czwartek, 28 marca 2013

Pierwsze wrażenia: Dr Irena Eris VITACERIC

Miałam okazję wypróbować nowość od Dr Irena Eris z serii VITACERIC w ramach konkursu dla blogerek. Jeszcze za wcześnie na pełną recenzję, dlatego opiszę Wam moje pierwsze wrażenia z stosowania dwóch produktów z tej serii.

DSCN7728

DSCN7727

Zaczęłam stosować dwa kosmetyki do cery tłustej i mieszanej: emulsję energizującą na dzień i serum redukujące pory PORE MINIMIZER. Obydwa kosmetyki mają estetyczne opakowania, ładnie wyglądające na łazienkowej szafce ;).

DSCN7729

DSCN7730

Serum ma wygodne opakowanie z pompką. Podoba mi się bardzo lekka konsystencja, nie obciążająca skóry ale pozostawiająca przyjemny, jedwabisty w dotyku film. Kosmetyk błyskawicznie się wchłania i sprawdza się idealnie jako baza pod makijaż. Moją uwagę zwrócił także świeży, orzeźwiający zapach, dobry na początek dnia ;).

DSCN7731

DSCN7732

DSCN7733

Emulsja na dzień także ma lekką konsystencję przypominającą trochę jogurt. Pachnie podobnie – świeżo i lekko. Wchłania się praktycznie natychmiastowo ale jednocześnie dobrze nawilża cerę, nawet teraz kiedy temperatury niestety wciąż mamy niskie. Najbardziej podoba mi się efekt jaki emulsja pozostawia na skórze – cera jest bardzo gładka w dotyku.

13 komentarzy:

  1. Taki komplecik to i sobie bym sprawiła :) Szczególnie, że miałam przyjemność próbować tej serii i bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiły mnie już kremy z serii Tokyo Lift, teraz kuszą Vitaceric :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wybrałam to serum redukujące pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiele od niego oczekuję, mam cichą nadzieję że się nie zawiodę:)

      Usuń
  4. jaka cena tych cudeniek? Bo są kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie używam takich cudów do twarzy - zaraz mi wylezie jakieś uczulenie :(
    P.S. Efekty opiszę jak po jakimś czasie stosowania :) tak więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki zestaw by mi się przydał... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj miałam ochotę na te kosmetyki, ale postanowiłam najpierw poczytać opinie bligerek :-)

    OdpowiedzUsuń