sobota, 15 grudnia 2012

Zakupy z targów kosmetycznych

Minął już ponad miesiąc od targów kosmetycznych LNE & spa w Nowohuckim Centrum Kultury w Krakowie, a ja wciąż nie pokazałam Wam moich zakupów:D. Na targach byłam pierwszy raz i teraz już wiem, że na kolejnych będę na pewno! Wiem też, że przed kolejnymi targami muszę uzbroić się w cierpliwość (tłuuumy, tłumyyy..) i koniecznie zabrać ze sobą więcej gotówki (wcześniej trzeba będzie przyoszczędzić;)), bo naprawdę łatwo stracić tam majątek.

Na samym początku rzuciłam się na stoisko Orly – nie miałam wcześniej okazji wybierać “na żywo”, kilka egzemplarzy które już miałam były oczywiście zamawiane przez internet. Cenowo nie wychodziło szczególnie tanio (po 26zł i 30zł sztuka), ale jak zobaczyłam odcienie, które marzyły mi się od dawna skusiłam się na bordowy Rock It, duochromowe cudo – Space Cadet i Galaxy Girl, który idealnie komponuje się z pigmentem Blue Brown z Maca.

Strasznie kusił mnie też Fowl Play, Androgynie czy Lunar Eclipse (teraz troszeczkę żałuję, że go nie wzięłam) ale cóż.. trzeba było się do czegoś ograniczyć;).

DSCN6858

Kolejne miejsce, od którego nie mogłam się odczepić – stoisko OPI. Niektóre kolory były przecenione na 21zł, co jest moim zdaniem naprawdę dobrą ceną (biorąc pod uwagę, że lakier w Inglocie to koszt 20zł albo oddychający 30zł…). Właśnie z tych lakierów wybrałam Just Spotted the Lizard z kolekcji Spider-Man – był to świetny wybór, lakier jest śliczny, widocznie duochromowy, jestem nim zachwycona. Drugi to glitter z Muppets Collection – Fresh Frog on Bel Air. Będzie dobry na zielone lakiery. Wypatrywałam czerwonego odpowiednika Gettin Miss Piggy With It ale niestety nie było.

DSCN6856

Stoisko z ozdobami do paznokci – niestety kiedy do niego dotarłam, a raczej się dopchałam ;) byłam już spłukana. Z tego co pamiętam wszystkie ozdoby były po złotówce. Wybrałam tylko dwie sztuki..a było w czym wybierać. Wzięłam też sztuczne rzęsy za..2zł! Tylko jedną parę, bo jeszcze nie wiem czy będą coś warte.

DSCN6854

Z kosmetyków pielęgnacyjnych kupiłam nawilżającą maskę algową (25zł). Użyłam kilka razy i jestem bardzo zadowolona. Ogólnie na targach było mnóstwo pielęgnacji.. szkoda, że nie mam milionów albo chociaż tysięcy na koncie;).

DSCN6851

Ja i inne dziewczyny prowadzące blogi dostałyśmy też upominek – zestaw pielęgnacyjny Yon-Ka i świetne winogronowe masło do ciała z Bielendy, ale o nim innym razem ;).

DSCN6853

55 komentarzy:

  1. Nie mam nic z Orly...A te cudeńka chętnie bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy, troszkę żałuję, że nie wybrałam się na te targi, ale z drugiej strony... To o wiele bezpieczniej dla mojego portfela! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ma to swoje plusy bo na targach można fortunę wydać na rzeczy powiedzmy niekoniecznie niezbędne;).

      Usuń
  3. Sama chętnie wpadłabym w Orly :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy jeden lakier mi się bardzo podoba! Ta trójca Orly szczególnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Orly nie mogę "się dogadać", ale prawda jest też taka, że miałam wyłącznie kremy, może przy innym wykończeniu dałabym się do tej marki przekonać.

    Zielony glitter przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za to nie mam ani jednego kremu z Orly:D

      Usuń
  6. widzę "moje" Orliczki, już wiesz dlaczego kocham jeździć na targi :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery z pierwszego zdjęcia piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bym się rzuciła na te lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne te lakiery Orly, niesamowicie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach też są przepiękne;)!

      Usuń
  10. jeeezuuu lakiery bombowe :):) ahhh ahh.. <3 u mnie sesja zdjeciowa z moimi makijazami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te lakiery z Orly, pokaż je jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko światło będzie dobre to tak, bo nie chcę zrobić nieładnych swatchy przy sztucznym świetle takim cudeńkom.

      Usuń
  12. świetne orlątka- przygarnęłabym wszystkie!
    taka szkoda,że nie kupiłaś Fowl Play- jest cudowny! może następnym razem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję! Chociaż bardziej wzdycham do Lunar Eclipse..

      Usuń
  13. Orliki prezentują się bajecznie, czekam na bliższe poznanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow... lakiery są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na razie ratuje paznokcie, jak dotrą do dobrego punktu to może się pokuszę o takie brokaciki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Spiced cadet jest cudny, mam i go kocham nad życie:) Androgyne i Rock it mi się marzy:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Co to za cudne kolory lakierów

    OdpowiedzUsuń
  18. O, najlepsze są prezenty ;p czasami żałuję, że moje miasto jest takie hm... niemodne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakiery piękne i te cyrkonie również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też wpadły w oko te cyrkonie:D super są, dość duże ale genialnie się mienią.

      Usuń
  20. Oooo, też kupiłam maskę algową z tej firmy, tyle że oczyszczającą. Recenzowałam ją nawet ostatnio- jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wahałam się nad oczyszczającą..ja też się zachwycam!

      Usuń
  21. Byłam, widziałam, kupiłam conieco, wtedy jeszcze bloga nie miałam, ale opis i tak wprowadziłam po czasie, bo warto było tam być:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Orliki piękne! mam nadzieję, że i ja w przyszłym roku trafię na jakieś tego typu targi :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Udane zakupy :) Jeszcze nigdy nie byłam na takich targach :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakiery z Orly najładniejsza :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem orlików :) Sama ostatnio pierwszy kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę lakierów Orly :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolory lakierów do paznokci, które wybrałaś nie zachwyciły mnie,ale z chęcią bym wypróbowała kosmetyki pielęgnacyjne, które wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne lakiery !!! Te trzy na pierwszym zdjęciu <3
    Zapraszam do mnie http://rockglosss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń