piątek, 29 marca 2013

Maybelline Colorama 180

Przez tą zimową pogodę nie mam ochoty na żywe, wiosenne kolory lakierów. Ostatnio pomalowałam paznokcie bardzo ładnym, głębokim granatem – to Maybelline Colorama 180. Na zdjęciach lakier wydaje się trochę jaśniejszy niż jest w rzeczywistości. Ma lekko frostowe wykończenie, jak z reguły za frostami nie przepadam to w przypadku takich odcieni jak granaty bardzo mi się podoba ten efekt.

Jakościowo lakier jest w porządku, kryje przy dwóch warstwach, dobrze się rozprowadza i szybko schnie.

DSCN7744

DSCN7743

DSCN7747

DSCN7748

30 komentarzy:

  1. mnie bardzo się spodobał- ma taką głębię!
    czy to ta najnowsza kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
  2. mega! frostowe wykończenie hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki lakierek w swoim pudełeczku tylko że z Essence i szczerze mówiąc prawie wcale go nie używam, bo jakoś do niczego mi nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny odcień:) Ja chyba jednak źle bym się czuła z takim kolorem na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolory, są obłędne po prostu. A Twoje paznokcie? Marzenie :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten lakier i jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie wszystko w odcieniach niebieskiego jest ladne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolorek :) Czy przypadkiem My Secret- Midnight nie jest podobny? Bo jakoś kojarzę już ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bardzo ładny, głęboki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie głębokie odcienie :) śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor ładny, ale cóż - ja zazwyczaj trzymam się nudziaków, może kiedyś się przełamię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. u Ciebie ładnie wygląda, ja jednak nie lubię takich wykończeń, zdecydowanie wolę kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda! Chyba skuszę się na ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mocny akcent, takie paznokcie. ja z kolei ostatnio mam ochotę tylko na wiosenne pastele.

    OdpowiedzUsuń