wtorek, 21 maja 2013

Velvet Nails

Od dawna miałam ochotę wypróbować aksamit do paznokci, jakiś czas temu dostałam słoiczek aksamitu od znajomej więc nadarzyła się okazja ;). Takie zdobienie paznokci występuje najczęściej pod nazwą “velvet” albo “flocked” manicure. Moim zdaniem w pierwszym momencie budzi dziwne odczucia, jesteśmy w końcu przyzwyczajeni do paznokci błyszczących jak tafla a tutaj jest na odwrót.

Metoda jest bardzo prosta: trzeba pomalować paznokcie lakierem i na jeszcze mokry lakier sypać aksamit. Aksamitny pyłek i lakier muszę być zbliżone kolorystycznie. Potem strzepać nadmiar, ja lekko przyklepałam i mani gotowy. Aksamit ma formę pyłku, a dokładnie drobniutkich niteczek. Można go kupić w sklepach z ozdobami do paznokci albo na allegro – najlepiej szukać go pod nazwami “zamsz”, “welur”, “velvet”.

Efekt jest moim zdaniem nietypowy. Jak dla mnie wygląda bardzo fajnie i oryginalnie ale nie każdemu będą się podobały takie ‘włochate’ paznokcie ;). Niestety to zupełnie nie praktyczny wynalazek, już po kilku godzinach aksamit zaczyna się ścierać, po jednym dniu wyglądał już bardzo marnie. Kontakt z wodą znosi dobrze, paznokcie są po prostu przez pewien czas wilgotne a potem normlanie wysychają. Natomiast nie polecam w takich paznokciach przygotowywać czegoś do jedzenia, nakładać maseczek na twarz, wyrabiać ciasta, mieszać gipsu – jakiekolwiek babranie się odpada. Inaczej wszystko zostanie na paznokciach;). Nie praktyczne ale można raz sobie spróbować, choćby dla eksperymentu.

DSCN8955

DSCN8957

DSCN8958

DSCN8963

DSCN8965

DSCN8968

Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii:)! Ładne czy fuj?

***

I mój kolejny z niepraktycznych eksperymentów – brokatowe usta. Wyglądały świetnie na żywo, bo brokat był neonowy i strasznie mocno błyszczał. Dawało to efekt jakby usta dosłownie świeciły ;). Na zdjęciach niestety nie widać tej “mocy”. Ale to okropne uczucie brokatowej warstwy na ustach, ble!

DSCN9039

 

DSCN9041

66 komentarzy:

  1. cudny manicure ;)) szkoda, że niepraktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety.. ale mozna skusic sie na jakas okazje;)

      Usuń
  2. i usta i paznokcie śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, interesująco wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chciałam takie mieć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie musisz zakupic zamsz:)!

      Usuń
  5. A mi się bardzo ten trend podoba! :D Szkoda tylko, że jest taki niepraktyczny :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez sie podoba, wyglada bardzo ciekawie;)

      Usuń
  6. Paznokcie wyglądają fajnie. Brokatowe usta do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny efekt, ale raczej na jakąś ważną, kilkugodzinną imprezę dla zrobienia efektu 'wow' :D Na co dzień może faktycznie być mało praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na co dzien się nie nadają ale na jakąś okazję czemu nie:)

      Usuń
  8. Przez godzinę wygląda fajnie, później przy różnych czynnościach zaczyna się brudzić i wycierać... Ładne do zdjęcia, ale bardzo nie życiowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne, ale ja bym nie nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten zamszowy efekt na paznokciach. Chętnie kiedyś wypróbuje. Szkoda tylko, że jest tak mało praktyczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, sprawdzi się tylko na jakieś jednorazowe wyjście.

      Usuń
  11. Ładnie to wygląda :) Chociaż ja do zamszu na paznokciach chyba się nie przekonam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety wlochate pazurki nie dla mnie, nie podoa mi sie efekt :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się wydaje, że takie paznokcie są fajnym rozwiązaniem na jakąś imprezę, spotkanie, itp. Wtedy przez ten krótki okres czasu będą fajnie wyglądać i przyciągać spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Normlanie funkcjonować się w nich nie da bo zaraz się niszczą.

      Usuń
  14. u Ciebie wyglada bardzo ładnie , a dzis skomentowałam inny wpis ze mi sie nie podoba , wiec to chyba zalezy od sposobu nałozenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Dużo zależy od kształtu paznokci, ilości nałożonego aksamitu i tak dalej..:)

      Usuń
  15. na paznokciach prawdziwe piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny ale chyba nie na co dzien :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie bardziej usta zaintrygowały, bardzo bym chciała je na żywo zobaczyć, bo na zdjęciach wyglądają jak zrobione programem graficznym :D Takie odrealnione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo też efekt był taki dziwny..:) jak wycięte i wklejone na twarz ;))

      Usuń
  18. Szałowe! Naprawdę efekt bardzo oryginalny :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. paznokcie wyglądają super, ale w moim życiu nie ma miejsca na niepraktyczny mani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chyba u każdej z nas, ja skorzystałam z wolnej soboty :D

      Usuń
  20. ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w Twoich ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wygląda to mani :))

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie u Ciebie wygląda jak ja mówię zamsz :) i ten jego kolor. no cudnie! usta też fajne tylko to faktycznie nie może być przyjemne czuć ciągle warstwę brokatu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemiłe uczucie ale to tylko taki eksperyment :)

      Usuń
  24. Bardzo fajny efekt, ale znajac zycie szybciej bylabym w tym proszku niz znalazlby sie on na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  25. mam takie futerko i efekt mi si podoba ;) szkoda tylko, że jest tak nietrwały..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo jak dla mnie to poniekąd dyskwalifikuje tą metodę:/

      Usuń
  26. Mi się podoba i na paznokciach i na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale piękny neon!!!! <3 a pazurki fajne tylko szkoda ,że efekt na chwile :( ale nie można mieć wszystkiego.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki masz piękny kształt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. no tak, ja też zbieram się do wypróbowania od dłuższego czasu... kiedyś to zrobię :) i przy okazji rozwiałaś moje wątpliwości co do kontaktu z wodą.

    OdpowiedzUsuń
  30. Usta wygląda pięknie! Dobry pomysł do jakiejś sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dlaczego najczęściej jest tak, że to co ładne, jest niepraktyczne i krótkotrwałe? :(
    Mi się efekt bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny manicure na jakąś okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bajery dobre na jakąś sesję! ;) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  34. Na imprezę, na sesje. Fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślałam, że pod wodą zmywają się całkiem. Jestem pozytywnie zaskoczona. Myślę, że na taki "jednodniowy" mani na jakieś wyjście, wesele itp. to całkiem ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Paznokcie świetne :) W sam raz na jakieś wyjście wieczorne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Paznokcie piękne i ten kolor, no po prostu bajka

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam niebieski i jakoś nie mogę sie do niego przemóc :(

    OdpowiedzUsuń
  39. kolorek lakieru śliczny :-), wykończenie nie do końca mi się podoba, ale może zmienię zdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń