piątek, 31 maja 2013

Kobo – Athens

Niedawno pokazywałam błękitny lakier Pensive od MeMeMe i wspominałam, że Kobo Athens to jego odpowiednik. Swoją drogą takich odpowiedników będzie sporo, bo błękitne lakiery są teraz popularne, ale wśród moich lakierów te dwa są bardzo podobne, prawie identyczne.

Athens to pastelowy, rozbielony błękit. Jest czystym, nie przygaszonym kolorem o kremowym wykończeniu. Jakościowo lakier jest naprawdę dobry, rozprowadza się bez zarzutu, nie smuży i dobrze kryje (wystarczą dwie warstwy). Ładny, prawda :D?

DSCN8624

DSCN8625

DSCN8627

60 komentarzy:

  1. Ten lakier naprawdę jest bardzo fajny. W sumie nie spodziewałam się, że aż tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaskoczył na plus na paznokciach!

      Usuń
  2. piękny kolorek;) bardzo lubię niebieskości nie tylko na paznokciach;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie dookoła prześliczne odcienie błękitów na paznokciach... Nie ma co się dziwić, są idealne na lato. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:). Bardzo podobają mi się błękity szczególnie latem!

      Usuń
  4. od dawna jest na mojej liście zakupowej , tylko jakoś nie po drodze mi do Natury :) Piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest :) Ja mam nowy żelowy Lovely 427 i jest podobny :) No może delikatnie ciemniejszy ale też taki intensywny :) Jak masz ochotę możesz zobaczyć jego swatche u mnie ;) Lubię takie pozytywne kolorki na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię lakiery Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem z nich zadowolona, jakościowo są w porządku. Tylko dostępne odcienie w moim odczuciu mało ciekawe.

      Usuń
  7. U siebie błękitu nie lubię ,ale u Ciebie wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam Miami z tej serii i jest niemal identyczny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miami jest ciemniejszy :) http://kosme-tiki.blogspot.com/2012/09/kobo-miami.html

      Usuń
  9. Bardzo podobny też do Blue Lake z blogerskiej kolekcji Wibo. Ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny, jest na mojej wish, muszę w końcu zajrzeć do Natury! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest, jak ktoś szuka błękitu to spokojnie można się skusić właśnie na ten :)

      Usuń
  11. Bardzo ładny kolor :) Uwielbiam błękit i miętę na paznokciach! :) U mnie post o kremie BB od Maybelline, było by mi miło gdybyś zajrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor!
    Nie do końca przepadam za niebieskim i zielonym na paznokciach, ale na lato się przełamuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za to bardzo lubię te odcienie, przez cały rok:). Ale to nie znaczy, że innych nie lubię:D

      Usuń
  13. Jak niebo, ale ja bym coś do niego dodała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to dobry odcień na bazę pod wzorki:)

      Usuń
  14. Piękny jest !!! Kocham niebieskie lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam lakiery z Kobo jednak jakoś nie mogę natrafić na promocję.. Jeżeli o niebieskości chodzi to mam na oku Rimmel z nowej serii. Na pewno każdy wie o jaki chodzi, cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłyby być odrobinę tańsze moim zdaniem ;)

      Usuń
  16. prawda! Bardzo fajnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny, w ogóle ostatnio bierze mnie na jakieś niebieskości na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny jest :)

    ja mam stockholm taki ciemno zielony,morski z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mam, nawet na blogu kiedyś był:). Bardzo ładna zieleń!

      Usuń
  19. bardzo ładny, ostatnio naszło mnie na niebieskości :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja powoli przekonuje się do błękitu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie błękity, są takie "odświeżające" i "chłodzące", od razu robi się przyjemniej gdy patrzy się na taki mani a słońce niesamowicie praży :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U kogoś taki błękit mi się podoba, ale siebie raczej nie widzę w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ja tak mam z różnymi odcieniami, np. koralowe lakiery wolę na kimś:)

      Usuń
  23. podobny kolor ma też golden rose w serii selene nr 220 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose w ogóle ma ogromny wybór:). Znów mam ochotę tam wpaść;)

      Usuń
  24. jak dla mnie jest cudowny !! jeden z najpiękniejszych odcieni błękitu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny kolor, idealny na lato :)

    Będę zaglądać częściej, bo masz interesujący blog, zapraszam do siebie, do obserwowania :)

    rudomii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny kolor, nie miałam jeszcze lakieru z kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. z Kobo jeszcze nie miałam przyjemności choć gamę kolorystyczną mają imponującą ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja niestety nadal nie mogę przekonać się do niebieskości na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy wolą bardziej neutralne lub klasyczne odcienie:))

      Usuń
  29. Musze się powtórzyć, że naprawdę uwielbiam tę serię Kobo. Athens również mam i jest to jak do tej pory mój lakier numer jeden wszech czasów i najpiękniejszy odcień w moim kufrze. Nie wiem jednak, czy to kwestia zdjęć, czy ustawień mojego monitora, ale u mnie ten odcień wygląda zupełnie inaczej! Jest zdecydowanie bardzo mocno rozbielonym turkusem, ale wpadającym w błękit! Nie wiem, jak to opisać, jak czujesz się zainteresowana, to zapraszam do mnie, ale nie zgadłabym, że to ten sam lakier! Może to kwestia tego, że nakładałam zawsze jedną warstwę? U mnie jest ona w 100% wystarczająco kryjąca.

    OdpowiedzUsuń