sobota, 13 kwietnia 2013

Half Moon Manicure w beżu i czerni

Zdecydowanie mój ulubiony typ zdobienia – moony :). Najbardziej lubię wersję gdzie półksiężyce są czarne a lakier jest pastelowy, intensywny lub mocno błyszczący albo odwrotnie, gdzie półksiężyce maluję mocno błyszczącym lakierem a na bazowy lakier wybieram coś ciemnego i bez drobinek.

Tym razem na całych paznokciach wspaniały Nomadic in Nude z Color Club, uwielbiam ten zgaszony, cielisty odcień. Czerń to Express Growth z Wibo.

DSCN7861DSCN7854

45 komentarzy:

  1. Całość wygląda mega pięknie i klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi half moon podoba się w wersji biało czerwonej :) Nigdy jeszcze na swoich pazurkach tego nie miałam ale pewnie wkrótce to się zmieni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bialo-czerwone moony to juz 100% klasyki, robia duze wrazenie:)

      Usuń
  3. Świetny ten mani! Odpowiedni i na co dzień i na jakąś impreze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny, idealny na imprezę i nie tylko! Kochana, malujesz je za pomocą paseczków naklejanych, czy sama? Nie wiem czy umiałabym to zrobić tak precyzyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluje odrecznie, lewa reka bezproblemowo ale prawa zawszd wychodzi krzywo.. mimo jakos wole malowac pedzelkiem niz kombinowac z tasma. Ale wiem ze niektore dziewczyny uzywaja samoprzylepnych koleczek zeby sobie ulatwic malowanie.

      Usuń
  5. bardzo elegancko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie mogę się do tego efektu przekonać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kazdy po prostu lubi moony, nie kazdy lubi w ogole wzorki na paznokciach:)

      Usuń
  7. wow genialny manicure i wykonanie oczywiście:) pazurki wyglądają rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ekstra, u ciebie w ogóle to wygląda mega bo masz idealne paznokcie do tego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wygląda :-) Ostatnio obserwuje, że nasze polskie celebrytki często tak mają zrobione paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się :)
    tak elegancko :D będę musiała kiedyś wypróbować u siebie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, mi moony bardzo fajnie się nosi, szczególnie podoba mi się jak to zdobienie wygląda w zestawieniu z biżuterią, pierścionkami, bransoletkami:)

      Usuń
  11. Proste a jednak ciekawe :)
    Pozdrawiam :)
    http://prettinessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, klasyczny, super elegancki. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, mnie nie udało się jeszcze wyczarować tego mani na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  14. Końcowy efekt prezentuje się niezwykle intrygująco:) Masz rację, decydując się na kontrast przy tego typu zdobieniach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawie to wygląda, lubię u ciebie oglądać takie mani, zawsze wymalujesz coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne połączenie. Eleganckie ale z pazurem :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. a jak malujesz te półksiężyce??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cienkim pędzelkiem, takim do zdobień

      Usuń
  18. U mnie ten rodzaj manicure, podobnie jak tradycyjny francuz wygląda tak jakoś... tandetnie :(
    A podoba mi się strasznie, szczególnie czerwono-czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie on jakoś zupełnie nie przekonuje, ale może kiedyś sobie zrobię z ciekawości i wtedy się przekonam? :)

    OdpowiedzUsuń