czwartek, 2 maja 2013

Metaliczne cyrkonie z Born Pretty Store

Dawno nie było recenzji czegoś z paznokciowych gadżetów ;). Dlatego dziś o cyrkoniach o metalicznym połysku z http://www.bornprettystore.com/. Wyglądają z daleka troszkę jak małe ćwieki ale to jednak kształt typowy dla cyrkonii.

DSCN8382

DSCN8383

W karuzelce znajduje się 12 kolorów. Żaden się nie powtarza – jeśli na zdjęciu różowe cyrkonie wypadają podobnie to wina aparatu, każdy kolor jest inny. Cyrkonie są malutkie, mają po 2mm. Dzięki małym rozmiarom nie odstają mocno od paznokci i nie wyglądają moim zdaniem tandetnie. Wiadomo, zdarzy się raz na jakiś czas, że o coś zahaczą, ale w porównaniu do innych ozdób, które mam jest naprawdę ok. Przyklejone na sam lakier długo wytrzymały, z 2-3 dni u mnie spokojnie, a funkcjonowałam normalnie :).

Zawsze jak kupuję ozdoby do paznokci zastanawiam się jakiej będą jakości, bo nie raz trafiłam na bardzo kiepskie np. ozdoby o postrzępionych brzegach. Te cyrkonie są w porządku, czasem zdarzy się jakaś odbarwiona, ale generalnie są ładne i kolor nie ściera się podczas noszenia.

born

W sumie są trzy odcienie różu (od pastelowego do mocnego różu), czerwień, limonkowa zieleń, niebieski, ciemna leśna zieleń, ciemny brąz, miedziany, chłodny fiolet, różowy fiolet i neonowy żółty (tylko cyrkonie w tym odcieniu różnią się od pozostałych: mają obły kształt i nie mają metalicznego połysku).

Tak wyglądały na moich paznokciach:

DSCN8246

DSCN8247

DSCN8249

Przygotowałam też mały wzornik żeby pokazać jak cyrkonie wyglądają w innych kombinacjach:

DSCN8387

DSCN8389

Jak dla mnie naprawdę ładne ozdoby :). Na pewno będę ich używać, bo podoba mi się jak wyglądają na paznokciach. Jedne z ciekawszych ozdób w mojej kolekcji. Swoją drogą marzą mi się jeszcze takie typowe ćwieki na paznokcie, będę musiała sobie zamówić.

Cyrkonie możecie kupić TUTAJ. Co do samego sklepu to bardzo polecam, kilka razy sama zamawiałam, a kilka razy dostałam ozdoby w ramach współpracy. Kontakt jest bardzo miły, a przesyłka darmowa. Co prawda na przesyłkę do Polski trzeba trochę poczekać, zamówienia zawsze przychodzą mi po około miesiącu ale to z drugiej strony to zawsze jest norma jeśli wysyłka jest z Chin a ja korzystam z darmowej przesyłki.

40 komentarzy:

  1. Fajne kolorki cyrkonii, jednak mi najbardziej podobają się cyrkonie swarovskiego, bo nie matowieją po nałożeniu lakieru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, swarovski nie matowieje, ale te akurat to nie zwykłe, przezroczyste cyrkonie więc nie było takiego brzydkiego efektu jak przy normlanych cyrkoniach:)

      Usuń
  2. a właśnie się zastanawiałam czy są jakieś kolorowe (zwłaszcza neonowe!) ozdoby podobne do ćwieków. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że tutaj jest tylko jeden neon:). Chętnie przygarnęłabym zestaw neonowych ćwieków albo cyrkonii do paznokci:)

      Usuń
  3. Miałam okazję widzieć na żywo te drapieżne różowo-czarno-cyrkoniowe paznokcie i wyglądało to jeszcze lepiej niż na zdjęciu! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie! Kierowana miłością od pierwszego wejrzenia kupiłam od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna rzecz, ostatnio mnie kręcą takie bajery :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo ładnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to bym nie miała cierpliwości do takich zabaw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię takie zabawy, nawet dłuuugie:D

      Usuń
  8. ślicznie wyglądają! jakoś nigdy nie byłam przekonana do takich ozdób (poza ćwiekami, które podobają mi się od zawsze), bo wydawało mi się że właśnie wyglądają tandetnie. ale te są po prostu śliczne! i każde zdobienie z nimi jakie pokazałaś mi się podoba! super :) może w nie kiedyś zainwestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre ozdoby ciężko po prostu tak użyć żeby wyglądało to z gustem:). Poza tym niektórym już same w sobie wzorki kojarzą się tandetnie, dlatego łatwo w sumie być posądzoną o tandeciarstwo:D. Ale ja wzorki kocham:D. Dziękuję, bardzo mi miło!

      Usuń
  9. Muszę sobie kupić kiedyś takie ozdóbki, może nawet identyczne, bo bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dokładnie! można mieć piękne ozdoby, ale właśnie użycie ich u Ciebie jest zawsze cudowne :)

      Usuń
    2. Dzieki dziewczyny :))

      Usuń
  11. Muszę dorwać taką karuzelkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Też trzymam w szufladzie cyrkonie, niestety leżą nieużywane, nie mam do tego cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam cyrkonie, ale jakoś tak nie po drodze mi z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się prezentują ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu dodaję do obserwowanych, bo tak mi się tutaj spodobało! Ile pięknych, ciekawych wzroków na paznokcie, wow! Przejrzałam duużo postów ;) Pozdrawiam serdecznie, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się ogromnie :)!!!

      Usuń
  17. Ładnie się prezentują na pazurkach, szczególnie na tych co przygotowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne cyrkonie, świetne zdobienia przedstawiłaś, bardzo poodba mi się to, które masz na paznokciach, ale te z wzorników też są świetne. Ja ostatnio kupiłam cyrkonie z Wibo, ale jakościowo są średnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      O proszę, a chciałam brać te z Wibo. Fajnie się złożyło, że to akurat napisałaś, teraz już nie kupię.

      Usuń
  19. strasznie mi sie podoba zieleń i czarny z niebieskimi cyrkoniami, bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmm. . . cudeńka :)
    A te na wzornikach - prześliczne :D
    Pozdrawiam :)
    http://pazurkowyzawrotglowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy blog, nominowałam Ciebie do The Versatile Blogger, więcej szczegółów na http://jalubieto.blogspot.com/, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna sprawa takie cyrkonie można fajne rzeczy stworzyć na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne, nie widziałam jeszcze cyrkonii w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń