środa, 8 maja 2013

Aussie Miracle Moist & 3 minute miracle reconstructor

Nowość w Polsce! Do tej pory kosmetyki do włosów Aussie nie były u nas dostępne. Mnie oczywiście kosmetyki tej marki ciekawiły, zawsze tak chyba jest – jeśli coś u nas nie jest dostępne to ciekawi mnie trzy razy bardziej niż produkty, które widuję od lat na półkach ale nigdy nie miałam z nimi styczności.

Wypróbowałam ostatnio trzy kosmetyki tej marki: szampon z linii Miracle Moist, odżywkę z tej samej serii oraz 3 minutową intensywną odżywkę do włosów zniszczonych.

DSCN8635

Szampon Miracle Moist – do włosów suchych, zniszczonych. Zawiera olejek z orzechów makadamia. Szampon jest dosyć gęsty, dobrze się pieni i jest wydajny. Ma bardzo fajny zapach, hmm… chemiczny taki ale mi akurat wyjątkowo przypadł do gustu. Szampon wygładza włosy, sprawia że są miękkie i miłe w dotyku. Oczywiście ma to swoje plusy i minusy – zapewne takie efekty zawdzięczamy silikonom. I tutaj już kwestia czy silikony służą waszym włosom czy nie. Moje niefarbowane włosy bardzo obciążały ale teraz kiedy moje włosy były rozjaśniane silikony dobrze im robią.

DSCN8639

DSCN8643

Odżywka Miracle Moist – odżywka z tej samej linii. Podobnie jak szampon ma bardzo ładny zapach w moim odczuciu i wygodną zakrętkę (wystarczy klik). Dla mnie to przyjemna odżywka na co dzień. Wygładza włosy, sprawia że są śliskie, przyjemne w dotyku. Nie podrażniła mi skóry głowy ani nie obciążyła włosów (ale jak już pisałam moje włosy po rozjaśnianiu lubią się z mocno wygładzającymi odżywkami).

DSCN8641

DSCN8642

3-minutowa intensywna odżywka – z tą odżywką miałam już kiedyś do czynienia. Miałam miniaturkę, wtedy tak średnio mi przypadła do gustu, ale nie miałam włosów zniszczonych i wydała mi się po prostu przeciętna. Teraz widzę zdecydowanie większe efekty, zostawiam odżywkę na kilka chwil na włosach i są naprawdę toootalnieeee gładkie, śliskie i bardzo miękkie. Dużym plusem jest też sposób otwierania – wystarczy tylko ścisnąć butelkę, nie ma żadnej zatyczki. Bardzo wygodne:).

DSCN8640

DSCN8644

Wszystkie trzy kosmetyki sprawdziły się na moich włosach, oczywiście nie są to żadne nadprzyrodzone cuda ;). Po prostu fajne kosmetyki do włosów, w moim odczuciu wypadają na plus w porównaniu do innych drogeryjnych marek.

Najbardziej lubię 3-minutową intensywną odżywkę. Na moich włosach sprawdza się świetnie (ale są rozjaśniane) a kiedy były niefarbowane nie zrobiła na mnie wrażenia.

46 komentarzy:

  1. Gdzie można dostać tą 3 minutową odżywkę ? myślę że na moich rozjaśnianych włosach też by się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w Rossmannie od początku maja :)

      Usuń
    2. Tak, już są:)! Ale nie w każdym Rossmannie je widuję.

      Usuń
  2. Bardzo mnie kusi ten zestaw ale nie tylko dlatego, że do tej pory nie były u nas dostępne, większość opinii jakie o nich słyszałam/czytałam było pozytywne więc teraz tylko czekać aż wykończę zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i testowałam i mam podobne zdanie fajne kosmetyki za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas cena nie jest aż tak niska w moim odczuciu, zwykle kupuję tańsze kosmetyki do włosów:)

      Usuń
  4. Ta odżywka 3 minutowa mnie najbardziej zainteresowała, bo mam strasznie zniszczone włosy po rozjaśnianiu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy wygładza ale wiadomo, że to tylko powierzchowny efefkt:)

      Usuń
  5. Gdy uszczuplę swoje zapasy, muszę rozejrzeć się za odżywką Miracle Moist:) Ten produkt będzie wykorzystywany do misji specjalnych:) Moje fale nie przepadają za nadmiarem silikonów, ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić na kosmetyk ujarzmiający włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę im się przyjrzeć, poczytać, składy, itp. Robi się ze mnie purystka kosmetyczna, ale to tańsze niż bycie zbieraczką, więc nie mam nic przeciwko takiemu rozwojowi wydarzeń. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, zgadzam się. Osobiście uważam, że lepiej kupować z namysłem niż potem męczyć się z nietrafionymi kosmetykami.

      Usuń
  7. musze się skusić widziałam je już w rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Staram się stosować do metody CG, więc silikony odpadają :( Ale za jakiś czas, kto wie, może się skuszę na trzyminutową odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiś czas temu zamawiałam na allegro tę 3-minutową odżywkę. Cudów nie było, pamiętam miły zapach i wygodne, fioletowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cudów nie ma;). Aczkolwiek na moje włosy fajnie działa.

      Usuń
  11. Pewnie kupię 3minutową odżywkę - ale na promocji. Cena odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak trochę wysoka, ale pewnie ciekawość zwycięży. ;)

      Usuń
    2. To prawda, nie jest najtańsza w porównaniu do przeciętnej odżywki.

      Usuń
  12. Byłam w Rossmanie i zastanawiałam się nad kupieniem miniatury, ale poczytałam skład to nie jest rewelacyjny, a jakieś tam ekstrakty czy oleje są, ale na szarym końcu... Raczej się nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, są gdzieś w połowie składu jak teraz zerknęłam na opakowaniu, czyli wiele ich nie będzie..

      Usuń
    2. Smuci mnie fakt, że na nasz rynek traifiła jakaś uboga wersja tego rekonstruktora :( W amerykańskiej wersji kosmetyku jest na bogato.

      Usuń
  13. U mnie czekają w kolejce ale już tuż tuż, z recenzji czuję, ze właśnie świetnie się sprawdzą na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te produkty:) Mimo,że mają mnóstwo silikonów w składzie służą moim włosom:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zamierzam kupić odżywkę 3-minutową

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam te 3 kosmetyki. Jak do tej pory regularnie używam szamponu i raz na jakiś czas tej 3minutowej maski. Oba produkty bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam tej maski raz na jakiś czas. U mnie przypuszczam, że to też kwestia zapachu - lubię go, więc z chęcia sięgam po te produkty.

      Usuń
  17. mnie też zaciekawiła ta odzywka, może się na nią skuszę (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo kusi mnie ta trzyminutowa odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tą odżywkę 3 minutową ale miniaturkę 75ml i jak dla mnie jest nijaka i stanowczo przereklamowana. Zwykła lekka odzywka, działanie minimalne i chwilowe,nie warta swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie odbieram ją jako lekką odżywkę, wg mnie jest dosyć mocna. Ale to na pewno zależy od włosów.

      Usuń
  20. bardzo ciekawe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja u siebie w Rossie jeszcze ich nie widziałam ,ale brzmi kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  22. One mają plus 10 za to, ze nie były dostępne w Pl :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiedziałam, że są już w rossmannach :D Chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie zarejestrowałam momentu kiedy dotarły do Rossmanów, 3-minutowa odżywka może być fajna, z pewnością po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od maja, ale nie w każdym rossie je widzialam.

      Usuń
  25. Cieszę się, że trafiłam na recenzję tych produktów, bo ciekawa byłam ich działania i efektów. Dzięki za ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam tą ostatnią odżywkę + dwie inne i nic mi nie urwały ;) Ot, odżywka - w dodatku droga.

    OdpowiedzUsuń
  27. Testowanie rozpoczęte!!!! Umyłam głowę, później odżywka - efekt super puszyste i lśniące włosy. Jedyny minus na razie to okropny zapach przypominający gumę balonową z czasów PRL-u. Na prawdę - czuję ten "smród" w całym domu - okropne!!!! Jednak za końcowy zniewalający efekt na głowie ocena jak najbardziej pozytywna!!! wioletka TRND

    OdpowiedzUsuń