poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wibo Express Growth 305

Neonowy róż to nie jest jakiś wyjątkowy odcień, ale naprawdę go uwielbiam! Zawsze zachwycają mnie neonowe, różowe lakiery..choć nie zawsze w takim samym stopniu – zależy od stopnia neonowości :D.

Wibo Express Growth 305 jest typowym neonowym różem, mam co prawda jeszcze bardziej dający po oczach lakier w kolekcji ale ten też widać z dalekaaaa. Dobrze się rozprowadza i przy dwóch warstwach kryje nawet nieźle, choć końcówki paznokci lekko prześwitują, ale to typowe przy takich kolorach (wykończenie lakieru jest bardziej żelkowe niż kremowe).

DSCN8232

DSCN8233

DSCN8235

DSCN8237

65 komentarzy:

  1. Zwykle przy takich neonowych kolorach jako bazę używa się białego lakieru. Kolor jest bardziej wyrazisty i nie ma prześwitów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, tak wyglądałby lepiej, ale nie miałam dobrego białego lakieru:/

      Usuń
  2. śliczny!! też uwielbiam takie żarówy ;) a on jest jakoś teraz w rossmannach czy jest z jakiejś starszej kolekcji (jeśli mogę tak to nazwać ;) )?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale daje po oczętach :)
    ładniutki, poproszę wersję na białej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam róż na paznokciach :) Każdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ja też! Chociaż nie - perłowe odpadają;)

      Usuń
  5. §wietnie wygląda :) Ostatnio jakoś bardzo podobają mi się neonki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra kolor! Chyba polubimy się tego lata. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go :) Kupiłam spontanicznie, miałam ochotę na jakieś małe szalenstwo i całkiem go polubiłam :) Zaskoczyła mnie bezproblemowa aplikacja, spodziewałam się smug, a tu miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, rozprowadza się bardzo dobrze. I lepiej prezentuje się na paznokciach niż w buteleczce :)

      Usuń
  8. Piękny róż <3 Muszę nawiedzić Rossmana:D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny, lubię takie neonkowe róże, w ogóle kocham wszystkie róże... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jeszcze brakuje mi pomarańczowego neonka ;)

      Usuń
  11. Mam ten lakier :) trochę wkurza mnie właśnie, że pod słońce prześwituje

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubie takich żelkowych neonków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neonki zwykle bywają właśnie żelkowe. Nie pogardziłabym mocno kryjącym;)

      Usuń
  13. świetny, taki nieoczywisty! No i oczywiście neony bardzo modne ostatnio a pazurki te jak najbardziej się w tą modę wpisują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny na wiosnę! Już widzę te spojrzenia kobiet, kiedy idę na spacer z synkiem z wózkiem z tym kolorem na paznokciach ;)

    (mieszkam na wsi, tutaj nawet dziwnie patrzą, jak się lekko się wymaluję czy ładniej ubiorę, pytają, czy chce mi się) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh chyba lepiej, że się komuś chce niż jakby mu się nie chciało;). Zazdrośnice ;)!

      Usuń
  15. o wow ale extra neon!! uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na biały go!
    Daje po oczach nawet przez monitor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na białym wyglądałby na pewno genialnie:)!

      Usuń
  17. śliczny!! szkoda, że troszkę prześwituje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uuuuu no fakt jest fajny. Ja bym go położyła na białą bazę to by nie było prześwitów

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kolorek na wiosne/lato ja jednak nie przepadam za lakierami z Wibo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja je lubię i dość często kupuję:)

      Usuń
  20. Ciekawy kolorek :)
    http://swiatrecenzji00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No w tym roku musze koniecznie upolować jakies neony :D
    Co do przebijania płytki przez kolor.... nałóż pierw białą bazę lakieru, a potem na to neon :D może lekko podbijac kolor , zn uwyraźni go, a i nie będzie widac końcówek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten sposób tyle, że bieda i białego lakieru nie ma..tylko jakiś glut stary mi się ostał z Golden Rose, który schnie całą wieczność;)

      Usuń
  23. podoba mi się :D latem na opalone dłonie będzie w sam raz :DD

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny róż, lubię takie żarówiaste odcienie:) Pięknie się błyszczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest totalnie żarówiasty, z daleka go widać:)!

      Usuń
  25. łaaa. niby bym chciała taki odcień, ale trochę chyba za mocny jednak ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny kolorek :) i jak ja go mogłam przegapić ?! :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny... u kogoś :) Do mnie nie pasuje bo mam strasznie blade dłonie...

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam taki i świetnie się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  29. faktycznie swietnie wygląda a ty masz sliczne, zadbane pazurki jednak ta przeswitujaca koncowka w ogole do mnie nie przemawia, po 3 warstwach wygląda na pewno znacznie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uwielbiam neonowe róże :D W zasadzie to jedyne róże, które lubię na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń