sobota, 1 grudnia 2012

OPI – Moonraker

Kolejny odcień z kolekcji Skyfall – Moonraker. To ten typ lakierów, do których mam mieszane odczucia. Z jednej strony jest super, fajnie wygląda zestawiony z czarnym ubraniem. Jednak z drugiej strony denerwują mnie trochę widoczne pociągnięcia pędzelka, wykończenie to w końcu frost.

Moonraker to odcień ciemniejszego srebra. Nakładało mi się go trochę gorzej niż przeciętny lakier, bo lekko się ślizga i może zostawić prześwity. Dwie warstwy.

DSCN6801

DSCN6800

DSCN6797

DSCN6803

Moj Moonraker pochodzi ze strony http://www.kupkosmetyk.pl/.

49 komentarzy:

  1. kolor bardzo ładny, prawie jak naklejka, ale te widoczne smugi...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kolor super, tylko szkoda, że nie wygląda gładko na pazurkach.

      Usuń
  2. Zawsze tego typu lakiery można nakładać gąbeczką... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ale już na swatchu chciałam pokazać jaki jest nakładany "normalnie" bo nie każdemu będzie się chcialo pewnie bawić w gąbkowanie ;)

      Usuń
  3. Szczerze to średnio mi się podoba wykończenie lakieru, wcześniejsze były dużo lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja je lubie to stemplowania ale nei kupilabym opi za 40 zl do wzorkow ;p (chociaz chg 2030 kupilam za podobna cene :x)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie, wykorzytam go do stempli:D

      Usuń
  5. Nie lubię tego jak widać pociągnięcia pędzelka od lakieru, nie podoba mi się taki efekt, ALE Twoje paznokcie w tym kolorze jak zwykle cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny i może jeszcze trzecia warstwa i by jeszcze lepiej wyglądał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypuszczam, że trzecia warstwa już nie zrobiłaby różnicy:)

      Usuń
  7. Nie pasują mi te ślady pociągnięcia pędzelka :( Gdyby nie to, lakier byłby całkiem fajny ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie,szkoda,że nie jest gładki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobny efekt do srebrnego 'foliowego' BarryM :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdyby był gładki byłby ideałem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor rzeczywiście ładny, ale tak jak większości nie podobają mi się smugi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka natura frostów..gdyby to był foil to pewnie spodobałby się o wiele bardziej;)

      Usuń
  12. Nie lubie lakierów gdzie widać pociągnięcia pędzelka :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny mimo smug, zazwyczaj takie metaliczne lakiery robią smugi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy czy to frost czy gładki foil :)

      Usuń
  14. kurczę, jakoś mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka fajna folia aluminiowaa :))
    Tylko te brzydkie smugi nie potrzebne..

    OdpowiedzUsuń
  16. też nie lubię gdy na tego typu lakierach widać pociągnięcia pędzelka :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na takim wykończeniu zawsze widać smugi pędzelka, ja lubię taką bazę pod pękacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod pękacze, do stempli albo do wzorków będzie dobry:D

      Usuń
  18. Będzie może dobrze wyglądał w przyciemnionym pomieszczeniu:) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię, gdy widać pociągnięcia pędzlem

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też nie lubię, kiedy widać te pociągnięcia pędzelkiem... i unikam lakierów, które sprawiają jakieś problemy :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam mieszane uczucia przez widoczne na lakierze pociągnięcia pędzelka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny, ale chyba najładniejszy z tej kolekcji to Goldeneye:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny kolor

    a do tej pory sądziłam,że złote i srebrne lakiery są kiczowate a tu takie zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię złoto i srebro na paznokciach, szczególnie zimą:D

      Usuń
  24. Tak się ostatnio zastanawiam, czy kupić sobie jakiś lakier z tej serii, bardzo podoba mi się kolor "Live and let die", ale no kurczę drogi jest i nie wiem, czy warto... Ech.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kompletnie nie mój kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  26. O ile złoty podoba mi się bardzo, tak srebrny w ogóle... Te pociągnięcia pędzelkiem za bardzo widoczne, kolor sam w sobie też niezbyt mnie przyciąga ;)

    OdpowiedzUsuń