sobota, 20 kwietnia 2013

Rimmel – Sun Downer

Sun Downer to bardzo intensywny odcień, już sobie wyobrażam jak fajnie będzie się prezentował latem (choć teraz też wyglądał świetnie). W moim odczuciu to kolor dokładnie między pomarańczowym a koralowym o kremowym wykończeniu.

Jakościowo lakier zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Ma idealną konsystencję, wygodny pędzelek i schnie faktycznie szybko. Już jedna warstwa wyglądała nieźle, ale wiadomo - dwie zawsze wyglądają lepiej. Ma dość mocny połysk. Polecam jeśli lubicie takie kolory. Ja nie jestem fanką takich odcieni a Sun Downer bardzo mi przypadł do gustu.

DSCN8082

DSCN8085

DSCN8086

DSCN8090

Na zdjęciach wyszedł na trochę zbyt czerwony niż jest w rzeczywistości.

34 komentarze:

  1. Uwielbiam tą serię Rimmela! Świetnie kryją i szybko schną (nawet dłuższy czas po otwarciu). Mam dwa kolory: nr 825 i 840. Obydwa genialne choć 825 jest ładniejszy taki morsko - zielony. 840 to zwyczajny kremowy niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor i ten połysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor, lubię ich lakiery;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor! Choć ja nie przepadam za lakierami z Rimmela - strasznie szybko mi gęstnieją :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowy :D Nie skuszę się, bo podobny mam - a przynajmniej tak mi się wydaje - Miyo Tropicana.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor!
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo szukałam takiego koloru, chyba się na niego skuszę, ale chciałabym go jeszcze na żywo zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również kolor bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam, ale jeszcze nie nosiłam. Kolor w butelce nastraja pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładny :) Bardzo optymistyczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście bardzo lubię tą serię rimmela, w sumie tylko tą :) Kolor na zdjęciach faktycznie wygląda jak jasna czerwień

    OdpowiedzUsuń
  12. mam i bardzo lubię zwłaszcza za konsystencję i cudny szeroki pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go i bardzo sobie chwalę. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za takimi odcieniami niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny. za pomarańczowym nie przepadam, ale już taki bardzo w stronę czerwieni - jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolorek, ja z tej serii mam pomarańczowy ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten kolorek i jest naprawdę baaardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypomniałaś mi o tym lakierze! Bardzo go lubię :) Jakościowo jest bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny kolor :) idealna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten kolor!!! Na opalonych rączkach na pewno będzie wyglądał bosko!

    OdpowiedzUsuń
  21. mam go i uwielbiam :) - jest piękny, taki letni ;).
    bardzo dobrze wygląda ta Twoich 'dłoniach' ;)

    pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię te lakiery. Świetna konsystencja i krycie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemny, ale czy nie przebarwia paznokci? Bo nudziak z tej linii strasznie skrzywdził moje pazurki :(

    OdpowiedzUsuń