czwartek, 30 maja 2013

Wyniki konkursu z Original Source

Pora na wyniki szybkiego konkursu z Original Source, w którym do wygrania były dwa nowe, limitowane żele pod prysznic.

Praktycznie wszystkie Wasze propozycje zapachów były ciekawe i bardzoooo apetyczne! Często pojawiał się arbuz i mango – wcale się nie dziwię, bo na takie zapachy mam ochotę o tej porze roku :).

Jednak jakoś trzeba było wybrać tą jedną propozycję. Postawiłam na odpowiedź, która od razu mi się spodobała i na długo pozostała mi w pamięci. Nagroda trafia do osoby o nicku:

…Chwila !

Gratulacje :). Połączenie słodkich krówek i mleka.. mmm! Na pewno kupiłabym kosmetyk o takim zapachu.

DSCN9199

Zaraz wyślę do Ciebie maila. Dziękuję wszystkim za udział :) !!!

22 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o Lady Chwilę to gratuluję Marcie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak strasznie żałuje, że dowiedziałam się po fakcie o konkursie (:
    Ananas musi nieziemsko pachnieć, będą/są dostępne normalnie w drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Krowki z mlekiem mmmmmmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ale krówka z mlekiem, to nie moje zapachy. :) Wolę owocowe orzeźwienie. :) ale oczywiście gratulacje dla zwycięzcy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm byłoby pysznie pod prysznicem :D
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję
    krówka z mlekiem fajny zapach ale raczej nie pod prysznic jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i "smacznego" korzystania :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Oj, z wielką chęcią wypróbowałabym i krówkowego, i arbuzowego OS'a :D

    OdpowiedzUsuń