wtorek, 12 marca 2013

Wyniki konkursu

Pora na wyniki szybkiego konkursu z okazji Dnia Kobiet. Wybór jak zawsze nie był łatwy, wiele odpowiedzi było naprawdę ciekawych.

DSCN7612

Jedna z odpowiedzi jednak szczególnie mi się spodobała..mowa o odpowiedzi, której udzieliła:

Anja

gratulacje :)

Przechwytywanie

Zniżki -100% we wszystkich drogeriach to byłoby prawdziwe szaleństwo :D. Ja już nawet nie byłabym aż tak wymagająca i dzień zniżek –80% całkowicie by mnie zadowolił. Już sobie wyobraziłam tą bitwę.. i pomyślałam, że chciałabym w niej uczestniczyć. Dlatego nagroda poleci do Ciebie :D.

Proszę prześlij mi swój adres do wysyłki na kosmetykowyblog@gmail.com

 

Dziękuję wszystkim bardzo serdecznie za udział w konkursie:)!

21 komentarzy:

  1. Gratki :) Świetna odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja bym jednak odpuściła takie szaleństwo drogeryjne, bo wiem, co niektóre babki potrafią.. zło wcielone z nich wychodzi wtedy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa dziękuję bardzo :) :*

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, świetna odpowiedź, każda z nas bardzo by się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, taki dzień byłby świetny! :D
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, faktycznie odpowiedź była świetna, jak najbardziej należy się wygrana.
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń