wtorek, 5 marca 2013

Essence – Blue Addicted

Blue Addicted to chyba jeden z bardziej popularnych lakierów Essence. Nic w tym dziwnego – jest świetny! Zerknęłam przed chwilką na stronę Essence i z tego co widzę nie ma go już w sprzedaży.

Baza lakieru jest granatowa, półprzezroczysta. Lakier nadaję się typowo do nakładania na inny lakier bazowy. W bazie zatopiony jest drobny niebieski brokat i małe sześciokąty w kolorze błękitnym i zielonym. Ja nałożyłam go na granatowy lakier My Secret Midnight.

Moim zdaniem jest świetny :).

DSCN7547

DSCN7546

DSCN7545

DSCN7543

58 komentarzy:

  1. cudeńko! cikawa jestem jak ze zmywaniem :) oczywiscie masz nie zmywac ich jeszcze :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. folia alumioniowa i każdy brokat schodzi bez problemu:)

      Usuń
  2. cudny! :) to brakuje mi tylko tego essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stary dobry Blue Addicted, moim zdaniem też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mogłam przegapić ten kolor ??
    świetny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ;) I również go mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. udało mi się go kupić na przecenie za 3 zł ale jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej cenie to dopiero okazja:)

      Usuń
  7. tło idealnie zgrane z lakierem. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go :)) Lubię również solo :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. też go mam i uważam, że jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też uważam, że jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie miał całkowitego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy kilku warstwach pewnie by miał:)

      Usuń
  12. Jest cudny, ja nakładałam 3 warstwy i wyglądał jeszcze piękniej - lubię takie żelkowe wykończenia + brokat :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Tym razem chciałam podrasować granatowy lakier więc ze względu na półprzezroczystą bazę nałożyłam na lakier, ale solo też muszę kiedyś wyprobować.

      Usuń
  13. Mam go, ale jakoś nie potrafię się do niego przekonać. Rzuca się w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowana błyskotka, nie każdy lubi:)

      Usuń
  14. ślicznie wygląda!
    zupełnie nie rozumiem toku rozumowania Essence- wycofało wiele pięknych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie rozumiem czemu Essence zawsze oprócz mało popularnych, kiepskich kosmetyków wycofuje także coś z tych naprawdę świetnych i jestem pewna, że dobrze się sprzedających.

      Usuń
  15. Nie jestem fanką glitterów ani ozdobnych topów, ale ten jest wyjątkiem. Połączenie moich dwóch ukochanych kolorów - nawet nie próbuję walczyć z tym uczuciem :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. B. ładnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na twoich pazurkach wygląda extra !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładniutki!:) Świetna baza

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny :) lubie takie polaczenia brokatu i koloru


    zapraszam nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam go! Szkoda, że go wycofali..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkooda.. ja swoj egzemplarz mam, zapasów nie robię nigdy bo jedna sztuka mi wystarczy ale biedni Ci, któzy nie zdążyli.. ;)

      Usuń
  21. Świetny jest ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawy :) ale coś nie do końca mi w nim pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. on chyba nie jest już do dostania ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w poście - wycofany..

      Usuń
  24. uwielbiam ten lakier, proponuję granatowy podkład i na to jedna warstwa tego, wygląda wtedy zabójczo =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim połączeniu włąśnie występuje u mnie na zdjęciach ;)

      Usuń
  25. ale dawno nim malowałam :D
    może :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wyszedł naprawdę ładny efekt, trochę jak niebo nocą <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Patrząc na buteleczkę nie zwróciłam na niego w ogóle uwagi, bo wydał mi się za bardzo brokatowy. A tu zaskoczenie, bo brokatu wcale tak dużo nie ma. Prezentuje się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wygląda niesamowicie na paznokciach ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale śliczny :) Szkoda, że został wycofany...

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję bardzo! :) :*
    Oooooooo jakie piękne paznokcie masz! :) I lakier też super!! :) A co do wody z posta wyżej to mam koleżankę w grupie, która ma o zapachu waty cukrowej i od razu wszyscy wiedzą, że przechodziła po korytarzu :P Tak czuć :D

    OdpowiedzUsuń