środa, 1 maja 2013

Miyo - Pacific

Pacific to lekko przykurzony odcień błękitu. W rzeczywistości jest nawet bardziej przybrudzonym kolorem niż na zdjęciach. To taki pośredni odcień niebieskiego – nie skłania się ani w kierunku turkusu ani kobaltu, znajduje się dokładnie pomiędzy. Całkiem ładny odcień, ale z drugiej strony dosyć zwyczajny, więc nie zachwycił mnie na dłuższą metę ;).

Wykończenie jest kremowo-żelkowe, na paznokciach wygląda przez to dosyć “lekko”. Dwie warstwy są w zasadzie wystarczające.

DSCN8178

DSCN8175

DSCN8177

DSCN8179

33 komentarze:

  1. nie przepadam za takimi odcieniami niebieskości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię niebieskie lakiery, Pacific mnie ani nie zachwycił ani też nie uważam, że jest nieładny:)

      Usuń
  2. Kurczę, nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, że jesteś posiadaczką paznokci idealnych, ale szczerze zazdroszczę. :) Świetny odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj nie są idealne, widuję na co dzień o wiele ładniejsze:)

      Usuń
  3. no faktycznie wygląda lekko, mimo intensywnego koloru ;) mnie się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi się podoba :) będę musiała się za nim rozejrzeć .

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam niebieskości wszędzie, na pazurkach szczególnie ;)
    ten ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię niebieskości, na oczach też lubię szczególnie matowe błękity:)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobają takie jaśniejsze odcienie niebieskiego na paznokciach w okresie wiosenno - letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie jest w rzeczywistości taki, jak na zdjęciu, bo od razu bym się na niego rzuciła ;) to właśnie jest mój odcień. Podświadomie unikam jasnoniebieskiego, czuję się w nim niekorzystnie, a ten odcień jest super ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnica nie jest duża, powiedziałabym raczej, że jest minimalna więc możesz się za nim rozjerzeć:)

      Usuń
  8. piękny kolor :) bardzo lubię niebieskie kolory i właśnie korzystam z tego, że jest weekend majowy i chodzę z błękitem na paznokciach (niestety do pracy taki kolor u mnie odpada)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to szkoda, ale co poradzić;). Przynajmniej w wolnych dniach możesz poszaleć z kolorem:)

      Usuń
  9. świetnie go opisałaś! lubię takie przykurzone odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor:) Ogólnie lubię niebieski w każdym wydaniu, ale tak właśnie dobie uświadomiłam, że niebieskości zaledwie czasami goszczą na moich dłoniach. Jakoś nie widzę tego koloru na moich rękach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi zielone czy niebieskie lakiery, trzeba przyznać, że takie kolory prezentują się zupełnie inaczej na dłoniach niż róże, czerwienie czy kolory jasne i delikatne:)

      Usuń
  11. Jaka piękna głębia oceanu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i go lubię, ale wydaje mi się problematyczny w aplikacji (jednak nie na tyle, jak pastele :P).

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo fajny! szukam lakierku imitującego jeans - polecisz jakiś?

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię niebieskie odcienie, ale na paznokciach swoich jakoś ich nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny kolorek ;) Ja z miyo posiadam rozbielony, jaśniutki fiolet, który męczyłam prawie całe wakacje. Teraz dzięki Twojemu przypomnieniu ponownie do niego powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny! Mam fioła na punkcie takich kolorów :D

    OdpowiedzUsuń