piątek, 8 marca 2013

Mały konkurs z okazji Dnia Kobiet :)

Zapraszam na mały, szybki i bardzo prosty konkursik ;).

DSCN7612

Nagroda jest jedna a w jej skład wchodzi:

  • Dove żel pod prysznic Purely pampering Coconut Milk with Jasmine Petals
  • Lirene nawilżająco-regenerujący krem do twarzy na dzień bez parabenów 30+
  • Nivea pomadka ochronna Vitamin Shake żurawina i malina
  • Lirene City Matt fluid matująco-wygładzający beżowy 207
  • różne ozdoby do paznokci

ZASADY:

Są dwie, bardzo proste:

  • musisz obserwować mój blog (jeśli nie masz konta Google zamiast tego możesz polubić Riki tiki kosme-tiki na fb) – w komentarzu pod tą notką podaj swój nick
  • w komentarzu odpowiedz na pytanie: Jaki byłby twój wymarzony prezent na Dzień Kobiet? Niech odpowiedź będzie możliwie krótka, wystarczy kilka słów, jedno-dwa zdania.

Wygra najciekawsza odpowiedź. Udział może wziąć każdy. Nie musisz podawać w komentarzu swojego e-maila jeśli nie chcesz, ale jeśli to zrobisz to oprócz ogłoszenia wyników na blogu powiadomię Cię dodatkowo mailowo w razie wygranej.

 

Konkurs trwa do niedzieli 10.03.2013 do północy. Ogłoszenie wyników około poniedziałku-wtorku.

DSCN7613

DSCN7614

DSCN7615

Zapraszam Wszystkich bardzo serdecznie :)!

 

Regulamin:
Konkurs trwa od 08 marca do 10 marca 23.59
Warunkiem koniecznym do wziecia udzialu jest odpowiedź na pytanie konkursowe i zostanie obserwatorem bloga kosme-tiki.blogspot.com za pomocą konta Google.

Zadanie konkursowe polega na odpowiedzi na pytanie "Jaki byłby twój wymarzony prezent na Dzień Kobiet?".

Wsrod osob ktore wezma udzial w konkursie w terminie 08 marca do 10 marca 23.59 zostanie wybrana jedna zwycięska odpowiedź.

Osobe nagrodzona zostanie wyłoniona przeze mnie.
Musisz miec skonczone 18 lat lub zgode rodzicow.
Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia jego laureatów. Reklamacje składać można mailem na adres kosmetykowyblog@gmail.com
Zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie.

102 komentarze:

  1. obserwuję jako nadiaN!
    odp. Chciałabym dostać od swojego mężczyzny coś co sam zrobi, nie musi to być wspaniałego, ale małe i proste, ważne, że sam to robił ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako Natalia100

    Jaki byłby twój wymarzony prezent na Dzień Kobiet? Dostać od tego jedynego ogromny bukiet róż , i romantyczna kąpiel ; ) to jest wymarzony prezent ; )

    mój e-mail to : natti2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako: KamiluŚkaa

    Jaki byłby mój wymarzony Dzień Kobiet? Powiem wprost i krótko.. spędzony z moim mężczyzną, mógłby być bez prezentu ale z nim. Zazwyczaj go w ten dzień nie ma a ja go bardzo wtedy potrzebuje.. Jednak cieszę sie że mimo to potrafi odrobić stracony Dzień Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Szarona.
    Wymarzony prezent na dzień kobiet ? Trudne pytanie. Pewnie byłaby to wystawna kolacja na dachu wieżowca z widokiem na Nowy York z moim chłopakiem. Chociaż tak się nie stanie, bo jednak tego chłopaka brak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Agusiak747
    mail: agu747@interia.pl

    Pytanie jest trudne, bo nie chciałabym prezentu tylko na Dzień Kobiet. Chcę prezent na zawsze - mam na myśli miłość mojego chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. becomingbeauty
    xhopefulx@gmail.com

    Odpowiedź nie będzie skomplikowana. Chciałabym po prostu żeby mój chłopak spędził go razem ze mną, a nie pił piwo z kolegami 120 km ode mnie już drugi rok z rzędu ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Justyn
    A moim wymarzonym prezentem na Dzień Kobiet jak i w każde inne święto jest niezmiennie obecność mojego Ukochanego i możliwość spędzania wpólnie wszystkich miłych chwil razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako: karcia2910
    Wymarzonym prezentem na Dzień Kobiet dla mnie byłoby wyjście z zapracowanym mężem do kina i na kieliszek wina w romantycznej atmosferze do tego kilka miłych słów i marzenie spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako -pusia-
    Moim marzeniem jest, aby mój mężczyzna w końcu zaczął był spontaniczny i romantyczny. Jak dotąd zawsze pytał się co chciałabym dostać bądź jeszcze chętniej daje mi pieniądze i każe kupić sobie samej prezent. Nawet na dzień kobiet nie mam co liczyć na miły gest z jego strony i spontanicznie przyniesiony choćby bukiet kwiatów. Tak więc moim marzeniem jest otrzymać cudny bukiet kwiat, bez wskazywania palcem i prowadzenie za rączkę do sklepu :)
    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Magda83
    Moim wymarzonym prezentem byłoby byc w końcu w ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Lady_M

    Mój wymarzony prezent na dzień kobiet to odrobna świętego spokoju, żebym mogła przez chwilę się wyciszyć i uciec od problemów dnia codziennego.

    OdpowiedzUsuń
  13. romantyczny weekend w jakimś pensjonacie we dwoje. Kolacja przy świecach, kąpiel, sauna, masaże te sprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako Żakiecik

    Na dzień kobiet wiele nie chcę, wystarczy kwiatek i relaks jeszcze.
    Rajstop mi w końcu nie potrzeba, tylko spokoju i słonecznego nieba. :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako poppy

    Chciałabym dostać złotą rybkę. Moim pierwszym życzeniem byłoby więcej złotych rybek jak to na kobietę przystało :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego Kobietko!:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój wymarzony dzień kobiet miał miejsce dziś - kwiaty, kolacja i.. pierścionek zaręczynowy! Niezapomniany dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Katia M
    Mój wymarzony prezent to czas spędzony z facetem, którego kocham, a któremu pozwoliłam odejść. Chciałabym być teraz z nim i oglądać nawet głupi serial, taki jak californication. Po prostu być... :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: dream7
    Najlepszym prezentem na dzień kobiet byłby cały dzień spędzony ze sztabem specjalistów ,którzy doradziliby mi jak powinnam się ubierać do swojej figury , jaki makijaż wykonywać aby zakryć niedoskonałości a uwidocznić zalety oraz dobraliby mi fryzurę oraz kolor włosów. Marzy mi się taka totalna metamorfoza;):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chciała bym w końcu odnaleźć w sobie i moim życiu coś co sprawia mi bezgraniczną radość, czemu mogła bym poświęcić się przez resztę życia i móc się z tego jeszcze utrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Kamila
    Mail: kamila.111@tlen.pl

    Odpowiedź: bezgraniczna miłość od ukochanego do końca życia. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Anja

    Mój wymarzony dzień kobiet to dzień, w którym wszystkie drogerie miałyby promocję -100% na cały asortyment dla Pań ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Biśka
    Wymarzony prezent? Cała garderoba pełna pięknych butów od sufitu do podłogi, wyjazd do Paryża (mojego miasta marzeń) i romantyczna kolacja przy świecach pod Łukiem Triumfalnym :)
    e-mail: biska_mala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Place Of Woman

    Odp: Wypad we dwoje do Paryża i zjedzenie romantycznej kolacji ze świecami spoglądając na wieżę Eiffla <3

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako dzolls
    dzollsisko@gmail.com

    Wymarzony prezent? Taki, jaki sobie zrobiłam - dwie pary butów kupionych dlatego, że ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako Kabodreams.

    Dla mnie najpiękniejszym prezentem z okazji Dnia Kobiet byłoby dodatkowe kilka godzin w ciągu dnia, cobym mogła je wykorzystać tylko dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako eszka

    Jaki byłby twój wymarzony prezent na Dzień Kobiet? Chciałabym, żeby siła wyższa podarowała mi chociaż jeden dzień bez stresu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako sabbatha

    Trzeci kot :3

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako Vashti.

    Mój wymarzony dzień się dzisiaj spełnił. Pokój pełen róż, obad zrobiony przez mojego chłopaka a w prezencie moje wymarzone kredki akwarelowe.I mój wspaniały chłopak:)

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako: nika88
    e-mail: one-more-dress@wp.pl
    Mój wymarzony prezent na dzień kobiet to wehikuł czasu, dzięki któremu mogłabym wrócić do wcześniejszych lat mojego życia i spędzić więcej czasu z osobą,z którą mam nadzieję - zobaczę się dopiero w Królestwie Niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: M.

    Odp.: Obecność tego jedynego.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: IndependentGirl

    Jaki byłby twój wymarzony prezent na Dzień Kobiet?

    Żeby mój ukochany wrócił z zagranicy i już nigdy więcej nie musiał wyjeżdżać. <3

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję jako sunshine
    mail: patricej@o2.pl

    moim wymarzonym prezentem byłby CZAS :) a z kosmetyków to chciałabym lakier Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako linka_12

    Wymarzonym prezentem na Dzień Kobiet byłaby dla mnie wycieczka w jedno z miejsc, które chcę odwiedzić (zakładam, że osoba organizująca tę wycieczkę wiedziałaby, gdzie chcę pojechać) obejmująca zwiedzanie (duuuużo zwiedzania), "wczucie się" w atmosferę danego miejsca oraz lokalne żarcie (duuuużo lokalnego zarcia;)

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako: Charming Pinny
    dla mnie wymarzonym prezentem w tym dniu byłoby poczucie, że naprawdę jestem kobietą - okazanie szacunku,uczuć, posłanie uśmiechu od gentelmena. I nie liczy się sfera materialna, a po prostu samo zachowanie, które sugeruje, że bez kobiet świat mężczyzn nie miałby sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako Ewa Karpik
    Mail: karpik.ewa@gmail.com
    Moim wymarzonym prezentem byłaby sama obecność mojego Narzeczonego... Widziałam dziś na mieście same zakochane pary, dziewczyny z kwiatkami... Niestety ja dziś nie świętuję bo tylko przy nim jestem czuję się kobietką ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako Engine
    Mail: d.wieczorekk@gmail.com

    Odpowiedź: bezgraniczna miłość od ukochanego, sama obecność Jego jest już prezentem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Karo
    Ikeowa poduszka w kształcie serduszka. Ględzę o niej mojemu mężczyźnie, ale nie dostałam jej dziś. :( :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuje jako Magda.
    Rozstałam się z facetem,więc wystarczyłby mi miły buziak w nos:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Arcelia
    Mój wymarzony prezent na Dzień Kobiet? Chciałabym go spędzić z chłopakiem, który mieszka 200km ode mnie i nie widujemy się za często. Chciałabym mieć przygotowaną kolację przy świecach, coś dobrego do jedzenia, jakieś winko no i bardzo chciałabym dostać ogromnego misiaa mmm :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Welonka.

    Dla mnie najlepszym prezentem byłoby, gdyby Pan Prezes spółdzielni mieszkaniowej (nie wymienię nazwy) sprezentował mi mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  43. skleping mode: ON

    Mój wymarzony prezent, powinien nie być niczym, co tutaj mogłabym wymyśleć, gdybym miała miejsce na rozpisanie się. Chciałabym natomiast, aby mnie pozytynie sobą zaskoczył, mógł być ze mną długo i przywodził na myśl te najpiękniejsze chwile i wspomnienia.

    skleping.mode.on@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwują jako alapadma/Alapadma Punch (niestety, nie rozumiem dlaczego, ale czasem google mi świruje ;c)
    mail: pulcinella@windowslive.com

    Moim wymarzonym prezentem na Dzień Kobiet byłoby zajście w ciążę. W dzień Kobiet stałam się kobietą, chciałabym też zostać mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuje jako saharu
    mój się spełnił i otrzymałam torebkę na którą zbierałam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: młodsza-siostra
    Co chciałabym dostać na Dzień Kobiet? Pomysł kompletnie abstrakcyjny i chyba rzadko spotykany. A jest to... tadadam.. lakier do paznokci z nowej limitki Wibo (moje aktualne najłatwiejsze do zdobycia marzenie :D). Kwiaty zwiędną, czekoladę zjem (a właściwie zjadłam :D ), a lakier zostanie ze mną na długo. :D A tak na poważnie, to najważniejsza jest pamięć. Żaden prezent nie zastąpi tego, jak mój TŻ składa życzenia i pamięta o tym kobiecym święcie. Jego słodki uśmiech i nieporadne, ale szczere życzenia są dla mnie najlepszym prezentem! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. obserwuję: jako The Wonderful Pinkness
    mail: pmmest@interia.pl
    mój wymarzony prezent to czysta i kompletnie niepraktyczna fanaberia - mianowicie chciałabym dostać ogromniasty bukiet różowych róż, tak 300-400 sztuk, zapewne sama nie dałabym rady go nawet unieść... wiem, że bukiet wytrzymałby tylko kilka dni, ale tak bardzo lubię kwiaty, że nawet te kilka dni patrzenia na morze róż sprawiłoby mi nieopisaną radość, bo kosmetyki i słodycze mam na co dzień ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuję jako: Klaudia
    klaudiaoszczeda@gmail.com

    Moim wymarzonym prezentem byłaby metamorfoza - dostanie się do jakiejś naprawdę dobrej kosmetyczki, fryzjerki i żeby pokazały mi w czym jest mi dobrze - jak się malować, jak się czesać - wydaje mi się, że wtedy moja samoocena wzrosłaby diametralnie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: Helen
    karodos@o2.pl
    Moim wymarzonym prezentem na Dzień Kobiet, byłaby romantyczna kolacja w restauracji z mężem i jakiś uroczy prezencik typu biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako lurienandkaty

    Odpowiedź: Moim wymarzonym prezentem na Dzień Kobiet byłoby pyszne śniadanie do łóżka, a potem zabranie mnie do jakiegoś ładnego parku z jeziorem, gdzie można cały dzień spacerować, cieszyć się słońcem i niczym nie martwić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Moim wymarzonym prezentem na dzień kobiet byłaby temperatura 20 stopni przez cały najbliższy tydzień.
    Obserwuję jako MattersAtAtt hrabina.88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. racjapielegnacja

    Mój wymarzony prezent? ogromny bukiet kolorowych tulipanów

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: kota

    Wymarzony prezent? Hmm... ukochanego męża mam, dziecia w planach, więc nic z tych rzeczy mi nie potrzeba ;) Więc będzie mocno egoistycznie...
    Chciałabym dostać szpilki :D Zielone, trawiasto zielone, jak wiosenna trawa, wysoookie, wygodne - żebym się w nich nie męczyła. Takie, w których kobieta wygląda (i czuje się) niesamowicie kobieco, szczupło i w ogóle pięknie. I jeszcze żebym w "pakiecie" dostała umiejętność poruszania się na wysokich obcasach... i wieeelki bukiet biało-zielonych tulipanów :)

    OdpowiedzUsuń
  54. obserwuję jako: somethingforsoul
    Mój wymarzony prezent na Dzień Kobiet i na każdy inny zwykły dzień, to po prostu obecność mojego ukochanego mężczyzny. To najlepszy prezent i powoduje, że czuje się spełniona. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako: Adkara
    Wymarzonym prezentem byłby pierścionek zaręczynowy, w końcu jesteśmy już razem 9 lat :)
    Niestety już po ptokach, ale dostałam różę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako: Gabiq
    Mój wymarzony prezent na dzień kobiet? Jakikolwiek ...
    W tym roku mój facet totalnie zapomniał o tym święcie (o Walentynkach notabene też zapomniał :/ ). Wrócił po nocy z roboty i poszedł spać. Zero życzeń, zero kwiatków, zero czegokolwiek :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako Kamyczek.
    Wymarzonym prezentem byłaby podróż do Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuje jako: Beautiful ladies
    Wymarzonym prezentem na Dzień Kobiet był by wielki kosz czerwonych albo białych róż :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuje jako Atabe. Wymarzony prezent to weekend w spa. Ale nie wiem czy kiedykolwiek go doczekam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: magdalena.
    Moj wymarzony prezent?? Zestaw pędzli Hakuro! Szkoda że żaden mężczyzna na to nie wpadł ;d

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako: Monika Kramek
    wymarzony prezent:dużo słońca w ten paskudny zimowo-wiosenny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  62. obserwuję jako :kosmetoZakupocholiczka
    moim wymarzonym prezentem na dzień kobiet było by to by chodź raz dostać prezent na dzień kobiet mam niestety w przeciągu 4 dni urodziny imieniny i dzień kobiet w związku z tym dostaje od wszystkich jeden prezent na 3 okazje oni się cieszą bo się nie muszą rozdrabniać a ja ... cóż mażę by dostać 3 osobne prezenty ....

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako :Bastet
    na fb: CarolineWu
    Ja bym chciała najbardziej od 6 lat w końcu móc spędzić ten dzień ze swoim mężczyzną i w kolejnych latach również. Potem ten dzień spędzać we trójkę. :) Niestety nasze związanie z pracą-miejscem zam.nie pozwala nam na częste widzenia :(

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako Nieztejbajki
    hm... wymarzony dzień kobiet to taki w którym wykonałabym skok ze spadochronem :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako: Mort1994
    Mój wymarzony prezent na walentynki nto ogromna ilość lakierów do pazurków, to są tak jakby moje małe dzieci których muszę uzbierać pokaźną kolekcję. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. obserwuję jako eklera12
    Wymarzony prezent to na pewno nie rzecz, a mile spędzony czas po którym zostaną wspomnienia na lata. Może jakiś wypad w góry na weekend z ukochanym bądź przyjaciółkmi... piękny drewniany domek, lampka wina i noce rozmowy:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuje jako: Ewka501
    Mój wymarzony prezent to romantyczna kolacja przy świecach z widokiem na morze i rozgwieżdżone niebo ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jaki byłby twój wymarzony prezent na dzień kobiet?
    Moim wymarzonym prezentem na dzień kobiet jest słoneczny dzień na egzotycznej wyspie z jedynym i najukochańszym mężczyzną w moim życiu. Dzięki, któremu poczułabym się w tym dniu wyjątkowo.
    madelinesmile@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. obserwuję jako ivonizzle,
    Ja nie lubię dostawać prezentów na takie okazje, nawet kwiatków nie potrzebuję. Najbardziej się cieszę jak mój kochany znajduje dla mnie chwilkę czasu, żeby ze mną spędzić, pogłaskać po pleckach i powiedzieć parę miłych słów. Tak stało się w tym roku, mimo napiętego planu dnia nas obojga :)

    OdpowiedzUsuń
  70. obserwuję jako ulka
    e-mail ubaran@interia.pl
    prezentem jaki chciałabym dostać na Dzień Kobiet jest kuferek, w którym mogłabym trzymać swoje lakiery do paznokci, gdyż brakuje mi dla nich miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. obserwuję jako: nieszka
    aga006@poczta.onet.pl
    Wymarzonym prezentem na dzień kobiet to dla mnie dzień pełen relaksu ;) domowe spa, pyszne jedzonko i winko i uśmiech ukochanego :) Fajny byłby tez fakt, gdyby o kobietach mówiono więcej w ciągu roku a nie tylko w nasze święto :)

    OdpowiedzUsuń
  72. obserwuję jako boombaloon. / lubię jako: Dorota A.
    dorota93_160@onet.eu

    Wymarzonym prezentem na dzień kobiet (jak i każdą inną okazję w moim życiu) byłaby podróż koleją transsyberyjską. W te wakacje spełniło się moje małe marzenie, a mianowicie kurs języka rosyjskiego, także podróż byłaby praktycznym egzaminem moich (znikomych) umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako: BeStrongGirl
    roksaana92@wp.pl
    Wymarzony prezent jaki chciałabym otrzymać na Dzień Kobiet .. otrzymałam wczoraj! Mój chłopak wyjechał 2mce temu za zagranicę do pracy, byłam przekonana, że spotkamy się dopiero w następny weekend. Jednak wczoraj po godzinie 8:00 zjawił się w moich drzwiach z małym, ale ślicznym bukiecikiem róż. Wycałowałam go za te 2mce! Niestety w tyg znów wyjeżdża :( Ale to był na prawdę udany i wymarzony prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuje jako Serenitka B
    mail: akasha162@onet.eu

    Moim wymarzonym prezentem na Dzień Kobiet jest mój Ukochany który zjawia się u mnie z tym swoim słodkim uśmiechem na ustach i spędza cały dzień przy mnie. Ostatnio tak rzadko sie widzimy...mam nadzieje że w przyszłym roku uda mi się skraść cały jego dzień dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako: Nimva
    Mail: nimva@op.pl
    Może to głupie, ale chciałabym "zatrzasnąć się" z przyjaciółmi w jakimś hipermarkecie i bawić do rana rozstawionym asortymentem, jak na wielkim placu zabaw dla dzieci :] Jak na filmach :) Prezent zrobiliby panowie z monitoringu wyłączając kamery i nas ignorując ;D

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako : Lin ka
    mail:luczynskapaulina@gmail.com

    Moim wymarzonym prezentem na Dzień Kobiet było by własne piękne mieszkanie, z wielką garderobą w której znalazłoby się miejsce na moje wszystkie torebki, które uwielbiam <3 i oczywiście aby była w nim toaletka w kolorze białym przepełniona kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako: Aga - world by aga
    worldbyaga@wp.pl

    Wymarzony prezent (nie tylko na Dzień Kobiet) to... CZAS! więcej czasu bo niestety ucieka strasznie szybko nie pozwalając cieszyć się "szczególnym dniem". Myślę, że kobiety w Dzień Kobiet powinny być mniej zapracowane i mieć więcej czasu na swoje przyjemności :)))

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję, jako: danielka88

    Mój wymarzony prezent na dzień kobiet to...nie, nie dzień spędzony z moim mężem! Mam go na co dzień, więc właśnie byłby to cały dzień dla SIEBIE :) Spa, masaże, zabiegi kosmetyczne, siłownia, fitness i wszystko inne, co sprawia, że tak miło być kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Mój wymarzony prezent na dzień kobiet?Jest dość dziwny.Chce choć na jeden dzień poczuć się 100%kobietą.Taką za która będzie się oglądał każdy mężczyzna i przy tym czuć sie dobrze.Nie ważne czy byłabym umalowana czy nie,ważne byłoby tylko to uczucie którego na co dzień mi brakuje


    Obserwuje jako:julias2609(polubiłam też facebooka więc jeśli tutaj ci się nie pojawię to pewnie będę na fb)

    Email;julias2609@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyłka obserwuje jako fuckinlove :)

      Usuń
  80. obserwuje jako: Panna W.

    Moim wymarzonym prezentem (który właściwie dostałam) jest spędzenie ze mną pół dnia na zakupach, a wieczorem dużo śmiechu i taniec nad Wisłą :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Mój wymarzony prezent: 8 minut darmowych zakupów na allegro z okazji 8 marca:] tylko żeby łącze internetowe w moim domu nie zawiodło;)
    czaczos@gmail.com
    obserwuje jako czaczos
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. Najwspanialszy prezent, który bym chciała dostać na dzień kobiet.. to te motylki w brzuszku, gdy pierwszy raz całowałam się ze swoim mężczyzną. Chciałabym na nowo poczuć te iskierki i tą euforię, bo tak naprawdę to czyni kobietę najbardziej kobiecą i szczęśliwą. :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Chętnie wezmę udział, obserwuję jako robaszekk a mój mail to robaszekk@gmail.com

    Moim wymarzonym prezentem na dzień kobiet, który dostałabym z powodu pogody kilka miesięcy później, jest taki prawdziwy, przygotowany przez mojego ukochanego piknik na trawie. Ja, ubrana w kwiecistą sukienkę i on w białej, zwiewnej koszuli... Pojechalibyśmy na naszych rowerach, z koszykiem pełnym smakowitości gdzieś w ciche, spokojne miejsce, najlepiej nad jakieś jeziorko czy rzekę. Tam, między drzewkami, w delikatnych promieniach słońca rozłożylibyśmy kraciasty kocyk na trawie, rozpakowali nasz wiklinowy koszyk, a potem wzajemnie częstowali się pysznościami. Kolorowe motylki latałyby nie tylko dookoła, przyglądając się tej romantycznej scenie, ale na pewno czułabym je także w brzuchu :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję jako Maggie ;)
    Idealny prezent na Dzień Kobiet? Pierścionek zaręczynowy od mojego chłopaka.. Marzenie :) Może za rok..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję jako: Weronika Michalska.
    Mój wymarzony Dzień Kobiet? Mężczyzna moich marzeń dochodzi do wniosku, iż jest to najlepszy dzień, by powiedzieć mi, że jestem dla Niego najpiękniejszą kobietą na świecie. I robi to. :)

    OdpowiedzUsuń
  87. W towarzystwie ukochanej osoby, i razem spełnić nasze marzenie, czyli razem popływać z delfinami :) Mam nadzieję, że kiedyś będę miała taki Dzień Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuje jako Moniak Gościniak
    dola12@wp.pl

    Oczyma wyobraźni kreuję sobie ten idealny dzień, dzień kobiet.
    Chciałabym aby wszyscy mężczyźni na ziemi tego dnia byli mili dla swoich kobiet, uwielbiali je, szanowali. By na ulicach każdy pan całował napotkaną kobietę w rękę, uśmiechał się do niej, składał jej serdeczne życzenia z okazji ich święta, a także mówił, że kobiety są najpiękniejszymi istotami na ziemi, że jesteśmy im bardzo potrzebne i że kochają nas nie tylko tego dnia, ale także przez następne 364 dni w roku.
    A oprócz tego, tylko dla siebie, chciałabym dostać od moich najbliższych mężczyzn bukiecik kwiatów, goździki byłyby idealne. A w dołączonym do nich liściku zdanie: „wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet. Kocham Cię!”

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam :)

    Warunki spełnione, a co do prezentu, to marzy mi się maszyna do... robienia lodów :D (i bardzo proszę bez dwuznacznych skojarzeń ;)).
    Jestem łakomczuchem, a dzięki takiej maszynie robiłabym sobie bezkarnie pyszne lody - jogurtowe, owocowe, z dodatkiem np. bazylii, mięty i innych ziół. Mniam ;)

    Pozdrawiam,

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję jako: LadyGryf

    Bez dwóch zdań bilet do Korei i może być nawet w jedną stronę!

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako BeautyWizaż

    Nie jestem wymagająca, mąż wie że lubię kosmetyki i przy takich okazjach oprócz kwiatów zadowala mnie drobiazg w postaci jakiegoś kosmetyku ;)
    Cieszę się z chwil spędzonych razem z nim, dlatego zwykła kolacja przy świecach również robi na mnie ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  93. obserwuję jako grimagee
    Mój wymarzony prezent na Dzień Kobiet to bukiet tulipanów! Żółte, czerwone, żółto-czerwone WSZYSTKIE! Uwielbiam te kwiaty i to właśnie one kojarzą mi się z Dniem Kobiet i są moim corocznym marzeniem na ten Dzień!

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuję jako: ZajacKicak
    Mail: ZajacKicak@gmail.com

    Mój wymarzony Prezent na Dzień Kobiet to wzięcie się do pracy przez mojego faceta, pierścionek zaręczynowy i dążenie do tego żebyśmy się usamodzielnili i przestali mieszkać z moimi rodzicami. Mamy swoje lata i powinno nasze życie inaczej wyglądać.

    OdpowiedzUsuń