wtorek, 14 maja 2013

Rimmel Glam Eyes – Bold Behaviour

Bold Behaviour to jedna z wersji poczwórnych cieni Rimmel, polecana do oczu brązowych. Tutaj się akurat zgodzę – są to odcienie ładnie podbijające brązowe tęczówki: odcienie fioletu i turkus.

DSCN8774

DSCN8775

Cienie są w moim odczuciu dosyć przeciętne. Nie są złe, są po prostu podobne do cieni wielu innych marek. Nie mogę powiedzieć, że przykładowo odradzam ich zakup, bo nie mają większych wad, ale sama wolałabym wybrać coś innego.

W opakowaniu mamy cztery kolory: rozświetlający kremowy, satynowy ciepły fiolet, bardzo ciemny zgaszony fiolet i iskrzący turkus. Fajnie, że jest cień typowo rozświetlający jak i zdecydowanie ciemny do podkreślenia dolnej powieki czy załamania powieki ruchomej. Fajnie, że jest też coś żywszego (turkus), który możemy zastosować w roli mocniejszego akcentu. Jednak żałuję, że turkus nie jest mocniej napigmentowany.

Ogólnie pigmentacja jest nienajgorsza, ale też nie powalająca. Cienie są dosyć suche ale nie osypują się mocno podczas nakładania. Za to osypują się trochę w ciągu dnia. Plus za trwałość, u mnie wytrzymały cały dzień bez bazy i nie zbladły ani nie zebrały się w załamaniu powieki nic a nic.

DSCN8776

DSCN8777

DSCN8779

Bardzo podoba mi się pikowana faktura cieni i żałuję, że tak szybko się ściera!

DSCN8764

DSCN8765

DSCN8769

Podsumowując: dla mnie przeciętniaki. Zaskoczyły mnie dobrą trwałością ale nie powaliły pigmentacją.

Znacie te cienie? Jakie macie o nich zdanie?

39 komentarzy:

  1. Nie mam, i chyba nawet nigdy nie miałam, ani jednego cienia tej marki. Lubię ich pomadki i błyszczyki Stay Glossy i przy tym pozostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja troszkę podobnie - zdecydowanie więcej kosmetyków z Rimmel, które mam to kosmetyki do ust:)

      Usuń
  2. ja jakoś nie jestem do końca przekonana do cieni Rimmel, ale makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają ok, ale przywykłam u Ciebie do meganapigmentowanych cieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo takie lubię najbardziej, chociaż te o słabszej pigmentacji do szybkich mejkpów też są ok:)

      Usuń
  4. Rzeczywiście, pigmentacja nie powala, ale ładnie ich użyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swatche ładnie, na oczach nie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam to samo. W pudełeczku mi się bardzo spodobały, ale na oczach widać, że kiepsko napigmentowane.

      Usuń
    2. Starałam się z nich wyciągnąć maximum, ale pigmentacja jest taka sobie..szczególnie ten turkus wypada blado.

      Usuń
  6. mam o nich podobne zdanie, choć uważam, że są zdecydowanie lepsze od cieni Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha a mi lepiej pasują Maybelline:)

      Usuń
  7. Nie próbowałam nigdy ich cieni, ale na Twoich powiekach ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam niebieską paletkę Rimmel Glam Eyes, ale jeszcze nie zdążyłam wyrobić sobie o niej opinii - chyba tylko raz ją użyłam przy okazji jakiegoś makijażu.
    Twój makeup jest świetny, choć pigmentacja cieni rzeczywiście nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomimo braku dobrej pigmentacji na oczach cienie wyglądają bardzo ładnie i świetnie się kolory łączą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystycznie jest całkiem ładnie zgrana..:)

      Usuń
  10. Nie miałam, ale takich kolorów nie używam, może latem skuszę się na trochę koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miała te cienie a czwórkę fioletów, nie mogła ich używać bo mnie uczulały i dałam w końcu mamie.

    OdpowiedzUsuń
  12. W opakowaniu wydają się na wiele bardziej żywsze :/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny makijaż oka.
    jednak ta paletka jest trochę nie w moich kolorach.
    ja maluję się na nudne beże i brązy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i nudne ale jakie twarzowe:)

      Usuń
  14. jakiś czas temu były dodawane jako gratis do pomadki Rimmela w roosmanie, żałuję trochę że po ten zestaw nie pobiegłam, bo chociaż w opakowaniu faktycznie wyglądają trochę lepiej niż na powiece, to i tak makijaż z ich użyciem podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. teraz są gratis przy zakupie szminki Rimmel za 15 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tę serię, ale nie te odcienie. Ja u siebie na blogu opisywałam paletkę Trio, która mnie mocno rozczarowała. Ma znacznie gorszą trwałość od Twojej kolorowej czwórki.

    OdpowiedzUsuń
  17. ten turkusik jest prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam tych cieni
    na swatchach i na oczku ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wolę mocniejszą pigmentację, więcej z takimi cieniami mogę zrobić. Ale dla przeciętnej użytkowniczki, to są całkiem, całkiem :) Ładny mejkap!

    OdpowiedzUsuń
  20. faktycznie pigmentacja nie powala. ale makijaż sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Można wykombinować całkiem ładny makijaż stosując tą paletkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. ogólnie nie jestem fanką cieni z Rimmela, ale te widzę, że całkiem nieźle napigmentowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam inne cienie z Rimmela, które są zrobione do nakładania innego koloru na każdą cześć oka, ale razem mi się nie podobają ;) wolę osobno.

    OdpowiedzUsuń