piątek, 5 kwietnia 2013

Sensique 163

Szmaragdowa zieleń od Sensique – czysty odcień bez domieszek, teraz wydaje się dla mnie taki dosyć zwyczajny, ale pamiętam jak jeszcze kilka lat temu takie kolory były rzadkością ;). To kolor, który zawsze dobrze mi się nosi i fajnie się komponuje ze złotymi dodatkami.

Ma kremowe wykończenie i ładny połysk. Kryje przy dwóch warstwach, trwałość w normie. Lubię lakiery Sensique z tej serii i ten również jest w porządku. Jeśli brakuje Wam takiego odcienia zieleni to można się skusić na tą 163, niedrogo a jakościowo nieźle :). Na zdjęciu wypadł bardziej niebiesko przez to chłodne, zimowe światło.

DSCN7878

DSCN7877

DSCN7875

DSCN7873

39 komentarzy:

  1. Oo, piękny! Chcę go :D Ja mam tylko jeden lakier od nich (wiem, wiem, dziwne), pastelowy róż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam jeden pastelowy róż z Sensique, może nawet to ten sam:)

      Usuń
  2. Bardzo ładny, mam podobny z Wibo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go, jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy kolor.
    A ja nie mamm zadnego od nich :)
    Wpadniesz do mnie przy okazji ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny! Muszę sobie kupić jakiś lakier z tej serii, skoro polecasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się skusić, jest kilka ładnych kolorów.

      Usuń
  6. jak ja lubię tę serię. Pięknie się prezentuje i aż prosi o jakieś złote dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się spodobał, muszę sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam jeszcze żadnego koloru od Sensique, a widzę, że wiele osób je szczerze poleca. Chyba muszę się zastanowić nad jakimś, zwłaszcza, że brakuje mi niebieskich kremów. Pomimo tego, że jest to moje ulubione wykończenie zawsze trafiają do mnie jakieś błyskotki. A 163 wydaje się idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, choć trochę smutny mi się wydaje... Ale na takie szare dni jak dziś- idealny, wpasuje się w klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to też przez to szarawe światło wydaje się smutny, bo kolor jest dosyć żywy:)

      Usuń
  10. Uwielbiam szmaragdową zieleń! :D Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny odcień i bardzo mi się podoba ;) Nie rozumiem czemu go omijam w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten kolor i go uwielbiam! :) kupiłam sobie nawet sukienkę w tym kolorze, tak go polubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:D Ja mam z kolei taki sweterek;)

      Usuń
  14. kupiłam go w promocji za 3zł :D jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo w takiej cenie żal nie wziąć :D

      Usuń
  15. Mam podobny odcień z Revlonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają kolory tych lakierów, aż dziwne że jeszcze żadnego nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu przyszedł czas żeby się skusić;)?

      Usuń
  17. Kolor prześliczny! NIe próbowałam dotychczas żadnego z lakierów Sensique, chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny, mam podobny z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń