sobota, 30 marca 2013

Sleek – Bad Girl Palette

Paletka składająca się 10 ciemnych odcieni i tylko dwóch jasnych – Bad Girl. Idealna do smokey eyes i ogólnie wszystkich ciemnych, przydymionych makijaży.

DSCN7585

Co do jakości cieni w paletce powiem w wielkim skrócie, bo wiecie że paletki Sleeka bardzo lubię, są moim zdaniem niezłe jakościowo i przy tym wypadają dosyć niedrogo. Kasetki są estetyczne, z lusterkiem a same cienie zwykle świetnie napigmentowane (perłowe z reguły lepiej niż maty). Czasem lubią się niestety osypywać.

DSCN7581

DSCN7582

W Bad Girl jest kilka naprawdę świetnych odcieni, mimo to sięgam po tę paletkę raczej rzadko – ale jest to spowodowane tylko tym, że bardzo rzadko używam ciemnych cieni. Na co dzień maluję się najczęściej jasnymi odcieniami, pastelowymi, ewentualnie kolorowymi a najrzadziej właśnie typowo ciemnymi, w smokey eyes można mnie zobaczyć dosłownie kilka razy do roku ;). Dlatego z Bad Girl nie jesteśmy sobie pisane, mimo że złego słowa powiedzieć o niej nie mogę. Chociaż…gdybym się już miała przyczepić to zamieniłabym jeden z jasnych odcieni na matowy.

Poszczególne odcienie w opakowaniu:

bad girl

I na skórze:

bad girl swatches

Innocence – rozświetlająca biała perła

Gullible – perłowy krem

Blade – dość ciemne srebro, perłowe

Gun Metal – perłowy grafit

Underground – czerń o satynowym wykończeniu

Noir – matowa czerń

Intoxicated – ciemna, przydymiona zieleń, perłowa

Envy – bardzo ciemny odcień z nutą zieleni, satynowy

Obnoxious – matowy granat z mikro shimmerem

Abyss – matowy granat

Twilight – bardzo ciemny perłowy fiolet

Rebel – matowa śliwka

 

Szczególnie lubię odcienie z “dolnego” rzędu, te “górne” są ładne ale dosyć typowe a dolny rząd to piękne, bardzo głębokie, ciemne kolory. Szczególnie granaty fajnie wyglądają na oku i pięknie się blendują. Jeśli lubicie ciemne makijaże to jak najbardziej polecam :).

Ja swoją paletkę mam ze sklepu http://www.kosmetykomania.pl/.

32 komentarze:

  1. Z tej paletki kocham granaty i fiolety<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo :D No i te ciemne zielenie xD

      Usuń
  2. Twilight i Rebel podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolety z tej paletki są na prawdę cudowne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała paletka w mojej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna jest ta paletka. uwielbiam ją! ;) ostatni make up na moim blogu jest wykonany własnie przy użyciu bad girl ;) zapraszam do obejrzenia i na wiosenne rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paletka,odcienie są pięknie nasycone i mają ładne barwy. Zwłaszcza te najciemniejsze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są paletki ze Sleeka :) Muszę się w końcu skusić na jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam ją, kolorki boskie, ale ja nie maluję się na ciemne kolorki a po za tym nawet nie umiem więc sprzedałam z bólem serca :(

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tą paletę i bardzo jestem z niej zadowolona! niestety matowe cienie okropnie się osypują i są słabo napigmentowane, przez co kiepsko się też rozcierają, ale ogólnie dzięki tej palecie można stworzyć piękne smoky w różnych odcieniach, więc jestem zadowolona z jej zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ją, ale właśnie też nie używam zbyt często. Jednam dobrze mi w szarościach a te z tej palety, to jedyne, które mam w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tą paletę ale jakoś nie używam jej często. Leży i się kurzy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka cieni mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rzuciła mnie na kolana...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo rzadko po nią sięgam... I bardzo żałuję, że z Abyss źle mi się współpracuje - tworzy mi na powiekach ciężkie do roztarcia plamy ):

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie to średnio udana paletka. Kolory zbyt zbliżone do siebie, ale to tylko moja opinia :)
    To mój pierwszy komentarz, ale uwielbiam tego bloga, strasznie się cieszę, że wróciłaś po takiej długaśniej przerwie Kleo, bałam się że zamknęłaś bloga!
    Przy okazji może wpadniesz do mnie, dopiero zaczynam i przydałyby mi się porady od doświadczonej blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twilight najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podobają mi się trzy ostatnie cienie. Twilight jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie jakoś Sleeki nie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo zdecydowane kolory. ciekawa paletka,chociaż ja też pewnie użyła bym jej tylko kilka razy w roku...

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolory, ja ostatnio kupiłam swoją pierwszą paletkę ze Sleek'a - Au Naturel i jestem z niej mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolorki, choć ja bym się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie tą paletę, granaty są piękne choć najbardziej się osypują.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ją lubię, ale jest trudna w obsłudze :-))

    OdpowiedzUsuń
  25. Od jakiegoś czasu bardzo czaję się na te paletki ale jednak cały czas nie mogę się 'przełamać' i ich kupić :S Jednak twoja recenzja mnie troche przekonała, w szczególności podoba mi sie kolor 'Obnoxious'. Mam nadzieje że niedługo w moje ręce trafi jak nie ta paletka to inna Sleek'a :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też czaję się na tą paletkę jak do jeża :) Nie byłam pewna czy kolory nie są do siebie za bardzo podobne i wciąż się nie mogę zdecydować, ale dolny rząd i te niebieskie... <3 Chyba jednak ją dorwę :)

    OdpowiedzUsuń