środa, 22 maja 2013

Golden Rose Jolly Jewels 105

Kolejny przepiękny lakier z kolekcji Jolly Jewels! Niektóre z JJ kojarzą mi się typowo zimowo, z biżuterią, kamieniami, mam na myśli przykładowo złote czy srebrne lakiery, które wyglądają bardziej “metalicznie”. 105 jest dla mnie wesoła i wiosenna, wygląda zabawnie i przypomina mi jakiś koktajl albo posypkę :).

Baza w buteleczce wygląda na liliową ale jest półprzezroczysta więc żeby nie przekombinować położyłam ten lakier na jedną warstwę innego fioletowego lakieru (Catrice Lucky in Lilac). W bazie mamy dwa rodzaje brokatu: drobny fioletowy i większy zielony w kształcie sześciokątów. Moim zdaniem ten lakier jest piękny i nietypowy, a do tego uwielbiam to połączenie kolorów (fiolet-zieleń). Zaskakująca jest też jakość, brokatu jest naprawdę sporo! To co widzicie na zdjęciach to tylko jedna warstwa na fioletowej bazie.

DSCN9218

DSCN9212

DSCN9214

DSCN9217

DSCN9223

DSCN9220

56 komentarzy:

  1. Mam go i bardzo lubię. Jest oryginalny i po prostu ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie wyglada :) mam ale inny kolorek i bardzo je lubie ale ze zmywaniem ciezej:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję metodę na folię bo wacikami to umrzeć można przy zmywaniu

      Usuń
  4. To chyba jedyny który mi się tak mocno podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć na Twoje pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy :) A kolor kojarzy mi się z winogronami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe skojarzenie, nie pomyślałam o tym a coś w tym jest:D

      Usuń
  7. mnie też się bardzo podoba :) ale ostatnio nie nałożyłam pod niego bazy peel off, a samej 105 nałożyłam 3 warstwy i to było najgorsze zmywanie brokatu na świecie. nawet metodą foliową. trochę mnie wkurzył :P ale i tak nie przestałam go lubić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy warstwy tego lakieru to nie dziwię się, że nawet folia nie dała rady:D

      Usuń
  8. bardzo dobrze wygląda! szczególnie na tym fiolecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam dziś ten lakier JJ. Tylko one wszystkie mi się kojarzą z zimą i choinką i dałam spokój. Może to by błąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak się kojarzy część tej serii, ale akurat ten albo biały z kolorowym brokatem już nie:)

      Usuń
  10. Prawie cała seria JJ z GD wpadła mi w oko, tylko zmywanie jest tragedią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba radzić sobie z folią, bo inaczej to katastrofa;)

      Usuń
  11. ładnie współgra ztym fioletem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie wygląda obłędnie! Na innych swatchach nie podobał mi się do tego stopnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentuje się super, ale tylko na kogoś paznokciach. Sama bym się chyba nie mogła przełamać i swoje pomalować, wolę klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :). Ja mam tak z wieloma rzeczami - u kogoś mi się podoba, a u mnie już niekoniecznie;)

      Usuń
  14. Śliczne paznokcie! Podobają mi się te lakiery JJ, ale nie mam jeszcze żadnego :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że to bardzo urocze połączenie :).

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie to wyszło :) wygląda całkiem inaczej, oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam, lubię chociaż wolałabym, gdyby baza była bardziej kryjąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też no ale i tak go uwielbiam;)

      Usuń
  18. Wygląda bardzo ładnie! Przypomina wiosenne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam, lubię, nie znszę tego ścierać ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię brokat, ale żadnego jeszcze nie kupiłam z tej serii. Kiedyś na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  21. oj jak ładnie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  22. ja zostałam przy 115 jakos nie bardzo lubię fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta seria w ogóle mi się nie podoba, za to na ten efekt cukrowej posypki oszalałam

    OdpowiedzUsuń
  24. po prostu uroczo się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś oTAGowana http://femalepleasurelola.blogspot.com/2013/05/tag-moj-pierwszy-post.html

    OdpowiedzUsuń
  26. jakoś fiolet z zielenią nie bardzo mi podchodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah a ja uwielbiam to polączenie, jedno z moich najulubieńszych:D

      Usuń
  27. Bardzo lubie lakiery z tej firmy;)) Ślicznie się prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno jest oryginalny :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ja uwielbiam złotko z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się kiedyś na nie skusić:)

      Usuń
  30. podoba mi się na Twoich pazurkach :) u siebie tego kolorku jakoś nie widzę, sama nie wiem czemu :P

    OdpowiedzUsuń
  31. mam tą jagódkę :D koleżanki mnie pytały jak ja zrobiłam taki efekt :D lakiery Jolly Jewels przyciągają uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. nie pałam miłością do wszelkich brokatów, ale ten lakier podoba mi się niesamowicie ;o

    OdpowiedzUsuń
  33. JJ wyglądają fenomenalnie, ale ten mnie raczej nie zachwycił :) wolę inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń