środa, 3 kwietnia 2013

Shark Bite Manicure

Najnowszy paznokciowy trend: czarno-białe zdobienie, które ma przypominać "ślady szczęk";). Oczywiście musiałam wypróbować i podobało mi się, ale ja generalnie lubię większość prostych, geometrycznych wzorków.

Użyłam czarnego lakieru Wibo Express Growth i białej farbki akrylowej. TUTAJ możecie zobaczyć jak wyglądają paznokcie w oryginale (pojawiły się na wiosennym pokazie marki The Blonds).

DSCN7775

DSCN7777

DSCN7765

DSCN7768

Co sądzicie o takim typie zdobienia?

49 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widząc te paznokcie padam ci do stóp.
    ***
    Zawsze zapraszam do siebie.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  3. super! wyglądają naprawdę jak 'pogryzione przez rekina' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :)

    Choć jak ja bym umiała tak zrobić, to zamiast białego bym dała cielisty, żeby w daleka faktycznie wyglądały na pogryzione :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jak fajnie :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama się sobie dziwię, że nie mam jeszcze czarnego lakieru i szybkoschnącego białego :) Jak się już zaopatrzę to zrobię ten wzorek, bo jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdobienie - ja nie mam cierpliwości do wymyślnego malowania paznokci. Zawsze się kończy na jakimś jasnym różu, bo nim zawsze można szybko i bezproblemowo pomalować pazury :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie zawsze mam czas i ochotę na wzorki, czasem lubię jeden, gładki kolor:)

      Usuń
  8. świetne, zabawne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyszło Ci to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje podobają mi się zdecydowanie bardziej niż oryginał :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam połączenie tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie tych kolorów uwielbiam, ale wzorek nie w moim stylu ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardo fajne zdobienie :)
    muszę w końcu kupić te farbki akrylowe i jakieś pędzelki ;) Możesz jakieś polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbki akrylowe u mnie sprawdzały się z tej firmy http://allegro.pl/farby-akrylowe-24-x-12-ml-komplet-farb-farba-akryl-i3075439558.html. A pędzelki kupuję tanio (po około 3zł), cienkie, nylonowe, w sklepach dla plastyków.

      Usuń
  14. no, no wygląda zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze biel i czerń prezentują się wszędzie i na wszystkim bardzo dobrze. Ja jestem na etapie mokrego manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny wzorek, i czarny i biały lakier mam, więc może kiedyś zmaluję coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda naprawdę świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo pasuje mi takie połączenie barw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie kojarzy mi się ze szczękami, ale ogólnie zdobienie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super to wygląda. Na pewno spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł szkoda że obciachałam paznokcie zrobiła bym sobie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten wzorek jest czadowy :D
    podziwiam precyzję wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny pomysł, kiedyś też szalałam z różnymi wzorami na paznokciach, a teraz nie mam czasu żeby pomalować paznokcie jednym kolorem

    OdpowiedzUsuń
  24. Choruję ostatnio na połączenie czerni i bieli, więc szalenie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. a mi sie podoba elegancki i jednocześnie lekko drapieżny :) zapraszam serdecznie do siebie na wszystkie trzy blogi :) mam nadzieję że na którymś znajdziesz również coś dla siebie i zatrzymasz się u mnie na dłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń