wtorek, 12 marca 2013

Kobo - Shanghai

Shanghai to czysty, podstawowy niebieski. W buteleczce widać wyraźnie błękitny shimmer, ale niestety na paznokciach jak bardzo słabo widoczny. Ładny lakier, jeśli brakuje Wam takiego podstawowego odcienia niebieskiego to możecie skusić się właśnie na Shanghai. To dokładnie kolor mojego kosza na śmieci (tego “polowego”) ;).

Pędzelki w tych lakierach są dosyć wąskie i dla mnie wygodne. Lakier ładnie się rozprowadza i kryje przy dwóch warstwach.

DSCN7624

DSCN7620

54 komentarze:

  1. Piękny <3 urzekł mnie bardzo. Uwielbiam takie odcienie niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten lakier jest niemożliwie piękny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny odcień :) chyba jeden z ładniejszych w palecie kolorów Kobo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, jeden z fajniejszych od Kobo:)

      Usuń
  4. Jutro będzie mój jak znajdę go w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię niebieskości ani na powiekach ani na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a ja lubię i tu i tu, choć na powiekach nie łatwo się je nosi:)

      Usuń
  6. jest boski, jak ja kocham niebieksie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest idealny, niemal identyczny jak mojej sukienki studniówkowej. O.O

    Serdecznie zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie niebieskosci na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię lakiery KOBO z tej serii, jedyny mankament taki, że trwałością niestety nie grzeszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie trzymają się nieźle, tego błękitka noszę już trzeci albo czwarty dzień (pora na zmywanie,bo po prostu już mi się znudził) i mam tylko jeden odprysk a przeżył nawet babranie się w mokrej glinie;)

      Usuń
  10. bardzo ładny ale ja czaję się na miami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miami też jest fajny, zresztą były już swatche u mnie na blogu :))

      Usuń
  11. lubię lakiery z tej serii ,sama mam odcień Stockholm (bardzo ładny moim zdaniem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam i zdaje się, że też już był u mnie na blogu:)

      Usuń
  12. Soczysty <3 Fajny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niebieski na paznokciach nadal do mnie nie przemawia - w takim odcieniu czuje się po prostu dziwnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się z niebieskim bardzo lubię od zawsze:) Ale rozumiem, że nie każdy może się dobrze czuć w takim kolorze:)

      Usuń
  14. Kocham niebieskości na paznokciach, ten lakier też pewnie wkrótce będzie mój. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jest piękny- mam dużo odcieni niebieskiego w swojej kolekcji, ale takiego koloru niestety nie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mój kolor,ale mi się na twoich pazurkach podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny :) no i ważne, że pasuje do kosza na śmieci, trzeba być glamour w każdej sytuacji, nawet jak wynosisz śmieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to oczywiste jest! Ładnie wygląda podczas podnoszenia klapy od śmietnika, to dokładnie TEN kolor :D:D

      Usuń
  18. Piękny, głęboki kolor, a niebieski w makijażu staje się coraz bardziej modny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolor, bardzo lubię takie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pol zeszlych wakacji przenosilam na paznokciach niebieski, wiec dobrze mi sie kojarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny kolorek, uwielbiam takie ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobny kolorek z Miss Selene :) Troszkę smerfiasty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolorek, chociaż ja wolę bardziej pastelowe odcienie :)


    U mnie rozdanie kosmetyków ELECTRIC, zapraszam :)
    bb-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastelowy niebieski też bardzo, bardzooo lubię:)

      Usuń
  24. Świetny :) choć u mnie takie zimne odcienie źle wyglądają na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  25. jeden z nielicznych odcieni niebieskiego jaki lubię na paznokciach... ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładny odcień;)
    nail-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny, ale szkoda, że shimmer słabo widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bo byłby wtedy jeszcze ładniejszy:)

      Usuń
  28. a może wpis o skórkach? Ja mam z tym ogromny problem. Zrobię piękne skórki ale wyglądają na suche i nieestetyczne ;/ Ty masz piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to aż tak obszerny temat żeby robić o tym notkę, bo właściwie ograniczam się tylko do kremu na noc i raz na jakiś czas odsuwam skórki drewnianym patyczkiem po wcześniejszym namoczeniu dłoni i to by było na tyle :). Regularne smarowanie dłoni kremem pomaga, przynjemniej mnie :)

      Usuń
  29. A zdecydowałaś się na coś z Archie's Girl? :) Ja się zakochałam w tej kolekcji, a że nie mam dostępu do Maca, to choć mam już kupioną paletkę, szminkę i róż Veroniki, dostanę je dopiero w sobotę. Już nie mogę się doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. to będzie podobno kolor nadchodzącego sezonu! :)

    OdpowiedzUsuń