piątek, 1 marca 2013

Sensique 165

Bardzo fajny odcień, pozytywnie mnie zaskoczył. Granat, ale jaki intensywny! Jakoś nie mam szczęścia do granatowych (i ciemnofioletowych)  lakierów, często na paznokciach wypadają ciemniej niż w buteleczce. Ale ten jest moim zdaniem świetny.

To nr 165 Sensique, dla mnie “marynarski” granat. Na moich zdjęciach wyszedł jeszcze intensywniejszy niż jest w rzeczywistości, bo mimo wszystko jest to odcień odrobinę przykurzony. Ma kremowe wykończenie i kryje przy dwóch warstwach. Już sobie go wyobrażam z białymi paseczkami albo groszkami i czerwonym akcentem ;).

DSCN6943

DSCN6944

DSCN6942

62 komentarze:

  1. Widzę że ostro nadrabiasz zaległości :D

    Kolor świetny! chętnie bym się w niego zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest przepiękny ; ) muszę się za nim rozejrzeć ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bardzo "mocno" =)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio mam parcie na takie niebieskie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek, mam podobny z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny! idealny jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor, ale nie zadaje się do moich krótkich paznokci. :<

    Serdecznie zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo mam ten lakier :) Jak również parę innych z Sensique, lecz niestety ostatnio mnie wystraszono, że te lakiery dość szybko gęstnieją więc przystopowałam z zakupami tej firmy.. a szkoda bo mają piękne podstawowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja trzymają sie dobrze, nie zauwazylam żeby cos zlego się z nimi podziało:)

      Usuń
  9. Woow ale głęboki piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor :)
    Zapraszam Cie na mojego bloga: http://milano-infusion.blogspot.com/ Dopiero zaczynam, może polecisz mnie na swoim blogu?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. rozpieszczasz nas tak częstymi postami ^^
    marynarski granat jak się patrzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      dokładnie, w sam raz do marynarskich wzorkow:D

      Usuń
  12. Ale piękny, bardzo w moim stylu ;)
    Dopisuję go do listy zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten kolor, takiego jeszcze nie mam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. co za odcień, aż jestem w szoku, prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor i połysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek uwielbiam takie...

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor, ja niestety nie przepadam za niebieskimi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię niebieskie lakiery :))

      Usuń
  18. Nie no... lakier jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor mega :) Właśnie mi też pasuje do niego styl marynarski ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny, intensywny, głęboki granat. Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten sam lakier! W połączeniu z Seche Vite wygląda pięknie, jednak jego trwałość pozostawia wiele do życzenia. Mimo to lubię go za śliczny kolor :) Mam też soczysty fiolet i zgniłą zieleń z tej serii Sensique.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie lakiery Sensique trzymają się bardzo dobrze, ale z reguły nie mam większych problemów z trwałością lakierów.

      Usuń
  22. Przepiękny głęboki kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem obrzydliwie ciekawa jak się będzie pięknie prezentował właśnie tak na marynarza :D

    OdpowiedzUsuń
  24. noo z białymi groszkami będzie ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor. Szkoda tylko, że zobaczyłam go dopiero teraz bo byłam dzisiaj w naturze i pewnie wylądowałby w koszyku.
    _____________________________
    http://lyssa799.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię niebieskości, które ocierają się o granat. Na taki odcień poluję już od jakiegoś czasu. Mam nadzieję, że znajdę odpowiednik zaprezentowanego lakieru, bo w moim mieście nie ma Natury. Wybieram się na wyspę Golden Rose. Mam nadzieję, że moje łowy okażą się owocne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwie, w końcu w Golden Rose mają ogromny wybór:)

      Usuń
  27. Przepiękny kolorek. Mam taki, ale u mnie nie wygląda tak nieziemsko.
    --
    Zapraszam na rozdanie: zwierzenia-kosmetykomaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Trochę przypomina mi indigo z Joko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joko jest żywszy, mniej granatowy i przykurzony a bardziej szafirek taki:)

      Usuń
  29. Podoba mi się, jest taki intensywny

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowny, na dodatek idealny mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście świetny kolor :) Taki intensywny i żywy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie widziałam u siebie takiego koloru. Szukam idealnego granatu, ten jest jeszcze za jasny

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo podobają mi się takie kolorki ale u innych, boję się że będą odbarwiać mi płytkę paznokcia

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny kolor mam podobny z Joko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Granat? Ja bym powiedziała że chaber ;> oczywiście jest cudowny, kocham niebieskie w każdej postaci!

    OdpowiedzUsuń