czwartek, 21 lutego 2013

Wibo Express Growth 347

Kupiłam ten lakier już dosyć dawno. Nie widuję już tego odcienia w szafach Wibo, ale kto wie..może gdzieś tam we wszechświecie sobie jeszcze jest. 347 to foliowe srebro, całkiem nieźle kryjące (na zdjęciach dwie warstwy).

Bardzo podoba mi się solo na paznokciach, daje prawie “lustrzany” efekt. Używam go często do wzorków np. do moon manicure albo do zdobień z wykorzystaniem taśmy. Trwałość jest taka sobie, po dwóch dniach były malutkie odpryski.

DSCN7429

DSCN7430

DSCN7431

DSCN7433

80 komentarzy:

  1. Nie widziałam go, nieźle się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny! Faktycznie blisko mu do efektu lustra!

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo pasował by mi pod pękacze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się prezentuje na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest ładny, ale dla mnie bardziej nadaje się do wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie za bardzo srebrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten lakier. Wykorzystałam go do samego dnia w wakacje. Był to mój pierwszy lakier, który udało mi się go wykończyć. Dobrze wyglądał z szortami, zwykłą luźną bluzką i sandałkami. Zastępował biżuterię. Niestety nie ma go już nigdzie. Zazdroszczę ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z innej firmy dorwiesz podobny:)?

      Usuń
  9. mam go ale jakoś nie przepadam za nim..

    OdpowiedzUsuń
  10. W Rossmannach gdzie ja się zaopatruję w różne rzeczy szafa Wibo jest albo zawsze wykupiona albo marnie zaopatrzona, niestety... Nigdy nie mogę nic tam kupić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to niestety aż za dobrze, mam obczajone "lepsze i gorsze" Rossmanny :D

      Usuń
  11. Mam podobny lakier Orly i bardzo go lubię. Twój kolor jest jeszcze ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W rossmanach go niestety nie widziałam ale teraz muszę dokładniej sie przyjrzeć i zapolować na niego!

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda bardzo podobnie do Lustrzanki z Colour Alike. Też wykorzystywałabym go w zdobieniach!

    ehhh...Idealnie nadaje się do mojej pintrestowej akcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że to ten sam typ co Lustrzanka, mimo że jej nie mam;)

      Usuń
  14. O! Wielki Elektronik z "Pana Kleksa w kosmosie"! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity *___* aż szkoda, że już go nie ma, powinien wejść do stałej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten kolorek i go baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam identyczny z Essence, piękny lakier ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. mam go i jak kiedyś byłam w nim zakochana tak teraz już mi się średnio widzi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękny jest! Pierwszy raz widzę taki odcień !

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie jak go zobaczyłam, to pomyślałam, że może na całe paznokcie to niekoniecznie, ale na stempelkach musi wyglądać bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie nie powalił. Chyba nie czułabym się z nim dobrze na paznokciach ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. długo szukałam lustrzanki i według mnie nic nie pobije essie - no place like chrome. jest świetny :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny jest. I choć nie darzę tej firmy sympatią, chętnie wypróbowałabym ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie kolory. Mam niemal identyczny z MIYO mini drops mix w bardzo podobnym odcieniu i jest jednym z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba nie dla mnie to sreberko, ale lubię te lakiery Wibo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię lakiery Wibo, zawsze jakiś odcien mnie skusi;)

      Usuń
  26. na Twoich paznokciach super wygląda :)
    ja mam srebro z Avonu, ale używam do wzorków, na całą płytkę jeszcze nie nakładałam

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze, marzyłam o takim lakierze! Już wiem gdzie go znajdę! Świetnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham ten lakier, ale też już go od dawna nie widziałam w szafach Wibo. Mój egzemplarz się niestety skończył i musiałam szukać zastępcy - znalazłam coś podobnego z Sensique. Niestety wykonczenie tego z Sensique jest trochę mniej lustrzane i bardziej drobinkowe i potrzeba trzech warstw do pełnego krycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm moze popatrz na Essence, kilka osob pisalo ze jest jeden podobny:)

      Usuń
  29. uwielbiam srebrne lakiery, to chyba syndrom małej syrenki. Boski:)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny, ale na codzień wolę bardziej nude (:

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kolor, na Twoich paznokciach super się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda że już go nie ma bo kolor jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam właśnie teraz parcie na tego typu lakiery i nigdzie nie mogę znaleźć fajnego egzemplarzu, a ten prezentuje się całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Od czasu do czasu lubię postawić na srebro:) Lakier rzeczywiście świetnie odbija światło. Pod tym względem przypomina lustro:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale cudo! świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny lakier :D podobny miałam lataaa temu z constance caroll (swoją drogą jako nastolatka lubiłam ich lakiery, szkoda że chyba firma padła czy też zniknęła). a też czytasz mi w myślach, bo chodzi mi po głowie gdzie znajdę lakier, który dawałby efekt jak lustro :D kojarzysz może jakiś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam dawno temu na allegro zestaw lakierow Constrance Carrol ale nie byly zbyt dobrre, przypuszczam ze mogly byc mocno stare.
      Ja z takich a la lustrzanych mam tylko ten Wibo i Esence do stempelkowania. Kojarze, ze Miss sporty powinno miec cos podobnego, Esence, z pewnoscia Essie, Lustrzanka z Colour Alike.

      Usuń
    2. a i inglot w metalicznej kolekcji ma dwa sreberka, jedno bardziej foil a drugie to metalik

      Usuń
    3. Poszukam gdzieś CA, bo jednak wolę nie ryzykować 35zł za lakier, który jednak nie będzie takim jaki bym chciała aby był (:D) :D

      Dzięki za typy! :*

      Usuń
  37. jest bardzo intensywny . musze go miec. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczny :D coś jak Essence - Icy princess :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wlasnie kupilam bardzo podobny od Essie, kolor no place like chrome, jestem bardzo ciekawa efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  40. O nie, w życiu bym się nie skusiła..

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Och, jeden z moich ulubionych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  42. wibo - tanie a dobre lakierki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale mnie tutaj dawno nie było! :( Ale już wracam. Piękny kolor, właśnie czegoś takiego, dobrze kryjącego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. piękny ^^ choć czekam na dzień, w którym wprowadzą tak lustrzane sreberka, że będę się mogła przejrzeć :DD

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny kolor i wykończenie, z serii tych które warto mieć.

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ładny :) w sam raz do wzorków

    OdpowiedzUsuń