niedziela, 14 kwietnia 2013

Miss Sporty Metal Flip 030

Miałam kiedyś jeden albo nawet dwa bardzo podobne lakiery..nie wyglądały dobrze na paznokciach, ale mimo tego musiało mnie podkusić i kupiłam właśnie ten lakier – Miss Sporty z serii Metal Flip 030. Niestety żałuję że go wzięłam, naprawdę rzadko jestem zupełnie niezadowolona z lakieru, ale tym razem tak..

To teoretycznie duochrom (w buteleczce jest duochromowy). Na paznokciach jednak efekt jest zdecydowanie kiepski. Wygląda jak frostowy grafit z różową poświatą. Jak dopisze odpowiednie światło i szczęście mieni się pod pewnym kątem na zielono, ale jest to słabo i rzadko widoczne ;). Do tego ma fatalne krycie, na zdjęciach trzy warstwy lakieru, a nadal prześwitują końcówki paznokci. Nie podoba mi się.. Na szczęście jego brat (ta sama seria, inny odcień), który został kupiony razem z nim jest zupełnie inny, inna jakość i piękny efekt duochromowy – ale o nim innym razem :D.

DSCN8069

DSCN8068

DSCN8067

DSCN8064

42 komentarze:

  1. Kiedyś jakoś bardziej przepadałam za takimi wykończeniami, w sumie dobrze,że się nie skusiłam na żaden numerek z tej serii. Sam kolor interesujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię duochrmowe lakiery, ale ten..nieeee :/

      Usuń
  2. ten kompletnie mi się nie podobał, ale zastanawiałam się nad tymi złotymi, więc czekam na ten "inny raz" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pokażę, mam taki miedziany i jest bardzo fajny:)

      Usuń
  3. Jeszcze nigdy nie używałam takich lakierów, ale na zdjęciach ten Metal Flip wygląda ciekawie. Ale... Krycie i to niedokładnie po 3 warstwach? To nie dla mnie, odpada w przebiegach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam trójkę z tej serii i ten mnie najbardziej rozczarował. ale fajnie wygląda jedna warstwa na kobaltowej lub fioletowej bazie. spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo na czarnej - robi się śliczny żuczek (widać o wiele lepiej zielone tony)

      Usuń
    2. Podoba mi się ten pomysł :)

      Usuń
    3. Dzięki za podpowiedź, spróbuję na pewno:)!!

      Usuń
  5. mam go i mam o nim niestety takie samo zdanie jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłaś zrobić brzydsze zdjęcia, bo za ładnie wygląda do tego opisu ;)

    Chyba się cieszę, że go nie wzięłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ale nie jest zbyt fajny.. lepiej go sobie darować;)

      Usuń
  7. Trochę taki "benzynkowy", ale jednak nie przemawia do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie bez szału, choć jak już ktoś wcześniej wspomniał, przy tych zdjęciach może się niektórym podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie konieczność nałożenia 3 warstw, dyskwalifikuje lakier. Nie mam cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm wiadomo - wolę dwuwarstwowce, te które dają naprawdę ładny efekt przy trzeciej czy nawet czwartej warstwie też mogę polubić, ale tutaj zabrakło po prostu ładnego efektu;)

      Usuń
  10. Wiele razy miałam go w koszyku, ale ciągle nie zdecydowałam się na zakup. Sama nie wiem, czy mi się podoba czy jednak nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sam kolor wygląda zachęcająco, ale kiepsko co do jakości jak sama wspomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem ładnie wygląda ale raczej go nie kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  13. też nie do końca mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny :) Mam z tej serii Fiery Blaze i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor może i ładny , ale nie dla mnie :) nie przepadam za takim wykończeniem .

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jest jakiś całkiem straszny :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, są brzydsze, ale to nie znaczy, że jest ładny:D

      Usuń
  17. mam bardzo podobny z wibo, niestety robi straszne smugi :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że tak słabo kryje bo kolor ma ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam, fatalnie kryje, bardzo słabo się mieni. Najbardziej to mnie trwałość nie zadowala :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię lakiery z miss sporty, ale kolor i wykończenie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznir, szału nie robi, taki trochę zwyklak :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor super, szkoda, że krycie mniej super. W sumie to dzięki za ostrzeżenie bo chciałam go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej przyjrzeć się tym miedzianym z tej serii:)

      Usuń
  23. Straszny nie jest, ale jakoś nie bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Po obejrzeniu kilku postów paznokciowych zauważyłam, że nie dość, że zawsze masz je perfekcyjnie pomalowane to jeszcze same paznokcie są śliczne i długie. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam go. Faktycznie w buteleczce wygląda lepiej niż na paznokciach, poza tym słabo kryje. Ja nakładam 4 warstwy, aczkolwiek mi taki różowo-fioletowy subtelny efekt sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń