sobota, 25 maja 2013

Ch Nail 02 – lakier świecący w ciemności

Kolejny niezwykły lakierowy wynalazek! To moje pierwsze spotkanie z lakierem świecącym w ciemności – całkiem udane :). Lakier jest marki Ch Nail, szczerze mówiąc nic mi ta nazwa nie mówi. Mam go z Born Pretty Store a dokładnie kupić można go O TUTAJ. Lakier ma numerek 02, do wyboru jest jeszcze trochę odcieni, na przykład pomarańczowy świecący na wściekły róż (czemu wybrałam niebieski?! :D).

Po pierwsze to bardziej top niż zwykły lakier, po jednej warstwie jest praktycznie przezroczysty, zostawia tylko minimalną poświatę koloru (w buteleczce jest zielony). Będzie dobrze wyglądał na wszystkich zielonych i niebieskich lakierach. Mocniejszy kolor daje dopiero przy trzeciej warstwie. Po wyschnięciu lakier jest lekko matowy, nie błyszczy tak mocno jak zwykłe lakiery. Żeby lakier mocno świecił w ciemności lepiej dać więcej niż jedną warstwę, dwie wyglądają już całkiem dobrze:). Najlepsze efekty daje na jasnych lakierach, ciemne trochę “zjadają” świecącą moc;). Na moich zdjęciach widzicie aż cztery warstwy na białej bazie, ale zapewniam że dwie wyglądają na żywo naprawdę świetnie – użyłam aż tylu warstw żeby aparat dobrze uchwycił efekt. Świeci na niebieskooooo!

DSCN9297 DSCN9298

DSCN9300

w ruchu

DSCN9301

Nawet jeśli nie jest całkowicie ciemno lakier lekko świeci, świetnie to wygląda !

DSCN9307

A tak wygląda w świetle na białej bazie (jak wspomniałam cztery warstwy, po dwóch kolor jest minimalnie zielonkawy):

DSCN9308

Tutaj dla eksperymentu dorobiłam jeszcze czarne groszki:

DSCN9313

DSCN9314

DSCN9289

Warto wspomnieć jeszcze, że paznokcie będą świeciły tylko jeśli wcześniej będą miały odpowiedni kontakt ze światłem. Jeśli będziecie przebywać w zaciemnionym, słabo oświetlonym pomieszczeniu nie będą potem świeciły. Ale jeśli jest jasno, mocne słońce to co innego;).

Jeśli mielibyście ochotę na coś z tego sklepu internetowego (darmowa przesyłka) to możecie użyć mojego kodu KP9J61, który daje 10% zniżki.

 

Co sądzicie? Mi się podoba!

61 komentarzy:

  1. Świetny efekt, tylko szkoda, że aż tyle warstw trzeba nałożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy jednej warstwie też świeci, a przy dwóch całkiem mocno. Cztery to już prawie żarówka;)

      Usuń
    2. mogę wiedzieć gdzie go kupiłaś i za ile była bym wdzięczna bo muszę
      go mieć w ciągu tych 2 tygodni :D

      Usuń
  2. Cudny! Szkoda, że tyle warstw, ale była bym go skłonna mimo wszystko kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny lakier, na imprezę idealny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukalam czegos takiego, super. Podasz sklad ?

    OdpowiedzUsuń
  5. te lakiery są fantastyzczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Chyba kliknę za niedługo w różowy:D

      Usuń
  6. oo, nie widziałaś takich lakierów :D ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh God, ale dioda!
    Jeszcze z takim lakierem się nie spotkałem. Ma moc.
    i to świetlną moc:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się obawiałam, że może będzie kiepsko świecił a tu proszę - żarówka;)!

      Usuń
  8. myślałam o nim, ale wyczytałam, że strasznie śmierdzi. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też to odpycha :(

      ale efekt jest po prostu KOSMICZNY!

      Usuń
    2. Hmm ma zapach jak takie najtańsze lakiery z bazaru, ale nie jest jak dla mnie uciążliwy, miałam o wiele gorsze śmierdziele.

      Usuń
  9. Kuuuupięęęęęę :D czaderski efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity efekt! Świecącego w ciemności jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje! Mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze, faktycznie świetny efekt! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super, ja mam inny
    muszę go dziś użyć, bo leży zapomniany ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow, naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo o takim lakierze jeszcze nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się, takie dziwadełko ale ekscytujący:P

    OdpowiedzUsuń
  17. ale numer, w sumie fajny ten lakieras :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy patent, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. He he, ciekawy pomysł ktoś wymyślił ale dla siebie bym nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wygląda w ciemnościach z tymi kropeczkami! Ja mam różowy świecący ale nie świeci aż tak bardzo ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chciałabym róż więc trochę szkoda...ale może to inna firma?

      Usuń
  21. Fajny efekt daje :D Przyda mi się na ogniska, będzie mnie łatwiej znaleźć w ciemnościach lasu :P

    OdpowiedzUsuń
  22. poezja x500 *__* zawsze chciałam mieć świecący w ciemnościach lakier, ale jak tak liczę sobie koszty przesyłki i to, że zwykle biorę po 1 przedmiocie, to nie opłaca się xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tutaj jest przesyłka za darmo:)

      Usuń
  23. Ale bajer :D Mój facet pewnie by się w nocy wystraszył :D

    OdpowiedzUsuń
  24. w ciemności wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. mam taki lakier z Eclair, ale w zimę nie chciał świecić ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale bajer! Muszę mieć coś takiego :D A zwłaszcza, że ostatnio Essence się reklamował, że będzie miał w swojej ofercie takie top coat :D

    groszki powaliły mnie na ziemie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiem ze to dosc starszy post i nie wiem czy mi odp. Mam pytanie co do robienia zdjęć :P A mianowicie czym robiłaś te zdjęcia żeby było widać lakier świecący w ciemności? Ja już nie wiem, próbowałam aparatu i komórki i nic..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparatem, mam zwykły pstrykacz. A czemu Ci nie wychodzą, chodzi o to że rozmazane?

      Usuń
    2. Jak widzę przez ekran aparatu to widać że swiecą, ale jak już zrobie zdjęcie nic nie widać... nie wiem co jest, dodam że mam zwykły aparat.

      Usuń
  28. Hello,this is Alice from bornprettystore.
    Wondeful designs !
    People who are interested in reviewing our nail art items please feel free to contact me via blog@bornprettystore.com
    You can also follow us on Tumblr:http://bornpretty2014.tumblr.com/
    Please use KP9J61 to get 10% off discount

    OdpowiedzUsuń
  29. tu sa bardzo fajne lakiery ktore nie tylko swieca w ciemnosci ale i nie wymagają do tego lampu UV i naświetlania:

    http://abcnails.pl/k/1382/lakiery-fluo-swiecace-w-ciemnosci/

    OdpowiedzUsuń
  30. witam tez mam taki lakier kupiłam go nad jeziorem w Skorzęcinie na straganie za 5zł

    OdpowiedzUsuń