piątek, 8 marca 2013

Catrice – I Scream Peach!

Nie często maluję paznokcie na takie odcienie.. korale to nie moje kolory w lakierach. Trzeba jednak przyznać, że wyglądają bardzo wiosenne i dziewczęco ;).

Na dziś kremowy koral I Scream Peach! od Catrice. Lekko rozbielony, nie szczególnie oryginalny ale ładny. Z tego co widzę tego lakieru też już nie ma w sprzedaży..strata to jednak niewielka, bo bez problemu można znaleźć podobny koral wśród innych marek, albo i ładniejszy (i nawet w szafach Catrice pewnie znajdzie się teraz równie ładny koral). Na zdjęciach dwie warstwy.

DSCN7562

DSCN7563

DSCN7564

A jeszcze dziś zapraszam na malutki konkurs :)

37 komentarzy:

  1. właśnie takiego koloru brakuje w mojej kolekcji- muszę się rozejrzeć za jakimś koralem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny kolor! strasznie ubolewam nad tym, że nie mogę sobie pozwolić na lakiery z Catrice, gdyż u mnie wytrzymuję max kilka godzin :(

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemny i bardzo wiosenny :) taki cieplutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny. Muszę poszukać takiego, nie mam w kolekcji żadnego koralu. Świetny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor cudowny, uwielbiam taki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski! Uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go.. i swego czasu nosiłam go bardzo często :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja natomiast mam ogromną słabość do korali na paznokciach, natomiast klasycznej czerwieni nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ładny kolorek!
    Tak mi się kojarzy z latem, boże ja już chcę ciepełkoo! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja uwielbiam takie kolorki i mam kilka ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... O dziwo nie mam zdania na temat tego koloru. :O Moja mama takie lubi.

    Serdecznie zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły, choć ich lakierów to raczej nie lubię, więc szukałabym i tak w innych markach ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kolor już od dawna mi się podoba. Muszę rozejrzeć się za nim będąc w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też go mam. Nie jest zbyt trwały.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny kolor ;))) od zawsze podobał mi się taki kolor na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny kolorek. Wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie podobny do mojego:D

    OdpowiedzUsuń
  19. jak na dwie warstwy na prawdę niezły efekt (:

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie mój kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kolorek;) Ogólnie lubię lakiery z Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny, taki kwiatkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A mnie się bardzo podoba, właśnie przez to, że jest lekko, ale nie za mocno rozbielony. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny *.* Ostatnio szaleję za takim odcieniem!

    OdpowiedzUsuń