niedziela, 17 lutego 2013

Colour Alike – Green Go

Green Go to dziwny odcień, mam co do niego mieszane odczucia. Jest z pewnością oryginalny..ale nie mogłabym go często nosić. Ma frostowe wykończenie, co pewnie wielu osobom się nie spodoba. Mi nie przeszkadza aż tak bardzo, ale oczywiście wolałabym gdyby to był piękny shimmer;).

Kolor to w moim odczuciu jasna mięta ze złotym połyskiem. Ten lakier strasznie kojarzy mi się ze złotookiem, nie wiem czy kojarzycie tego owada o złotych oczkach, ale w podobny sposób się mieni ;). Na zdjęciach mam dwie warstwy.

DSCN7348

DSCN7344

DSCN7345

64 komentarze:

  1. Kolor jest cudowny i prześlicznie wygląda na dłuższych paznokciach, jednak na moich krótkich paznokciach nie uzyskałabym tego efektu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całkiem króciutkich pewnie nie wyglądałby za dobrze, na takich mega krótkich podobają mi się kremowe lakiery:)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy kolor, ale nie wiem czy sama bym się na taki odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm..ładny kolorek, chociaż nie wiem czy bym taki zniosła na swoich paznokciach :)
    http://sisters-cosmetic-turmoil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki cudowny kolorek :D fantazyjny ach bardzo :D zaraz zaraz..ojej widzę lato, pierwsze promienie ciepłego słoneczka, ach =D

    OdpowiedzUsuń
  5. Perły są u mnie na cenzurowanym [nawet jeśli sroczę jestem] ale ten jest wyjątkowy, ma coś w sobie. Ten blik świetlny jest taki pełny... piękny lakier.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie troszkę za mdły.

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi sie bardzo podoba, taki inny niż wszystkie, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujący kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, ale chyba nie czułabym się w nim dobrze. Może to kwestia połączenia koloru i wykończenia?

    OdpowiedzUsuń
  10. mam co do niego mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj wykończenie zupełnie nie moje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Intrygujący :) Lubię takie dziwaki na moich pazurkach ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Co ty opowiadasz, jest piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zupełnie nie moja bajka, ale pod wzorkami musi ciekawie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie teraz stal się tłem pod wzorek:D

      Usuń
  15. Też go mam i mi bardzo się podoba, lubię jego wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor, taka chłodna, szara mięta... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważam, że w przypadku tego odcienia frostowe wykończenie świetnie się sprawdza. To dzięki niemu lakier prezentuje się niebanalnie:) Muszę się przyjrzeć lakierom tej firmy, bo jeszcze z żadnym nie miałam do czynienia, a wiele osób chwali te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swojej strony bardzo polecam Colour Alike, można znaleźć nietypowe kolory, a z jakości jestem zwykle bardzo zadowolona:)

      Usuń
  18. Nie lubię zielonych lakierów, ale ten jest taki subtelny i na swój sposób mi się podoba :) Trochę... syrenkowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo syrenkowo-księżniczkowy :)

      Usuń
  19. Nie lubię taki kolorów - wydają mi się takie nie do końca zdefiniowane. A ja lubię stanowcze kolory :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja go lubię, całkiem zacny :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten kolor, ale jeszcze go nie dorwałam.. Ostatnimi czasy poluję wyłącznie na chinki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jak nie lubię frostów, tak ten przypadł mi do gustu- podoba mi się lekko miętowe połączenie z orzeźwiającym typem wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo nietypowy... ma coś w sobie... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się, taka miła odmiana od wszystkich powtarzalnych kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor interesujący, taki inny niż wszystkie, ale nie pomalowałabym nim pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nietypowy - ale na moich krótkich paznokciach pewnie nie wyglądałby zbyt dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  27. prześliczny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy, ale nie dla mnie...
    A tak w ogóle to piękny layout bloga!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój pierwszy lakier do paznokci był w podobnym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohoho :D Ja niestety nie pamiętam swojego pierwszego lakieru ;(((

      Usuń
  30. na zdjęciach wygląda przepięknie :)
    ale niestety podkreśliłby moje czerwone paluchy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać Ci rację, takie odcienie strasznie podkreślają czerwony odcien skory:/

      Usuń
  31. uwielbiam nie typowe kolory..ta zieleń jest prześliczna !fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie nie dla mnie, lubię miętowe odcienie ale jak napisałaś wykończenie tego lakieru może nie wszystkim przypaść do gustu i ewidentnie nalezę do grona tych osób:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy wcześniej nie widziałam takiego odcienia. Nie powiem, ciekawy.;)

    OdpowiedzUsuń
  34. wspaniały jest ten kolor! napatrzeć się nie mogę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wygląda jak kosmita, jednak do mnie nie przemawia :d

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie będę oryginalna przepiękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  37. YyYYyyy. Ciekawy. Ale czy dla mnie? Chyba nie. Może dojrzeję :P

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny kolor, ale nie lubię gdy lakiery mienią się na perłowo :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te tego nie lubię, ale ten mi się podoba. :)

      Usuń
  39. Nie podoba mi się, chociaż jest taki ''inny''.

    OdpowiedzUsuń
  40. A Mnie za to kojarzy się on z bajkowymi syrenami, ich łuskami ;)
    Ale też z jakimiś owadami ;D

    OdpowiedzUsuń