piątek, 17 maja 2013

Lakier termiczny no name

Lakier termiczny czyli zmieniający kolor pod wpływem temperatury :). Mam mieszane uczucia co do tego lakieru.. nie wiem czy ostatecznie jestem na “tak" czy na “nie”. Z jednej strony jest naprawdę piękny ale z drugiej fatalnie kryje..

Lakier kupiłam na allegro, był niedrogi (około 5zł) ale z drugiej strony to straszne maleństwo, buteleczka ma zdaje się 6ml. Nie ma żadnej nalepki, numerka, nazwy firmy, nic. W butelce kolor lakieru to dość ciemny chłodny fiolet, nawet lekko granatowy. Na paznokciach taki kolor pojawia się przy niskich temperaturach, a kiedy jest cieplej zmienia się na różowo-fioletowy odcień, zdecydowanie jaśniejszy. Różnica w kolorach jest dosyć spora, do tego lakier ma lekki shimmer, który moim zdaniem świetnie pasuje do tego odcienia. Efekt na paznokciach jest rewelacyjny, bez większego wysiłku paznokcie wyglądają jak cieniowane, super:)! Fajne jest również to, że lakier przez cały dzień wygląda inaczej, kiedy byłam na dworze i było chłodno – paznokcie w kolorze ciemnego fioletu, kiedy przyświeciło słońce – bardziej różowe, przez większość dnia – dwukolorowe.

Niestety krycie jest tak fatalne, że przeszło to moje największe lakierowe fantazje, serio. PIĘĆ warstw, tak, na paznokciach mam pięć warstw. Dwie ostatnie są naprawdę grube, ale nawet przy pięciu warstwach lakier nie uzyskał 100% krycia. Po trzech warstwach wyglądał gorzej niż nie jeden lakier po jednej. Nie skuszę się więcej na te lakiery, choć wybór kolorów jest kuszący…będę szukać innych lakierów termicznych.

DSCN8803

DSCN8806

DSCN8807

DSCN8810

w słońcu

DSCN8811

paznokcie na moment zanurzone w ciepłej wodzie

DSCN8812

a tutaj po chwili w zimnej wodzie

DSCN8813

95 komentarzy:

  1. Polecam termiczne z Alle Paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemny kolor :) I ciepły, i zimny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. większość tych termicznych ma kiepskie krycie a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trzy warstwy bym zniosła, ale pięć...

      Usuń
  4. mialam kiedys podobny ale szybko się go pozbyłam :) nie podobało mi się, jak moje ręce w nim wyglądaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie każdy lubi takie efekty, mi akurat bardzo się spodobał!

      Usuń
  5. podoba mi się ten kolorek...ciekawe co to za cudak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wygląda na paznokciach :)
    ale krycie .. ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda fenomenalnie ale jak przeczytałam o kryciu nie mogłam uwierzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to aż niewiarygodne jest żeby być tak transparentnym lakierem:D

      Usuń
  8. Na zdjęciach prezentuje się świetnie, ale 5 warstw ??? Masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam gotowa, go kupić, dopóki nie przeczytałam o jego kryciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej sobie darować, bo można stracić cieprliwość!

      Usuń
  10. na paznokciach nie wygląda jakby miał tyle warstw ;)
    ogólnie fajne są takie lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mimo pięciu warstw nie wygląda wcale ciężko, ale to jest jak jest..warstw pięć.

      Usuń
  11. no fajnie.. ale rzeczywscie tragedia z kryciem

    OdpowiedzUsuń
  12. buteleczka podobna do tej, którą ja dostałam od allepaznokcie. w ramach współpracy otrzymałam dwa termiczne lakiery - jeden z nich przy 4 warstwach był nadal praktycznie przezroczysty. drugi po nałożeniu dwóch warstw wyglądał pięknie :) na moim blogu znajdziesz zdjęcia, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to ten sam producent. Czyli loteria..a szkoda, bo to ryzyko tak w ciemno brać. Z tym to samo - po trzech warstwach był totalnie przezroczysty.

      Usuń
  13. Piękny kolorek, szkoda tylko że aż 5 warstw :o

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam jeszcze o takich cudach fajny efekt
    kiedy Ci wyschło te 5 warstw ?
    chyba cały dzień siedziałaś i suszyłaś


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schnie w miarę szybko. Ja akurat malowałam na raty: wieczorem dwie warstwy, następnego dnia rano dołożyłam trzecią warstwę, a kolejnego dnia pozostałe dwie, bo nie miałam cierpliwości siedzieć i czekać na wyschnięcie za jednym zamachem pięciu warstw.

      Usuń
  15. ciekawe czy by działał położony na inny lakier :)

    mój editt to od biedy i jedną warstwą pokryje (2 to pełne krycie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla próby położyłam na inny lakier to miałam wrażenie, że nie reaguje tak mocno na ciepło, chyba że wsadzony do ciepłej/zimnej wody to już tak ,wiadomo.

      Usuń
  16. Efekt jest ładny, ale żeby 5 warstw?! Ja bym nie miała cierpliwości i po 3 warstwie chyba wywaliłabym go przez okno ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurza twarz, szkoda, że tak słabo kryje, bo te drobinki w nim są przeurocze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zdecydowanie uroczy..ale można z nim nerwowo nie wytrzymać ;)

      Usuń
  18. Jesli szukasz dobrego lakiera termicznego to ja mam w wymiance australijskiej firmy BYS :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. upewniłaś mnie że muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słabe krycie Cię nie odstraszyło ;)?

      Usuń
  21. Wygląda bajecznie, zamówiłam podobne kolory z Eclair, ciekawa jestem jak się spisze :)
    Piękny kształt paznokci.

    PS. OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Choć muszę przyznać, że tych pięciu warstw na Twoich paznokciach nie widać, to jednak za dużo, zdecydowanie! Dla mnie trzy to już huk...

    OdpowiedzUsuń
  24. rzeczywiście piękny. może spróbuj nałożyć go na biały, kryjący lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mnie znów na niego najdzie to pewnie właśnie tego sposobu spróbuję :)

      Usuń
  25. pierwszy raz widzę lakier termiczny, na pierwszych zdjęciach kolor kojarzy mi się z motywem galaxy, reszta wychodzi średno, ciekawa jestem kolorów innych takich lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda, że krycie kiepskie, bo kolory mega <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak cieniowany lakier wspaniale odkreśla kształt Twoich paznokci, zwłaszcza gdy kolor rozkłada się pół na pół. Krycie jest strasznie marne, ale spróbuj może nałożyć go na białą, kryjącą bazę, liczę na to, że uda Ci się w ten sposób zminimalizować ilość warstw przy jednoczesnym zachowaniu termicznego efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się właśnie, że termiczny efekt będzie słabszy..ale na pewno sprobuję jak najdzie mnie znów na niego chęć;).

      Usuń
  28. Kolor fajny, ale nie wart 5 warstw. Ale pewnie na bazie dałby radę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że np. na fiolecie ładnie by wyglądał ale pewnie efekt termiczny byłby kiepski:/

      Usuń
  29. Szkoda, że tak słabo kryje bo to najładniejszy termiczny lakier jaki widziałam. ;(

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolory śliczne, ale te 5 warstw ;/ cud że to się nie odgniotło ani nie rozmazało.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor przepiękny ! Zaraz wchodzę na allegro i szukam lakierów termicznyych ;))

    Zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ich sporo, ale żeby trafić na taki dobrze kryjący..to już ryzyko:)

      Usuń
  32. dla mnie ejst niesamowity,nie chcesz to oddawaj :P ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest piękny:D ale tyle warstw, porażka..

      Usuń
  33. Jaki ładny kolorek i jak starannie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakoś nie podobają mi się takiego rodzaju lakiery do paznokci.Może ładnie wyglądają ale to na pewno nie dla mnie
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu muszą się w końcu podobać:)

      Usuń
  35. Krycie co prawda nie do przejścia, ale efekt fenomenalny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślę, że nawet pomijając te pięć warstw warto, bo efekt jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  37. szkoda, że trzeba się tak nagimnastykować, żeby uzyskać krycie, bo sam pomysł jest świetny i prezentuje się naprawdę ekstra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, bo po tych pięciu warstwach wygląda moim zdaniem ślicznie..

      Usuń
  38. ja mam Lillipop od Ferity i kryje świetnie, to fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  39. baaaaaaardzo ładny jest! no ale jak takie krycie :< ta mała pojemność szybko zostałaby zużyta.

    OdpowiedzUsuń
  40. mimo kiepskiego krycia lakier i tak wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne kolory ale 5 warstw to zdecydowanie przesada ;O

    OdpowiedzUsuń
  42. Efekt genialny ;] Jednak tak fatalne krycie całkowicie go dyskwalifikuje.. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie.. trzy warstwy są do zniesienia, ale pięć to już zdecydowana przesada!

      Usuń
  43. Kolor bardzo ładny i do tego ten shimmer, wspaniale się prezentuje. Ale żeby 5 warstw? Chyba jednak nie jest wart takiego zachodu :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Czy to aby nie allepaznokcie? Kupiłam 2 lakiery w takich samych buteleczkach i krycie również fatalne. Za to efekt bardzo fajny i jeśli trafię na jakiś sprawdzony lakier termiczny to na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, kupowałam akurat u innego sprzedawcy.

      Usuń
  45. Nie wiedziałam, że takie lakiery istnieją, a teraz wiem i muszę sobie taki kupić :D Oczywiście może jakiś trochę lepszy, bo jedna nie chce mi się aż 5 warstw kłaść na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  46. szkoda że trzeba 5 warstw ale prezentuje się ślicznie,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam lakiery termiczne z Allepaznokcie. Niestety krycie też jest słabe. Może to taki urok tych lakierów. A ten lakier co masz jest identyczny jak mój. Możliwe, że pochodzi właśnie z Allepaznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to ten sam producent. No to mnie nie pocieszyłaś, muszę szukać lakierów termicznych innych marek :)

      Usuń
  48. rewelacja! Muszę sobie kupić takiego kameleonka ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja polecam te z Reala, niedługo będę słoczować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie o nich ale jakoś nigdy ich nie widziałam na realu..

      Usuń
  50. wygląda wspaniale !! warto przemęczyć, a może po prostu jakąś bazę pod spód zapodaj :>

    OdpowiedzUsuń
  51. Od 2 lat używam żeli termicznych Impressio i są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie to wygląda, szkoda tylko, że ma takie słabe krycie .;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten lakier mnie oczarował wygląda prześlicznie!c Szkoda tylko, że z tym kryciem tak słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  54. wyglada przecudownie- jak zelkowe marzenie :)

    szkoda tylko z tym kryciem...

    OdpowiedzUsuń
  55. nie miałam nigdy termicznych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. mega! jak czary mary jakieś! ; D haha.

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje dostania się do boxów :) od dziś obseruję Twój blog :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Na zdjęciach prezentuje się fajnie, ale 5 warstw skreśliło go z mojej listy ...

    OdpowiedzUsuń
  59. Wygląda przepięknie. Szkoda, że słabo kryje. :(

    OdpowiedzUsuń
  60. Dużo tych warstw :( Ale efekt końcowy cudowny.
    Zapraszam na mój blog http://lakierowelove.blogspot.com/- dzisiaj zaczęłam swoją działalność. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń