poniedziałek, 13 maja 2013

makeup no makeup ;)

Taki tam ..dzienniaczek ;).

Jestem zła, bo zawsze jak mam wolny czas żeby coś zmalować to akurat pogoda jest okropna i zdjęcia wychodzą paskudne. Makijaż w rzeczywistości był strasznie mocny a połowa tej mocy została zjedzona przez aparat. Także jakościowo jest fatalnie ale postanowiłam, że i tak je pokażę na blogu bo strasznie rzadko wrzucam pełne makijaże. Miało być troszkę kiczowato i z przymrużeniem oka.

DSCN8716

DSCN8709

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCN8678

DSCN8680

DSCN8700

81 komentarzy:

  1. o jaaaa ale kolor włosów cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Jednak włosami to bym się z Tobą zamieniła bez chwili wahania:D

      Usuń
  2. Śliczny ten róż na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i miało być kiczowato, ale wyszło fajnie ;)) To ja bardziej kiczowate robię haha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) coś Ty, bardzo lubię twoje makijaże:)

      Usuń
  4. Ależ Ty dzika dziewczyna jestes ;)))) Ślicznie, no podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie neonowy róż nie gości na powiece, jednak Tobie jest w nim ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba pierwszy raz użyłam tego cienia, na co dzien jeśli już sięgam po róże to pastelowe:)

      Usuń
  6. Wygląda świetnie, ale te włosy... piękny kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zauroczona Twoimi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. może jest kolorowo i kiczowato ale bardzo mi się to wszystko razem podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Co jak co, ale kolor włosów to masz energetyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwłaszcza w słońcu daje po oczach;)

      Usuń
  10. makijaż wyszedł bardzo fajnie :))) Wczoraj też łaziłam z neonowym różem na oczach :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) Teraz jest w końcu dobra pogoda na takie mocne kolory!

      Usuń
  11. świetny masz ten kolor włosów :D i fajnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym się tak nie pomalowała. Ale przyznam szczerze - Ten makijaż wraz z włosami jest genialny :) Bardzo do siebie to wszytko pasuje :) Wyglądasz słodko a zarazem sexownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej się cieszę, dzięki:)

      Usuń
  13. Cały ten image przypomina mi modelkę na wybiegu :D
    Ale przyznam, że u Ciebie, o dziwo! (bo zazwyczaj nie jestem zwolenniczką takich makijaży) efekt mi się podoba, w szczególności w połączeniu z tym kolorem włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. MAC Daddy's Little Girl + trochę błyszczyka :)

      Usuń
  15. włosy masz zajebiste:)
    a makijaż oczu jest świetny:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. słodki jezu, wyglądasz oszałamiająco... i wcale nie jest kiczowato a fantazyjnie i przepięknie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się zawstydzona:D dzięęęękuję :*

      Usuń
  18. Makijaż oczu bardzo odważny i śliczny, absolutnie nie kiczowaty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż świetny ale te włosy... ;o Piękne! Proszę, zdradź czym je farbujesz ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tonerem różowym:) ostatnio najczęsciej to jest pianka Venita w kolorze Intrygujący róż czy jakoś tak

      Usuń
  20. Jak dla mnie za dużo tego wszystkiego, ale włosy to masz naprawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie martw się ja mam to samo fatum, jak mam okazję do ciekawych zdjęć w dziennym świetle to pogoda zazwyczaj płata figle :/
    Co do makijażu jest świetny, kocham kolory na powiece, a Tobie udało się je pięknie połączyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mnie ostatnio prześladuje pech - pogoda zawsze jest ładna jak muszę siedzieć na uczelni a jak mam chwilę wolnego - paaada...

      Usuń
  22. Kiczowato ? wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaaaki kolor wlosow :D:D makijaz zdecydowanie zszedl na drugi plan przy tych wlosach ehehe :D swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  24. odważna jesteś (w kwestii włosów) :). Wydaje mi się, że w tym kolorze wyglądasz lepiej, niż w czerni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo ja osobiście czuję się lepiej w takim mocnym kolorze niż w ciemnych włosach :). Chociaż czarne / ciemnobrązowe włosy też miały swoje plusy.

      Usuń
  25. genialny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. moją uwagę bardzo przykuły pazurki, cudowne są :) rozumiem Cię, często tak mam że zmaluję makijaż i nie mogę go oddać na zdjęciach, wiele makijaży nie nadawało się do publikacji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :/ a jeszcze aparat mam dosyć średni (przy czym fotografem nie jestem) i efekt jest jaki jest:/

      Usuń
  27. Masz przepiękny kolor włosów!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Makijaz swietny ale wlosy to po prostu mega!

    OdpowiedzUsuń
  29. odważny kolor włosów!Paznokcie superowe, sorki ale rzucily mi się w oczy bardziej niz makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Już Ci kiedyś pisałam, że szkoda, że nam się tak rzadko pokazujesz, bo makijaże masz zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Karo:) i szczerze mówiąc dzięki takim komentarzom jak twój od razu mam większą ochotę na malowanie:D

      Usuń
  31. Śliczne zdjęcia! fajny kolor włosów - pasuje Ci, podziwiam na odwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lady Gaga teraz chowa się przy takim image :> super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajnie wyszło :D a ten kolor włosów bardzo Ci pasuje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to usłyszeć, dziękuję:)

      Usuń
  34. Szalone włosy, szalony makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja uwielbiam takie mejkapy! Piękna robota!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny makijaż i super włosy - nosiłam też tekie kolory jako nastolatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nastolatką już dawno nie jestem..ale cóż ..na starość mi pewnie odbije:D

      Usuń
  37. Zjawiskowe oczęta, pięknie podkreślone, napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajnie pomalowane oczka i śliczny kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  39. fantastyczny ten kolor włosów :D no i makijaż rzecz jasna też!

    OdpowiedzUsuń
  40. Włosy *,*. A zastanawiałam się czy to peruka czy Twoje :D. Makijaż też świetny, chociaż nie da mnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Super makijaż lubię takie przerysowane kolory. Ja takiego pecha do pogody to mam jak wyprostuje włosy. Po 2h męczarni z ich prostowaniem patrze za okno dumna z siebie, a tam co leje. Cała moja praca poszła z wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  42. masz śliczne kolczyki !!!:D a paznokcie cudne , no i makijaż piękny ^^

    OdpowiedzUsuń