wtorek, 9 kwietnia 2013

My Secret – Midnight

Bardzo ładny lakier :). Midnight to głęboki, intensywny granat o delikatnie frostowym wykończeniu. Moim zdaniem świetnie wygląda na paznokciach, bardzo przypadł mi do gustu. Ktoś pytał czy Maybelline Colorama 180 jest do niego podobny – to też podobny typ granatu, ale tak naprawdę są zupełnie różne i nie można nazwać ich odpowiednikami. Colorama jest bardziej przygaszony i spokojniejszy a Midnight zdecydowanie żywszy.

Co do właściwości jest w porządku. Dobrze się rozprowadza, kryje przy dwóch warstwach. Trwałość jak dla mnie w normie.

DSCN7536

DSCN7537

DSCN7538

39 komentarzy:

  1. Jaki piękny :) a jaki błyszczący jak gwiazda na niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny odcień, uwielbiam lakiery my secret, ale uznałam, że tego nie potrzebuję, bo mam podobny z essence. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie lakiery MS, niedrogie a dobre:)

      Usuń
  3. Wczoraj się mu przyglądałam. Wygląda ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo..ładny ładny :} ja też już na niebiesko :D aż chce mi się błękitnego nieba :D
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio go szukałam w swoim bajzlu lakierowym i jakie było szczęście kiedy go znalazłam, to mój ulubiony granat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie sie ze ulubiony, jest sliczny:)

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolor. Bałabym się jednak, że odbarwi mi płytkę tak jak underwater green z tej samej kolekcji my secret. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Underwater green faktycznie barwi plytke, pamietam:/ Co do Midnoght juz nie moge sobie przyppmniec czy odbarwial, ale na pewno nie w takim stopniu jak tamten.

      Usuń
  7. Kolor dla zdecydowanych kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem całkiem :) widziałam go dziś, ale stwierdziłam że mam za dużo podobnych :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten lakier i bardzo lubię jego kolor a niedawno odkryłam, że Kiko 266 Blu Oltremare jest idealnym odpowiednikiem a nawet lepszym, bo jest rzadszy a ma mocniejszą pigmentację :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrazam to sobie, na pawno wyglada swietnie:) Mnie lakiery Kiko bardzo pozytywnie zaskoczyly:)

      Usuń
  10. Nie mój kolorek, jakoś trudno mi się przekonać do niebieskich lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kazdy lubi w lakierach takie kolory jak niebieski czy zielony:)

      Usuń
  11. witaj :D
    świetne masz pazurki, też jestem lakieromaniaczką i bardzo się ciesze, że tu trafiłam :)
    z wielką przyjemnością dodaję do obserwowanych i będę tu zaglądać :)
    pozdrawiam Marlenails

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobny lakier z Wibo; ma chyba więcej złotych drobinek ale efekt jest podobny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny odcień, fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie błyszczy, śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny:) a jak się błyszczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor i połysk. Swojego czasu miałam dwa lakiery z tej firmy i dobrze je wspominam

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam go kupić, ale w końcu tego nie zrobiłam, ale jak dorwę się do natury (w często nie ma żadnej!!) to nie odpuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor. Nie przepadam za niebieskim, ale ten mi naprawdę wpadł w oko. Jest taki intensywny. Bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba mam ten sam lakier;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Serio lubie lakiery z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń