wtorek, 28 maja 2013

Rimmel Salon PRO – Celebrity Bash

Salon PRO to nowa linia lakierów Rimmel, niedawno wprowadzona do oferty. Lakiery z tej serii mają szerokie pędzelki co na pewno wielu osobom przypadnie do gustu. Ja akurat za takimi nie przepadam, wolę trochę węższe pędzelki bo takim szerokim może maluję się szybciej i wystarczają czasem nawet dwa pociągnięcia ale nigdy nie mogę namalować ładnego łuku przy skórkach i często upaćkam się lakierem dookoła paznokci. Formuła lakieru jest dosyć rzadka co mi akurat odpowiada. Lakiery te mają być trwałe nawet do 10 dni – ja szczerze mówiąc nie wierzę w takie obietnice, to wszystko zależy od paznokci i od tego co robimy w ciągu dnia. Na moich paznociach lakiery generalnie trzymają się nieźle, a ten rimmelek starł się na końcówkach po dwóch dniach więc to standard. Podobają mi się buteleczki z tej linii.

Celebrity Bash – czyli klasycznie. To odcień ciemnej, winnej czerwieni, bardzo klasyczny i kobiecy. Nie jest to “mój” kolor, ale nie mogę powiedzieć, że mi się nie podoba, wygląda tak elegancko ;). Na zdjęciu podłapał jakieś brązowe tony, których nie ma w rzeczywistości. Wykończenie jest kremowe - odrobinę żelkowe.

DSCN9463

DSCN9465

DSCN9469

DSCN9470

55 komentarzy:

  1. Jest przepiękny! :D Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. taka wiśnia/czereśnia :) ładny kolor i z tym kremowo - żelkowym wykończeniem świetnie wygląda ale te lakiery powinny być moim zdaniem trochę tańsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten kolor na Twoich pazurkach! Rzeczywiście wygląda bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to kolor idealny do mocnych ust i eleganckiej sukienki;). Na co dzień mi jakoś nie grał;)

      Usuń
  4. CHyba podoba mi się bardziej niż mój odcień czerwieni, który jest ja dla mnie zbyt pomarańczowy :)(317)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor, fajnie że te brązowe tony, które są widoczne na zdjęciu - na żywo już nie są:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia dlaczego wyszły na zdjęciu, bo lakier w rzeczywistości nie ma nic z brązu:)

      Usuń
  6. Masz piękny kształt paznokci, niesamowicie seksowny, drapieżny :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie, kolor niesamowity, ślicznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, choć odrobinkę za ciemny :) Bardzo polubiłam formułę tych lakierów, choć to prawda - ciężko nie zalać skórek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz rację, też wolałabym ciut jaśniejszą czerwień:)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba ten kolor,kiedyś miałam podobny ale niestety już się gumowaty zrobił :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam lubię taki burgud:)
    i też nie wierzę w obietnice producentów co do 10 dniowej trwałości ;) skąd oni to biorą? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bajki :D! Ja czekam aż zobaczę reklamę lakieru do paznokci wytrzumyjącego trzy tygodnie albo dezodorant, który chroni przez 100 i więcej godzin (reklama ochrona przez 72h mnie rozwala:D).

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo kobiety, intensywny i ładnie błyszczący.

    PS. masz piękny kształt płytki!

    OdpowiedzUsuń
  13. JAKIE CUDO!!!!
    Lakiery Rimmel bardzo lubię i chyba powiększę swoja kolekcję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię:). Nie mam ich wiele, ale te które mam są bardzo fajne jakościowo.

      Usuń
  14. Ładnie się prezentuje, ale ja chyba wole błękity :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ladny,wyrazisty kolor.chyba kazde lakiery rimmela szybko scieraja sie przy koncowkach.mi najdluzej utrzymuja sie do 5 dni

    OdpowiedzUsuń
  16. jak on pięknie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny, ale wydaj mi się, że takie odcienie postarzają dłonie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, to takie "poważne" kolory..

      Usuń
  18. Ten kolor jest idealny, ja też go mam

    OdpowiedzUsuń
  19. klasyczny, sexy kolor, bardzo mi sie podoba. Jakos wole ciemne lakiery czerwienie i czernie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ciemne..ale ja jasne także lubię:D

      Usuń
  20. ładny kolor, ale ja wolę takie odcienie na jesień/zimę :)

    Poza tym, jakie Ty masz piękne paznokcie <3 zazdroszczę Ci dziewczyno! :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, milo to uslyszec:). Mi też jakoś takie kolory lepiej leżą zimą i bardziej wtedy pasują mi do ubran;)

      Usuń
  21. wygląda bardzo elegancko i wyszczupla płytkę, mam podobnie z szerokimi pędzelkami, marzą mi się po bokach skórki dlatego wolę węższe pędzelki, łatwiej też pomalować paznokcie u stóp bo taką łopatą to niewiele można zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no dokładnie, łopata:D. Chociaż niektórym takimi się lepiej maluje..ale nie mi. Ile razy maluję takim pędzelkiem to skórki zalane i upaprane palce.

      Usuń
  22. Taki ładny klasyczny kolor :)
    Ja nie wiem czemu wszyscy pchają do butelek takie grubaśne pędzle, w dodatku często dziwnie krzywo przycięte >_< Albo maluję nimi kilometr od brzegu paznokcia, albo zalewam skórki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem..ja najczęściej właśnie zalewam skórki. A węższym można fajnie ładny łuk opracować:)

      Usuń
  23. Wczoraj kupiłam ten lakier, wygląda pięknie na twoich paznokciach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny i uniwersalny kolor. Szkoda, że mam bana na lakiery :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor też nie mój :)
    Ale butelka fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem ładne właśnie są moim zdaniem, wyróżniają się;).

      Usuń
  26. Lubię takie kolory, mam już OPI i miss sporty w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna elegancka czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Elegancja i klasyka w najczystszej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kolory sa troche nijakie w tej serii ale butelki super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja go nosze od 30.05 do dziś. Końcówki się trochę starły, ale całość pokryłam podwójną warstwą brokatu i nie zapowiada się na to, żeby miał odprysnąć, więc zaczynam wierzyć w tą obietnicę 10 dni :)

    OdpowiedzUsuń