środa, 20 marca 2013

Glossybox marzec 2013

Ostatnio pokazywałam Wam limitowaną edycję Glossyboxa, dziś pora na regularną wersję :). Właściwie to marcowa zawartość pudełka też nie jest całkiem typowa, bo zamiast różowego pudełka kosmetyki zapakowane były w podróżną kosmetyczkę. Fajna odmiana!

DSCN7653

Kosmetyczka jest pojemna i z pewnością przyda mi się na jakieś wyjazdy. Do torebki jest zbyt duża. Swoją drogą ciągle szukam idealnej kosmetyczki właśnie do torebki – nie zbyt małej, tak żeby pomieściła pędzle i oczywiście nie zbyt dużej, żeby nie zabierała za wiele miejsca, a do tego musi być oczywiście ładna.

Oprócz ulotki z informacją o produktach w marcowym Glossyboxie znalazł się także podróżny przewodnik po ciekawych miejscach na świecie. Szczerze mówiąc najbardziej ucieszyły mnie naklejki, które były w przewodniku :D.

DSCN7654

Clarena dermonaprawczy krem – na razie na pewno nie będę go otwierać, bo mam przynajmniej dwa lub trzy kremy otwarte, co jest już dla mnie przesadą, niech sobie spokojnie poczeka na swoją kolej ;). 50ml kosztuje 84zł.

DSCN7656

Pink Sugar żel pod prysznic – miniatura żelu pod prysznic o totalnie słodkim, cukrowym zapachu! Uwielbiam takie cukierkowe zapachy, gdyby to były perfumy byłoby pewnie zbyt słodko ale jak chodzi o żel pod prysznic jestem jak najbardziej na tak :).

DSCN7657

Artego Dream Repair preparat odbudowujący – ma nadawać połysk, objętość i zdrowy wygląd włosom. Jestem bardzo ciekawa tego produktu, lubię testować kosmetyki do włosów, szczególnie coś innego niż szampony, odżywki czy maski. 139,90zł / 16x8ml

DSCN7658

Lierac płyn micelarny – już wiele razy pisałam, że płyny micelarne i peelingi to kosmetyki, które zawsze chętnie wykorzystam. Z kremami bywa już na przykład różnie. Płyn przeznaczony jest do każdego rodzaju cery, także wrażliwej. 65zł / 200ml.

DSCN7659

Jelly Pong Pong błyszczyk w kredce – to pełnowymiarowy produkt w tym pudełku. Fajnie, że jest coś z kolorówki, zawsze na to czekam jednak spodziewałam się po tym kosmetyku czegoś więcej. Co prawda zrobiłam tylko jedną próbę, więc ciężko się wypowiadać ale raz, że sztyft po prostu wypadł z obsadki jak tylko otworzyłam kredkę…a dwa wykończenie jest lekko perłowe. Spodziewałam się półprzezroczystego różu a wyszło znacznie gorzej. Ale dam mu jeszcze szansę ;).

DSCN7660

 

Marcowa edycja jest moim zdaniem w porządku, nie jest to może najlepsze z pudełek jakie były do tej pory ale jest jak dla mnie całkiem całkiem. Najbardziej ciekawa jestem specyfiku do włosów, podoba mi się cukierkowy żel pod prysznic, micel zawsze się przyda i fajnie, że znalazło się coś z kolorówki, szkoda że akurat tak średnio mi podeszło. Ciekawa jestem co sądzicie na temat tego pudełka:)?

26 komentarzy:

  1. Nie kupuję boxów, ale lubię zaglądać, co tam dostajecie. ;-)

    Niespodzianki są fajne, ale nie chcę więcej kosmetyków, które mi nie przypasują, a ze znaczną częścią tak właśnie by było... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Również lubię popatrzeć, co tam dostajecie, ale sama nie zdecydowałabym się na żadnego boxa.
      Szkoda tylko, że dostałyście jedną ampułkę:(

      Usuń
    2. Rozumiem, no niestety ryzyko zawsze jest spore, że coś nam się po prostu nie spodoba albo nie będzie pasowało do naszego rodzaju skóry czy karnacji..

      Usuń
  2. Średnie pudełko jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na swoje które wygrałam
    a tak poza tematem powiem, że podoba mi się tło na jakim robisz zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie fajny tylko plyn micelarny i ten błyszczyk w kredce...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie chciałabym zamawiać takiego pudełka bo jednak lubię świadomie kupować kosmetyki i nie cieszy mnie, kiedy potem stoją na półce, bo nie przypadły mi do gustu. Z tych najbardziej moją uwagę przyciągnął błyszczyk w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no nawet nie jest takie złe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tego co wiem to zamiast żelu pod prysznic, były taż masła z The Body Shop i coś z L'Occitane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tym razem było kilka wersji pudełka:)

      Usuń
  8. Chciałam zainwestować w kilka pudełek ze względu właśnie na same pudełka (fajne kosmetyki to już drugi plus), a tu kosmetyczka.. dobrze, że tego nie zrobiłam ;)
    Teraz czaję się na to z maszynką i pianką do golenia.
    W tym, moim faworytem jest chyba kredka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To pudełko jest na pewno lepsze od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja żałuję że w moim pudełku znalazł się żel pod prysznic, bo zdecydowanie wolałabym masełko, no ale poza tym to jest całkiem nieźle. Tylko mazideł do twarzy mam już taki zapas, że ho, ho...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, najmniej w sumie zadowolona jestem z kremu, bo mam ogromne zapasy, a kremy wiadomo zużywa się bardzo wolno:)

      Usuń
  11. Nawet nieźle wyposażony ;) Najciekawszy krem jak dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze Jelly Pong Pong i tak jak Ty bardzo jestem ciekawa tej odżywki do włosów:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam dzisiaj w końcu wyczekiwane Glossy, ale inny zestaw, błyszczyk mam w kolorze krwistej czerwieni, a zamiast żelu pod prysznic otrzymałam balsam i zakochałam się w zapachu, już patrzyłam w necie gdzie moge kupić balsam w większej butelce i już wiem że pozostaje mi odwiedzenie stolicy bo tam sa sklepy a ja z Poznania :( więc balsam będzie bardzo rzadko używany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam! jestem dystrybutorką firmy FM. Jeśli interesują was fajne perfumy oraz kosmetyki i chciałybyście trochę dorobić zapraszam na mojego bloga. Pomogę rozkręcić sprzedaż i zarekomenduję nową osobę. Na każdym kosmetyku mamy 30 % marży. Jedyny koszt to próbnik czyli starter 30 zł + przesyłka http://produkty-fm.blogspot.com/
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi nie bardzo się podoba. W ogóle GB przestał mnie już rajcować- zrezygnowałam z subskrypcji jakiś czas temu i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, lubię popaczać co dostajesz, ale sama pewnie bym żałowała, jeśli pudełko by mi się nie spodobało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłoby tak być, zawsze jest ryzyko:)

      Usuń
  17. Ten mnie niestety nie zachwycił :P

    OdpowiedzUsuń