niedziela, 19 maja 2013

MeMeMe – Pensive

Pensive to kremowy, pastelowy błękit, dla mnie typowo wiosenny odcień. Nie jest to typ lekko fioletowego “lodowego” błękitu, wygląda raczej jak mocno rozbielony turkus i dlatego mi się podoba – jest to w moim odczuciu wesoły kolor ;). Nie jest to nic oryginalnego, ale jest ładny. Podobny do Kobo Athens, który niedługo też pokażę.

Dwie warstwy wystarczyły to pełnego krycia. Całkiem nieźle się rozprowadza i szybko schnie. I ma ładną buteleczkę jak wszystkie lakiery MeMeMe. Mój jest z kosmetykomanii, można go kupić dokładnie o tutaj.

DSCN9003

DSCN9004

DSCN9007

47 komentarzy:

  1. Świetne fotki i pazurki również ;d fajny lakier ;d Zapraszam do mnie www.imajlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor <3 w moim stylu super się komponuje z tym pierścionkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pierscionka lepiej pasuje mięta, ale błękit też całkiem całkiem:D

      Usuń
  3. śliczny kolor, musze się zaopatrzyć w taki niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie ten lakier prezentuje sie na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolorek, paznokcie i pierścionek :) i w ogóle chcę jakiś lakierek MeMeMe

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią zabrałabym Ci i pierścionek, i paznokcie, i lakier w sumie też :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny:) Mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor, kupiłam ostatnio z Kobo taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor i piękne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. błękit idealny- bez żadnych fioletowych czy zielonkawych tonów. Piękny,

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny odcień! Ostatnio jestem zakochana we wszelkich niebieskościach na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, typowo letni odcień:)

      Usuń
  13. uwielbiam takie odcienie zarówno na dłoniach jak i na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten sam pierścionek- z rossmana ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham błękit na paznokciach, więc ten również uwielbiam! :) Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi się kolorek bardzo, a to bardzo podoba! Otaczam się ostatnio samymi niebieskościami :) A właściwie moje pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię latem odcienie mięty i błękitów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, fajnie wtedy pasują mi do ubrań itp:)

      Usuń
  18. moim kolorem jest niebieski lubię wszystko w takich kolorach i wszystkie niebieskie pazurki zwracaja moją uwagę super kolor

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny wiosenny błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  20. heh, coś dużo dziś pastelowych błękitów w blogosferze :P

    OdpowiedzUsuń
  21. wpadł mi w oko od razu po samej miniaturce :) cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny błękit! Szukam takiego od dawna, jednak ciężko trafić na tak piękny odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiednikiem jest Kobo Athens:).

      Usuń
  23. Dobrze, że wróciłaś do migdałkowych paznokci - bardziej pasują do Twoich dłoni :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem jednak tęsknię za kwadratami...ale póki co nie zmieniam :D

      Usuń
  24. bardzo ladny kolor i piekne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki radosny :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W buteleczce kolor nie jest tak piękny jak na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, oczarował mnie dopiero po pomalowaniu paznokci:)

      Usuń
  27. Ach błękity..piękne błękity :)

    OdpowiedzUsuń