye to typ żółtego złota. Kolor jest fajny ale najładniejsze jest w tym lakierze wykończenie: glassflecked o grubych drobinkach, bardzo mocno błyszczący. Dla mnie jest idealny, na paznokciach dwie warstwy.

DSCN6837

DSCN6840

DSCN6842

DSCN6843

Do kupienia na http://www.kupkosmetyk.pl/, przy zakupach z kolekcji Skyfall za 200zł przesyłka gratis.

48 komentarzy:

  1. W buteleczce mi się podoba, a na paznokciach już mniej :(

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie podoba mi się to złotko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ciut za jasny na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  4. och ja go chce! byłby idealny na Sylwestraaaaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już go widzę w połączeniu z czarnymi końcówkami *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się bardzo podoba :)

    ale obecnie mam tak krótkie paznokcie, że szkoda gadać ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednak Tomorrow never dies to mój zdecydowany numer jeden z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Dla mnie chyba też byłby numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płynne złotko :) jak dla mnie, jeden z najładniejszych z całej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i kocham te złotko :D!

    Blanka :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest wyjątkowy jedyny w swoim rodzaju ;D piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, niesamowity. Lekko kojarzy mi się ze świętami, cudownie by wyglądał w połączeniu z czerwienią :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jest prześliczny <3 zamówiłam go sobie (i trzy inne), a teraz niecierpliwie czekam na wysyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzdycham do niego przy każdym jego swatchu jaki oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba najpiękniejszy złoty lakier, jaki w życiu widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny ten złoty:) śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wolę chłodniejsze odcienie złota :]

    OdpowiedzUsuń
  18. A dla mnie jest idealny! Piękny połysk i kolor! Wgl ta kolekcja jest genialna..

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, śliczny ciepły kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekałam na to złotko :) Rzeczywiście ideał:) Boski jest:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tym lakierze, kiedy po raz pierwszy pokazała go moja ukochana "jutuberka". Jest przepiękny i błyszczy jak wściekły.

    OdpowiedzUsuń
  22. oh, świetny jest ten lakier...!

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny kolorek, ale ja chyba nie umiałabym nosić złota...

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju, jest fenomenalny!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. zdecydowanie nie mój kolor. :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolekcja Skyfall zdecydowanie należy do udanych :) Nie wiem, jak to działa, ale ja albo jestem danym kolorem zachwycona, albo zupełnie mi się nie podoba :) Złoty przypadł mi bardzo do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej jaki śliczny kolorek oddaj :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny, najbardziej podobają mi się jego grube drobinki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny, na święta idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny :) Lubię złotko!

    OdpowiedzUsuń
  31. kolor naprawdę przyzwoity ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. na bogato :) piękne złoto!

    OdpowiedzUsuń
  33. ahh piekny kolor;))
    istne cudo;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Mmmmmmuuuuuuuuuszę go mieć *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. kolor i wykończenie szukane przez miliony

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny odcień ^^ choć osobiście wolałabym drobny brokat.

    OdpowiedzUsuń