wtorek, 26 lutego 2013

Color Club – Rad Nomad

Ostatnio ciągle nosiłam drobinkowe, metaliczne albo brokatowe lakiery i miałam ochotę na jakiś spokojny odcień. Rad Nomad to lakier z kolekcji Back to Boho, którą kupiłam już dosyć dawno w TkMaxxie. Swoją drogą teraz już nie widuję tam zestawów z lakierami Color Club, a szkoda :(.

Rad Nomad to ciemny, bardzo mocno zgaszony fiolet. Ma sporą domieszkę szarości. Chwilami wydawał mi się nawet trochę brązowy. Wykończenie jest kremowe. Fajny odcień, dla mnie neutralny i pasujący do wszystkiego. Dwie warstwy.

DSCN7486

DSCN7487

DSCN7488

DSCN7491

30 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takimi odcieniami, ale muszę przyznać, ze ten naprawdę wpadł mi w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy odcień, dość niespotykany

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ! Uwielbiam takie ziemiste odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, ale nie wiem czy widziałabym go na swoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor!
    Nie widziałam jeszcze lakierów Color Club w TkMaxx, jakoś musiałam nie trafić. A szkoda!
    Ile za niego zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw sześciu lakierów kosztował jakoś ponad 30zł. Nie we wszystkich sklepach są te lakiery, teraz ich w ogole nie widuję niesteyy..

      Usuń
  6. Lubię takie brązy z domieszką szarości i fioletu:) Jesienią i zimą chętnie po nie sięgam. Uważam, że prezentują się niezwykle elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, ciężki do określenia. Takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdjęciach wygląda jak chłodny brąz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trochę brązowy, ale jednak dla mnie ma więcej szarości i fioletu w sobie;).

      Usuń
  9. na zdjęciach dla mnie to brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor! Lubię takie odcienie jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie czekoladowe kolory są cieplejsze..ale to nie zmienia faktu, że ładny z niego lakier:D

      Usuń
  12. Bardzo ładny kolorek, elegancki i zmysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W buteleczce nie wygląda tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny efekt na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor i piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń