czwartek, 11 kwietnia 2013

Isana krem do ciała z masłem shea i kakao + dwukolorowy manicure

Używam tego kremu od dłuższego czasu – to kolejny produkt Isany, który mnie pozytywnie zaskoczył. Nie wszystkie kosmetyki Isana się u mnie sprawdzają, ale odkryłam kilka całkiem fajnych (nie muszę chyba wspominać, że ceny są bardzo zachęcające;)).

DSCN7956

Krem to dobre określenie na ten kosmetyk – konsystencja jest właśnie kremowa, nie jest tak lejący jak mleczko ani też nie przypomina masła, mimo że opakowanie mogłoby sugerować konsystencję typowego masełka do ciała. Jest bardzo lekki i szybko się wchłania. Łatwo rozprowadza się na skórze.

Zapach – byłam go bardzo ciekawa, bo “masło shea i kakao” brzmi dla mnie kusząco :). Nie zawiodłam się, zapach jest świetny. Oczywiście nie każdemu przypadnie do gustu, ale mi bardzo się spodobał. Lubię kosmetyki pachnące wanilią, karmelem, czekoladą, ciasteczkami…i zapach tego kremu jest właśnie w tym typie. Dla mnie pachnie kakaowo-czekoladowo, usłyszałam też opinię, że to zapach pralinek i jest w nim coś orzechowego. W moim odczuciu zapach nie jest mocno słodki, cukrowy. Czuć go wyraźnie, ale nie przytłacza (choć wiadomo – to kwestia indywidualna).

DSCN7957

Co do nawilżania jest jak dla mnie w porządku, choć bez szału. Nie mam skóry przesuszającej się i dla mnie krem nawilżał wystarczająco, ale wydaje mi się, że na suchej skórze by się nie sprawdził. Nie pozostawia wyczuwalnej warstwy. Opakowanie to aż 500 ml. Do tego jest dosyć wydajny.

DSCN7958


Ostatnio skusiłam się na bardzo proste, dwukolorowe paznokcie. Nie jest to nic wyszukanego ani skomplikowanego i nawet nie używałam taśmy – po prostu malowałam granatowym lakierem odręcznie na błękitnej bazie. Mimo wszystko całkiem mi się takie zdobienie podoba, lubię takie proste wzory.

DSCN7835

DSCN7837

DSCN7841

61 komentarzy:

  1. uwielbiam ten krem z Isany i chyba nigdy mi się nie znudzi ;)

    kolor pazurków prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię, ale ja akurat muszę używać na zmianę z innym bo własnie obawiam się że jednak mógłby mi się znudzić:)

      Usuń
  2. polubiłam to masło, sprawdza się b.dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten krem, używam i do ciała i do włosów, w obu przypadkach sprawdza się super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nigdy nie miałam, wydaje mi się takie 'niefajne' zupełnie nie wiem czemu, chyba czas zmienić to przekonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie jest całkiem fajne:). Może szata graficzna Cię zniechęca?

      Usuń
  5. Jestem zwolenniczką tych masełek do ciała z Isany, zawsze chętnie po nie wracam gdy nie mogę się zdecydować na coś konkretnego. A pazurki wyszły Ci cudownie, zainspirowałaś mnie :) Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny manicure :) muszę sama tak spróbować :)
    a isanę też bardzo lubię, ja nią jeszcze kremuję włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę kupić to masełko! a mani fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremu nie znam, ale paznokcie wyszły świetnie! I to bez taśmy!

    OdpowiedzUsuń
  9. mi by się ten kremik szybko znudził, pojemnosc ogromna :P

    OdpowiedzUsuń
  10. używam w tej chwili tego samego, ale już się kończy :/ trzeba nabyć nowy bo też go bardzo polubiłam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten krem i caly czas go uzywam, czasem nawet na wlosy, bo jest swietny! Ale juz mi sie konczy na szczescie, bo to nie zapach na taka pore roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wolę takie zapachy zimą. Na wiosnę i lato zdecydowanie mam ochotę na coś owocowego:)

      Usuń
  12. Mam zamiar kupić to masło, a paznokcie boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam krem do rąk Isany z tej linii zapachowej i muszę przyznać - zapach jest prześwietny! :-)

    Nie wiedziałam jak pomalować paznokcie dziś wieczorem, ale już wiem! Twój mani wygląda ślicznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie zapach nie przypadł do gustu ale działa fajnie:) Paznokcie świetne!Proste i efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapach kojarzy mi się z rozrabianym w mleku proszkiem budyniowym :) ciekawe jak pachnie wersja z figą.
    a paznokcie przywodzą na myśl sukienki wyszczuplające - z pasami o dużej różnicy odcieni - wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh faktycznie to taki wyszczuplający wzór na paznokcie - a jeszcze bardziej by wyszczuplal gdyby ciemne paski były po bokach;)

      Usuń
  16. Ja ogólnie nie używam kremów, balsamów ani maseł do ciała. Podejrzewam, że z lenistwa.. ale też nie mam żadnych problemów ze skórą, póki co :) Z Isany zawsze kupuję żele pod prysznic, są tanie i dobre, no i ogromny wybór zapachów. A paznokcie? Niby banalne zdobienie...ale z efektem WOW :) Pozwolisz, że się zainspiruję? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam ale nieregularnie, często brak mi czasu i ochoty. Żele pod prysznic z Isany też lubię, nie jest to najwyższa jakość, ale w swojej niskiej cenie są przyzwoite i ładnie pachną.
      A proszę bardzo, będzie mi bardzo miło:D

      Usuń
  17. piękne pazury, taki prosty pomysł, a taki świetny efekt! krem Isany właśnie leży u mnie w pudle i czeka na przetestowanie, ale chyba po tej recenzji długo nie poczeka, sama jestem go bardzo ciekawa, bo uwielbiam te jadalne słodkie nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podglądam ten krem co chwilę i coraz bardziej mnie kusi :)
    Sympatycznie wzorek wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go od niedawna i uważam, ze to bardzo dobry kosmetyk w genialnej wręcz cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam to masełko i codziennie go używam, dla mnie rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam to masełko i jego piękny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie kusi ta wersja z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Używałam tego masła,ale fakt jakoś spektakularnie nie nawilża i zapach jak dla maniaczki kakao a właściwie czekolady za słaby:)więc zostałam przy maśle farmony:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak Ci się pięknie paznokcie błyszczą. Krem ciekawy. Mam suchą skórę, mi się kompletnie nie sprawdził. Za to ma ładny zapach i mojej siostrze odpowiadał w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak przypuszczałam, sprawdzi się pewnie tylko przy normalnej skórze.

      Usuń
  25. Muszę w końcu kupić sobie ten krem! A paznokcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam ten krem i faktycznie jest niezły- zapach bardzo fajny:) jak zużyję to skusze się jeszcze na oliwkę bo może też być całkiem niezła;)

    mam prośbę: mogłabyś mnie wykasować ze swojego blogrolla i na nowo dodać? niestety przez zmianę nazwy przestały mi się notki aktualizować :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten krem i też jestem zadowolona, dobrze nawilża, ładnie pachnie, jest duży i tani, tak można opisać go w kilku słowach. Bardzo ładne paznokcie, ty zawsze miałaś ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam ten krem i bardzo go lubię :)
    Ślicznie paznokcie, aż nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam go i bardzo lubię :) używam go do ciała i do włosów i sprawdza się doskonale :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten krem już któryś raz i bardzo go lubię :)
    A kolor lakieru prześliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  31. mam krem do rąk o takim zapachu - śliczny, ale tego wieeeeelkiego słoika bym nie wykończyła ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się Twój mani. A krem od Isany jest na mojej chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń
  33. paznokcie wyglądają świetnie :) a krem bardzo lubię, ostatnio testowałam go na włosach, ale chyba niezbyt dokładnie go zmyłam.. :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam ten krem do ciała;) stosuję go również do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny krem. Kupiłam go po przeczytaniu recenzji na wizażu i nie żałuję. Tylko ten zapach szybko się nudzi. Pozdrawiam cytruska87

    OdpowiedzUsuń
  36. kremu nigdy nie miałam, ale połączenie kolorystyczne na paznokciach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń