czwartek, 30 maja 2013

Sercowy mani

Widziałam podobny mani na różnych blogach, bardzo mi się spodobał więc wypróbowałam i wyjątkowo mi się podobał na moich paznokciach. Ostatnio podobają mi się właśnie takie nieskomplikowane zdobienia. A to dodatkowo jest w kolorze czarnym więc pasowało do wszystkiego ;).

Paznokcie najpierw pomalowane bezbarwnym lakierem, potem odręcznie dwie warstwy czarnego lakieru z Miss Sporty i warstwa przyspieszacza wysychania Poshe (ubolewam, że już mi się kończy…). Wiem, że będzie powtórka takich paznokci ;)!

DSCN9225

DSCN9224

DSCN9233

DSCN9236

Możecie polecić top dający naprawdę żelowy efekt (nie tylko z nazwy) w stylu Poshe albo Seche Vite? Czy coś takiego istnieje i można to dostać u nas stacjonarnie?

59 komentarzy:

  1. Urocze, ale jednocześnie 'z pazurkiem' ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam Claro- wet look i ostatnio wszyscy się pytali mnie czy mam żelowe paznokcie :D tylko że on nie przyśpiesza wysychania niestety :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie go dostać można? Google nie za bardzo podpowiedziały, chyba że wdarła się jakaś literówka?

      Usuń
    2. kupiłam w prywatnym stoisku, nie wiem jak z dostępnością :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pomysł nie mój, widziałam gdzieś w internecie podobne paznokcie;)

      Usuń
  4. Śliczny kształt paznokci, zazdroszczę !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super u Ciebie się prezentuje, nie wpadłabym na to, że taki prosty zabieg może tak wiele zdziałać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam top z Sunny Nails WET LOOK, jak za tą cenę sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki, widzę że nie jest drogi:)

      Usuń
  8. Wygląda ciekawie :)
    A co do topu, to ja dzielnie wracam do Poshe - nie przeszkadza mi dostępność, nie wyobrażam sobie bez niego malowania paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż..Poshe jest po prostu rewelacyjny :)

      Usuń
  9. Bardzo ładne. Takie proste, a jednocześnie eleganckie C;

    OdpowiedzUsuń
  10. o wow jak pięknie :)
    świetny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra! Ciekawy pomysł!

    I podoba mi się,że są czarne. Różowe serduszka - to by za dużo było. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię przesłodzone zdobienia więc różowe pewnie też by mi się podobały:D

      Usuń
  12. Dosyć nietypowe, ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyszły te serca. sama bym spróbowała, ale mój kształt paznokci się nie nadaje. poza tym nawet nie wiesz, jaką mi sprawiłaś radość swoim komentarzem! dostać pochwałę od mojej idolki to dopiero coś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Najlepiej wygladają na migdałkach, na kwadratowych to już niestety kiepsko wypada.
      Nie przesadzaj :D:P

      Usuń
  14. Dla mnie wygląda dość pokracznie takie coś, ale paznokci to Ci zazdroszczę - kiedy ja takie zapuszczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokrecznie uh uh... a ja byłam z nich taka dumna:P

      Usuń
  15. wolałabym czerwona bo masz serca z kamienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne serduszka <3

    ---
    tomodachi74.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! :)) Sama mam w planach takie mani, ale boje się, że mi nie wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosto się robi, dasz radę na pewno :)

      Usuń
  18. fajny efekt..taki..drapieżny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja polecam akrylowy utwardzacz do paznokci Paese

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja polecam akrylowy utwardzacz do paznokci Paese

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja polecam akrylowy utwardzacz do paznokci Paese

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny seksowny ksztalt paznokci;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci to wyszło! Mi by się chyba ręce zatrzęsły w tym skupieniu. ;-P Ale pewnie jeszcze spróbuję na sobie. :-)
    Niestety, nie posiadałam nigdy topu nadającego żelowy efekt. Czytając komentarze wspomnę, że utwardzacz akrylowy z Paese nie daje takiego efektu - mam go na zdjęciach paznokci z ostatniego postu i tam możesz zobaczyć, że paznokcie wyglądają zupełnie zwyczajnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info - w takim razie się na niego nie skuszę. Poshe daje prawdziwie żelowy efekt ale jest dostępny tylko przez internet i nie jest najtańszy.

      Usuń
  24. świetnie to wygląda ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze, pierwszy raz taki mani widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na alphanailstulist cały czas jest promocja na poshe, i to całkiem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe, ciekawe, takiego mani jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczności, ale ja mam niestety dwie lewe ręce i bym nie umiała tak równo tego zrobić. :P Co do topu, to bardzo żelowy efekt daje Essence beter than gel nails - pięknie się po nim błyszczą. Niestety nie przyspiesza jakoś wybitnie wysychania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda, że mam kwadratowe paznokcie, bo mani pięknyy :)
    niestety, do migdałów u mnie nie potrafię się przekonać, mam kwadraty odkąd pamiętam :P

    OdpowiedzUsuń